;
coinex

چگونگی دریافت یارانه دستمزد مخصوص کارفرمایان

به تازگی نتایج جدید اجرای طرح یارانه دستمزد منتشر شد که نشان می‌دهد بیش از 43 هزار نفر درخواست ثبت‌نام در این طرح را داشته‌اند و بیش از 37 هزار نفر موفق به عقد قرارداد کار شده‌اند.

این طرح که یکی از موثرترین طرح‌های وزارت کار برای ایجاد اشتغال و پشتیبانی از بازار کار است، به منظور پرداخت یارانه به کارفرمایانی که نیروی کار جدیدی جذب می‌کنند، اجرا می‌شود. این یارانه به میزان 30 درصد از دستمزد مصوب به مدت یک سال به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: هاچ بک برقی با قیمتی کمتر از قبل به بازار می‌آید

یارانه دستمزد چیست و چگونه می‌توان آن را دریافت کرد

طرح یارانه دستمزد با هدف کاهش هزینه‌های بکارگیری نیروی کار جدید، حفظ اشتغال و افزایش فرصت‌های شغلی در مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود. متقاضیان شامل فارغ التحصیلان، جوانان بیکار و بنگاه‌های اقتصادی رسمی در این طرح مشمول هستند.

نتایج اجرای این طرح نشان می‌دهد که تعداد متقاضیان این یارانه در مقایسه با ماه‌های گذشته افزایش یافته و تعداد قراردادهای انعقاد یافته نیز افزایش داشته است. استان‌های خوزستان، مازندران و کرمانشاه بیشترین تعداد ثبت‌نام‌ها را داشته‌اند.

این طرح با هدف ایجاد اشتغال در بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط و ایجاد فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان دیپلم و بالاتر طراحی شده است. شرایط شرکت در این طرح شامل داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و سن کمتر از 37 سال است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح، متقاضیان می‌توانند به وبسایت وزارت کار pyd.mcls.‌gov.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اختصاص یارانه دستمزد به کارفرمایان چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر