;
coinex

بهترین کامپیوترهای All in one در سال 2024

بهترین کامپیوترهای All in one به صورت یک قدرتمند و کامل در اختیار شما قرار می‌گیرند و به صرفه‌جویی در هزینه‌های بلندمدت کمک می‌کنند.

در سال 2024 پیدا کردن یکی از بهترین کامپیوترهای آل این وان از همیشه مهم‌تر شده است. این کامپیوترهای چند کاره که به اختصار به آنها AIO (مخفف All in one) گفته می‌شود، سادگی مانیتورهای دسکتاپ را با قدرت یک کامپیوتر کامل ترکیب کرده و در مجموع یک راهکار شیک و کارآمد هم برای کارهای اداری و هم کارهای خانگی و شخصی تشکیل می‌دهند.

کامپیوترهای All in one به عنوان بهترین جایگزین برای کامپیوترهای دسکتاپ سنتی، زحمت کار با کابل‌های اضافه را از بین برده و زمان تنظیم و راه‌اندازی سیستم را کاهش می‌دهند. طراحی جمع و جور چنین کامپیوترهایی، یک مزیت مهم محسوب می‌شود؛ چون فضای میز را آزاد کرده و می‌توانید وسایل بیشتری را روی میز قرار دهید.

با توجه به اهمیت و مزایای این کامپیوترها، در ادامه مطلب با معرفی بهترین کامپیوترهای All in one همراه شما هستیم تا با بهترین انواع این کامپیوترها از جمله بهترین کامپیوترهای All in one اپل ، اچ پی و غیره آشنا شویم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


مزایای بهترین کامپیوترهای All in one

کامپیوترهای All in one بسته به قیمت و ابعادشان، مزایای مختلفی دارند. بهترین کامپیوترهای All in one مجهز به سخت‌افزارهایی قدرتمند هستند و توانایی اجرای هر نرم‌افزاری را دارند؛ از مجموعه آفیس گرفته تا نرم‌افزارهای حرفه‌ای ادیت ویدیو و غیره. بعضی از این کامپیوترها، دارای صفحه لمسی هستند که البته وجود آن ضروری نیست اما باز هم یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

بهترین کامپیوترهای All in one در سال 2024
بهترین کامپیوترهای All in one در سال 2024

در مقایسه با کامپیوترهای سنتی که باید برای آنها کیس، کیبورد، مانیتور و ماوس مجزا بخرید، کامپیوترهای All in one به صورت یک پکیج متشکل از مانیتور و کیس در اختیار شما قرار می‌گیرند و به صرفه‌جویی در هزینه‌های بلندمدت کمک می‌کنند. حتی ممکن است بعضی از این کامپیوترها با ماوس و کیبورد هم فروخته شوند.

یکی دیگر از مزایای کامپیوترهای All in one این است که نیاز به فضای زیادی ندارند و در واقع با خرید این کامپیوترها شما نیازی به فضای جداگانه برای کیس کامپیوتر ندارید.

یکی دیگر از مزایای بهترین کامپیوترهای All in one کیفیت مانیتور چنین کامپیوترهایی است و اینکه مانیتور این کامپیوتر‌ها از نظر ابعاد، بزرگتر از لپ تاپ معمولی و از نظر کیفیت در حد بهترین مانیتورهای بازار است.

با توجه به این ویژگی‌ها، در ادامه مطلب با راهنمای خرید کامپیوتر All in One همراه شما هستیم و بهترین کامپیوترهای All in one سامسونگ ، اپل و غیره را به شما معرفی می‌کنیم.

1. Apple iMac 24-inch (M3)

بهترین کامپیوترهای All in one

  • پردازنده: تراشه M3 اپل با سی‌پی‌یوی 8 هسته‌ای
  • گرافیک: جی‌پی‌یوی ادغام شده 8-10 هسته‌ای
  • رم: حافظه یکپارچه 8- 24 گیگابایتی
  • نمایشگر: رتینای 24 اینچی 5K
  • حافظه داخلی: حداکثر 2 ترابایت
  • دلایل خرید: عملکرد فوق‌العاده تراشه جدید M3، سبک و باریک، بهترین کامپیوتر All in one
  • دلایل اجتناب از خرید: طراحی بدون تغییر – از جمله لوازم جانبی، کم بودن ظرفیت 256 گیگابایتی SSD مدل پایه

راهنمای خرید کامپیوتر All in One را با یکی از محصولات اپل شروع می‌کنیم که علاوه بر طراحی شیک و زیبا، از نظر عملکردی هم بسیار قوی است. جدیدترین مدل آی‌مک طراحی شبیه به نسخه 2021 این کامپیوتر دارد که با تراشه M1 ساخته شده بود؛ اما این مدل جدید، مجهز به امکاناتی پیشرفته‌تر شده است.

این مدل آی‌مک به عنوان یکی از بهترین کامپیوترهای بدون کیس مجهز به تراشه جدید M3 اپل شده که نسبت به تراشه‌های اینتل به کار رفته در سری‌های قبل و همچنین تراشه M1 دو سال پیش خود اپل بسیار قدرتمندتر است. این کامپیوتر اپل، نرم‌افزارهایی مثل Final Cut Pro را که برای ویرایش ویدیوهای 8K کاربرد دارد، به سرعت بارگذاری و اجرا می‌کند. اگر کارهای حرفه‌ای و سنگین انجام می‌دهید، احتمالاً مک یا مک بوک پروهای قدرتمندتر برای شما انتخاب بهتری هستند؛ اما اگر به عنوان یک کاربر معمولی یا استریمر به دنبال کامپیوتری برای ویرایش ویدیو هستید، این کامپیوتر اپل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

لازم به ذکر است که با خرید این کامپیوتر اپل، یک موس و کیبورد مجیک هم – با رنگ‌های یکسان – در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته بهتر بود که اپل برای موس مجیک از یک طراحی جدید استفاده کرده و پورت شارژ لایتنینگ پایین آن را حذف کند چون این پورت باعث غیر قابل استفاده شدن موس هنگام شارژ آن می‌شود.

لازم به ذکر است که دوربین فیس تایم 1080 پیکسلی این لپ تاپ در نور کم عملکرد بهتری داشته و کیفیت تصویر آن فوق‌العاده است. در مجموع، آی‌مک 24 اینچی اپل با تراشه M3 بهترین کامپیوتر All in One در سال 2024 است.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های لنوو 2024

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی 2024

2. HP Chromebase All-in-One 22

بهترین کامپیوتر های All in one

  • پردازنده: اینتل پنتیوم 6405U – اینتل کور‌ای 3 – 10110U
  • گرافیک: اینتل UHD
  • رم: 8 تا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 – 256 گیگابایت SSD
  • نمایشگر: 21.5 اینچی، با رزولوشن فول اچ دی (1920×1080)، لمسی، IPS، روشنایی 250 نیت، BrightView، 72% NTSC
  • دلایل خرید: طراحی جمع و جور زیبا، عملکرد پرسرعت، قیمت مناسب
  • دلایل اجتناب از خرید: نمایشگر این مدل خیلی پرنور نیست، لوازم جانبی می‌توانست بهتر باشد.

اگر قیمت All in One برای شما اهمیت بیشتری داشته و بودجه کمتری دارید، کروم بیس اچ پی می‌تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. در واقع این کامپیوتر، یک کروم بوک در قالب All in One است که مزایای کروم بوک – ارزش خرید زیاد، عملکرد بسیار عالی و طراحی شیک – را با مزایای کامپیوترهای چند در یک ترکیب کرده از جمله نمایشگر بزرگ با وجود کوچکتر بودن ابعاد کلی.

HP Chromebase به عنوان یکی از بهترین کامپیوترهای آل این وان در تست‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته و طراحی آن علاوه بر جذابیت، شامل عناصر مفید و کاربردی است. این کامپیوتر، قابلیت مدیریت همزمان 20 تب مرورگر را بدون هر گونه افت سرعتی دارد و نرم‌افزارهای داخلی مفیدی هم در آن موجود هستند.

معمولاً قیمت All in One بالا است اما این مدل خاص این طور نیست و با وجود قیمت نسبتاً پایین، برای خانواده‌ها، دانش آموزان و کارمندانی که بیشتر با مرورگر کروم کار می‌کنند، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

3. Surface Studio 2

بهترین کامپیوتر های All in one

  • پردازنده: اینتل Core i7
  • گرافیک: انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1060 – جی تی ایکس 1070
  • رم: 16 تا 32 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 1 تا 2 ترابایت SSD
  • نمایشگر: 28 اینچی PixelSense با رزولوشن 4500×3000 پیکسل
  • دلایل خرید: قدرت زیاد، نداشتن رقیب مشابه
  • دلایل اجتناب از خرید: قیمت بسیار بالا

راهنمای خرید کامپیوتر All in One را با یکی از محصولات مایکروسافت ادامه می‌دهیم. اولین مدل سرفیس استودیو یک محصول بسیار متفاوت و انقلابی برای هنرمندان و افراد خلاق بود و این روند همچنان ادامه دارد. سرفیس استودیو 2 علاوه بر داشتن نمایشگری فوق‌العاده و عملکردی متفاوت، یک محصول بسیار قدرتمند است که توانایی اجرای انواع نرم‌افزارها را دارد.

این محصول مایکروسافت هم به عنوان یکی از بهترین کامپیوترهای بدون کیس نشان داده که قابلیت اجرای همه کارهای پردازشی مدرن را دارد؛ از جمله پردازش گرافیک‌های 3 بعدی، اجرای همزمان چندین کار، اجرای پردازش‌های سنگین مثل ادیت ویدیو و پردازش فایل‌های صفحه گسترش متراکم و حجیم – البته ممکن است برای کارهای بسیار سنگین مثل پردازش ویدیو، سرعت آن کمی کاهش پیدا کند. قیمت این کامپیوتر All in One بسیار بالا است، اما اگر کاربرد مد نظر شما با کاربردهای در نظر گرفته شده برای این محصول همخوانی داشته باشد، به سختی می‌توان گزینه‌ای بهتر از آن پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های اپل 2024

بهترین لپ تاپ های اچ پی 2024

4. HP Envy 34 All-in-One

بهترین کامپیوترهای All in one

  • پردازنده: نسل یازدهم اینتل Core i5 – i9
  • گرافیک: انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1065 – انویدیا RTX 3080
  • رم: حداکثر 32 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت تا 1 ترابایت
  • نمایشگر: 34 اینچی با رزولوشن 2160×5120 پیکسل IPS اوج روشنایی 500 نیت 98% DCI-P3
  • دلایل خرید: طراحی فوق‌العاده، نمایشگر اولتراواید 5K با وضوح بالا، وبکم 16 مگاپیکسلی
  • دلایل اجتناب از خرید: جی‌پی‌یوی موبایلی نسبتاً ضعیف، قیمت بالای بهترین پیکربندی

یکی دیگر از بهترین کامپیوترهای All in one سیستم Envy 34 از اچ پی است که یک محصول بسیار قدرتمند محسوب می‌شود و می‌تواند برای کاربران ویندوز، جایگزین مناسبی برای مک باشد. این محصول دارای طراحی جذاب، امکاناتی فوق‌العاده، عملکردی بسیار خوب با قیمت نسبتاً مناسب است. با وجود اینکه این کامپیوتر اچ پی با پردازنده اینتل و جی‌پی‌یوی موبایلی ساخته شده، اما در بسیاری از نظرسنجی‌ها امتیاز 5 ستاره را کسب کرده است.

از جمله مزایای این کامپیوتر که در انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین کامپیوترهای آل این وان نقش داشته، می‌توان به وبکم 16 مگاپیکسلی قابل جابجایی و مجموعه پورت‌های متنوع اشاره کرد. نمایشگر 34 اینچی این کامپیوتر هم کیفیت بسیار خوبی داشته و قابلیت تنظیم ارتفاع آن وجود دارد. همچنین، این نمایشگر با اوج روشنایی 500 نیت، تصویر بسیار روشنی دارد و از 98 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه برای ادیتورهایی که با این فضای رنگی کار می‌کنند، انتخاب بسیار خوبی است.

اگر به دنبال خرید کامپیوتری هستید که تا چندین سال نیاز به ارتقاء نداشته باشد، می‌توانید مدل 4 ترابایتی این کامپیوتر را با 128 گیگابایت رم DDR4 بخرید.

5. Dell Inspiron 24 All-in-One

بهترین کامپیوتر های All in one

  • پردازنده: نسل سیزدهم اینتل Core i7
  • گرافیک: انویدیا جی فورس جی تی MX550
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه داخلی: 256 تا 512 گیگابایت SSD
  • نمایشگر: 23.8 اینچی FHD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل، 60 هرتزی، AIT Touch، ضد انعکاس و InfinityEdge
  • دلایل خرید: عملکرد بسیار خوب پردازنده، وزن سبک، قیمت مناسب، راحتی تنظیم
  • دلایل اجتناب از خرید: کیفیت صدای ضعیف، عملکرد نسبتاً ضعیف گرافیکی، تنها یک پورت USB-C

راهنمای خرید کامپیوتر All in One را با یکی از محصولات دل به پایان می‌بریم. برای همه اشخاصی که به دنبال یک سیستم کاری ساده و قوی با قیمت مناسب هستند، Dell Inspiron 24 All-in-One بهترین گزینه محسوب می‌شود. نمی‌توان این محصول دل را قدرتمندترین کامپیوتر All in One این مطلب دانست؛ اما پردازنده اینتل نسل سیزدهم این کامپیوتر، توانایی انجام همزمان کارهای مختلف را دارد و قیمت مناسب آن هم آن را برای بسیاری از کاربران تبدیل به یکی از بهترین کامپیوترهای بدون کیس کرده است.

نباید انتظار اجرای بازی‌های گرافیک بالا را با این کامپیوتر داشته باشی؛د اما این محصول دل برای انجام کارهای عمومی انتخاب خوبی است و دچار افت سرعت یا لگ نمی‌شود. طراحی تمیز و سبک این کامپیوتر باعث شده که تنظیم و راه‌اندازی آن به راحتی قابل انجام باشد و برای همه اشخاصی که به دنبال یک سیستم بسیار حرفه‌ای نیستند، انتخاب خوبی باشد.

مجموعه پورت‌های این کامپیوتر نسبتاً کامل است (اما بهتر بود که بیشتر از یک پورت USB-C در این کامپیوتر داشته باشیم) و وبکم ادغام شده در آن هم در مواقع بی‌استفاده بودن، به صورت کشویی وارد حاشیه نمایشگر می‌شود و نقش قطع کن دوربین برای حفاظت از حریم خصوصی را هم دارد. با نمایشگر 1080 پیکسلی لمسی این کامپیوتر هم به راحتی می‌توانید محتوا را پیمایش کنید. ترکیب این امکانات، Dell Inspiron 24 را تبدیل به یکی از بهترین کامپیوترهای All in one دل کرده‌اند.

جمع‌بندی

کامپیوترهای All in One هم مثل کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ‌ها، اشکال و انواع بسیار متنوعی دارند و انتخاب بهترین کامپیوتر All in One هم به نوعی شبیه به انتخاب کامپیوتر یا لپتاپ است. در نتیجه باید هنگام انتخاب چنین کامپیوترهایی، ویژگی‌های مختلف از جمله قدرت، عملکرد، طراحی و امکانات را در نظر داشته باشید. در این مطلب با انواع بهترین کامپیوترهای All in one آشنا شدید. امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب چنین کامپیوترهایی کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

کامپیوتر‌های All in one چه ایرادهایی دارند؟

تنها ایراد کامپیوترهای All in One، سخت بودن ارتقای قطعات سخت‌افزاری داخلی آنها است؛ بخصوص برای آی‌مک‌های اپل.

کامپیوتر All in One چیست؟

کامپیوترهای All in One کامپیوترهایی هستند که مانیتور و کیس آنها در قالب یک قطعه سخت‌افزاری ترکیب شده است. چنین کامپیوترهایی از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با کامپیوترهای معمولی ندارند.

بهترین کامپیوترهای All in one ایسوس چه مدل‌هایی هستند؟

کامپیوترهای Zen AiO و ASUS V161 از جمله بهترین کامپیوترهای All in one ایسوس هستند.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین کامپیوترهای All in one چیست؟ به نظر شما کدام مدل ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر