;
coinex

بسته های عیدی ایرانسل ویژه همه مشترکین ؛ بسته های هدیه اینترنت و مکالمه نوروز 1403

بسته های عیدی ایرانسل با قابلیت فعالسازی برای همه مشترکین معرفی شدند. بسته های هدیه اینترنت و مکالمه در نوروز 1403 با جوایزی همراه است. جهت اطلاعات از جوایز ایرانسل، ادامه مطلب را با دنبال کنید.

بسته های عیدی ایرانسل شامل بسته‌های اینترنت، مکالمه و بسته‌های ترکیبی است که با تخفبف‌ توسط مشترکین قابل خریداری است. ایرانسل به غیر از تحفیفات ویژه، جوایزی نیز مانند 14 گیگابایت اینترنت رایگان برای 1000 نفر در نظر گرفته است. اپراتور دوم کشور همیشه در ایام مناسبتی بسته‌های ویژه‌ای طراحی می‌کند تا همه مشترکین بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. بسته‌های جدید ایرانسل از 28 اسفند 1402 فعال شده و مشترکین می‌توانند تا 8 فروردین از آنها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی سه اپ موفق ایرانی: برنامه دیجی کالا برای ایفون، بله و ایرانسل من ios

بسته های عیدی ایرانسل ویژه نوروز 1403

به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳، از هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای که برای بزرگداشت نوروز تدارک دیده شده است، برخوردار شوند.

بسته تخفیفی نوروزی

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

بسته های عیدی ایرانسل ویژه نوروز 1403

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت‌همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

جشنواره نوروزی لنز

لنز ایرانسل نیز به مناسب نوروز ۱۴۰۳، به کاربرانی که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، با تماشای محتواهای سرگرم‌کننده، از بخش‌های مختلف لنز از جمله فیلم و سریال، پخش زنده و آرشیو تلویزیون، امتیاز جمع‌آوری کنند، به قید قرعه جایزه می‌دهد.

کاربران در این ماراتن نوروزی لنز، به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشا، ۴۰ امتیاز به امتیازهای لنزکلاب خود اضافه می‌کنند و حداقل زمان تماشای بی‌وقفه برای کسب امتیاز در لنز ، ۱۰ دقیقه است. همچنین در نهایت، لازم است تا کاربران، با مراجعه به صفحه دریافت جایزه و تبدیل امتیازهایشان، شانس خود را در قرعه‌کشی دو گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FE، دو ساعت هوشمند گلکسی ۵ و یک کنسول بازی PS۵، افزایش دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بسته‌های ویژه نوروزی برترین و اولین اپراتور دیجیتال کشور چیست؟ لطفاً نظرات خود را بیان کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر