;
coinex

واتساپ قابلیت تگ کردن مخاطبان در بروزرسانی‌های وضعیت را اضافه می‌کند

به نظر می‌رسد واتساپ قصد دارد یک ویژگی دیگر را از اینستاگرام اقتباس کند؛ قابلیت تگ کردن مخاطبان جدیدترین ویژگی واتساپ است که احتمالا با دریافت آخرین بروزرسانی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.به گفته WABetaInfo، آخرین به‌روزرسانی واتساپ بتا برای اندروید با نسخه 2.24.6.19 که اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس است، ویژگی جدیدی را که در حال کار بر روی آن است، فاش کرده است: قابلیت تگ کردن مخاطبان در بروزرسانی‌های وضعیت.

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد تماس گروهی در واتساپ

قابلیت تگ کردن مخاطبان در واتساپ

این اپلیکیشن پیام‌رسان به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده که آن را بیش از پیش شبیه به اینستاگرام، دیگر برنامه متا می‌کند.

طبق تصاویر منتشر شده، واتساپ در حال کار بر روی این ویژگی است تا به کاربران اجازه دهد مخاطبان را در بروزرسانی‌های وضعیت خود تگ کنند. هنوز مشخص نیست که آیا این تگ‌ها برای همه قابل مشاهده خواهند بود با نه؛ اما مخاطبانی که تگ می‌شوند، اعلان‌های فوری درباره وضعیت شما دریافت می‌کنند.

قابلیت تگ کردن مخاطبان در واتساپ 
قابلیت تگ کردن مخاطبان در واتساپ

استوری یا وضعیت واتساپ یک روش مناسب برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها با مخاطبان است که مانند دیگر رسانه‌های اجتماعی‌ متا پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند.

تاکنون، متا واتساپ را بیشتر بر روی پیام‌رسانی شخصی متمرکز کرده بود، که آن را از گزینه‌های اجتماعی موجود در فیسبوک و اینستاگرام متمایز می‌کرد که احتمالا با این ویژگی جدید این وجه تمایز از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر