;
coinex

ثبت نام جدید سهام عدالت در راه است

وزیر اقتصاد توضیحاتی مهم در خصوص ثبت نام جدید سهام عدالت ارائه کرده است که به واسطه آن به زودی مشمولین جدید سهام عدالت امکان ثبت‌نام را پیدا می‌کنند.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی در یک برنامه تلویزیونی جزئیاتی از ثبت نام جدید سهام عدالت ارائه کرد. طبق گفته وی پس از ابلاغ نهایی قانون بودجه 1403، جزئیات ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت و افراد مشمول این سهام را اعلام خواهیم کرد. طرح نخصیص سهام عدالت به مشمولین جدید مدتهاست که به یکی از مباحث روزانه افراد بدل شده و هنوز هم به تعیین تکلیف نهایی نرسیده است. جزویات صحبت‌های وزیر اقتصاد را می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: علت واریز نشدن سود سهام عدالت برای برخی وراث متوفیان چیست؟

ثبت نام جدید سهام عدالت به زودی آغاز می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه صف اول جمعه شب ۳ فروردین ۱۴۰۳ در مورد سهام عدالت نو مشمولان نیز گفت: «طبق قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اولویت سهام عدالت برای جاماندگان دهک‌های ۱تا ۳ تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد وبهزیستی هستند که ۴.۷ میلیون نفر از افراد فاقد سهام عدالت این دهک‌ها شناسایی شده‌اند و برای آنها یک بسته سبد عدالت در نظر گرفته شده است.»

ثبت نام جدید سهام عدالت به زودی آغاز می‌شود

وی گفت:

سهام برخی شرکت‌های دولت در وثیقه بانک‌ها بود، لذا این کار تا پایان سال ۱۴۰۲ طول کشید، لایحه بودجه ۱۴۰۳ هم طبق آئین‌نامه داخلی مجلس دو نوبتی شد، منتظریم قانون بودجه امسال هرچه سریع‌تر ابلاغ شود. ما طبق این قانون در مورد سهام عدالت نو مشمولان اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان ثبت‌نام مشمولین جدید سهام عدالت در آینده‌ای نزدیک چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر