;
coinex

تماشا کنید؛ تصویر واقعی ریلمی GT Neo 6 SE لو رفت

در حالی که ریلمی در صدد آماده کردن شرایط برای معرفی محصول جدید خود است، اولین تصاویر آن لو رفت. حالا با انتشار اولین تصویر واقعی ریلمی GT Neo 6 SE جزئیات بیشتری از طراحی آن در اختیار داریم.ریلمی در حال آماده‌سازی برای اضافه کردن یک دستگاه جدید به خانواده جی‌تی نئو با مدل GT Neo 6 SE است. در حالی که ریلمی برخی جزئیات درباره این گوشی را به اشتراک گذاشته، هنوز بخش‌های دیگری مانند طراحی آن در حال فاش شدن هستند.

بیشتر بخوانید:  بررسی ریلمی GT5 Pro ؛ موشکافی سیستم، دوربین، باتری و عملکرد

اولین تصویر واقعی ریلمی GT Neo 6 SE

هفته‌ی پیش یکی از افشاگران، تصاویری از محصول جدید خانواده نئو ریلمی منتشر کرد. با این حال، تصویری که اخیرا در ویبو منتشر شده، تصویر واقعی از گوشی ریلمی GT Neo 6 SE را به همراه یک رندر نشان می‌دهد.
همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، در پشت دستگاه سه برش دایره‌ای وجود دارد که احتمالاً شامل سه دوربین و یک چراغ قوه است. ماژول دوربین حالت افقی دارد و به سمت طرفین کشیده شده که نسبت به نسل قبلی خود متفاوت است. اگرچه جی‌تی نئو ۵ اس‌ای نیز دارای یک جزیره دوربین نسبتا بزرگ بود.

تماشا کنید؛ تصویر واقعی ریلمی GT Neo 6 SE لو رفت

شاید دوست داشته‌ باشید اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند جدید ریلمی داشته باشید، برای رسیدن به این مقصود  می‌توانید رندری که منتشر شده را بررسی کنید. با این حال، احتمالاً این طراحی کاملاً دقیق نیست؛ بنابراین خریداران باید با اندکی شکیبایی این تصویر را بپذیرند.

تماشا کنید؛ تصویر واقعی ریلمی GT Neo 6 SE لو رفت

مشخصات GT Neo 6 SE

ریلمی به طور رسمی اعلام کرده که جی‌تی نئو ۶ اس‌ای با چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 جدیدترین مجهز شده است. این چیپست میان‌رده جدید کوالکام است که سطوح عملکردی قابل مقایسه با چیپست‌های سری ۸ Snapdragon را دارد.

بعلاوه شامل یک هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز به همراه چهار هسته عملکردی (A720) با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و سه واحد کارآیی (Cortex-A520) با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز می‌شود که انتظار می‌رود عملکرد قابل توجهی را ارائه کنند. بعلاوه اینکه با تائید 3C می‌توان مطمئن بود که این دستگاه از شارژ 100 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

از زمان عرضه رسمی آن اطلاعی در دسترس نیست، اما با توجه به زیاد شدن شایعه‌ها احتمالا عرضه آن نزدیک است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر