coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی هوشمند پوکو F6 لو رفت [+تاریخ عرضه]

اطلاعات جدیدی فاش شده که نشان می‌دهند شیائومی گوشی جدید خود را آماده عرضه می‌کند. بر این اساس پوکو F6 احتمالا به زودی ارائه خواهد شد.

در روزهای اخیر، شایعات زیادی در مورد پوکو  F6 منتشر شده؛ اطلاعات منتشر شده ثابت می‌کنند که این دستگاه قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسل قبلی خود، POCO F5 دارد.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه خودرو برقی شیائومی SU7 مشخص شد

مشخصات گوشی هوشمند پوکو F6

POCO F5 دارای تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 بود؛ در واقع یک SM8475 بازسازی شده که یک کوالکوم اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 محسوب می‌شد. SM8475 به دلیل ارائه یک تجربه بازی استثنایی و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته کاربران زیادی را تحت تاثیر خود قرار داد. اکنون انتظار می‌رود POCO F6 با استفاده از SM8635 SOC که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، فراتر برود.

رونمایی رسمی از SM8635 در 18 مارس پیش‌بینی شده و انتظار می رود سری POCO F6 در ماه آوریل عرضه شود.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که POCO F6 در پایگاه داده IMEI جای خود را نشان داده و شماره مدل «24069PC21G» برای نسخه جهانی و «24069PC21I» برای نسخه هندی را معرفی کرده است. قابل ذکر است که POCO F6 در مناطق مختلف به استثنای ژاپن در دسترس باشد. احتمالا Redmi Note 13 Turbo قبل از POCO F6 که قرار است با شماره مدل «24069RA21C» در بازار چین معرفی شود، عرضه خواهد شد. گفته می‌شود پوکو F6 نسخه تغییر برند ردمی نوت 13 توربو است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پوکو F6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر