;
coinex

لامبورگینی از لوگو جدید رونمایی کرد؛ اصالت پابرجاست

از لوگو جدید لامبورگینی رونمایی شد. این شرکت با رونمایی از لوگوی جدیدش، هویت بصری خود را به‌روز کرده است، این تغییرات علاوه بر حوزه ظاهری شرکت، بر روی خودروهای تولیدی نیز اثرگذار خواهد بود.لوگو تازه لامبورگینی ، که در واقع بازطراحی شده، نه تنها در سایت‌ و پروفایل‌های اجتماعی به کار گرفته خواهد شد، بلکه در خودروهای جدید لامبورگینی هوراکان و اوروس پلاگین هیبریدی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. طبق گزارش‌ها، خودروهای مذکور اولین محصولات این شرکت ایتالیایی خواهند بود که به لوگو جدید لامبورگینی مزین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

لوگو جدید لامبورگینی

در طرح به‌روزشده لوگوی لامبورگینی، عبارت “Lamborghini” در قسمت بالایی کمی باریک‌تر و زیباتر شده است، در حالی که استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید به عنوان رنگ‌های اصلی حفظ شده و از رنگ زرد و سایه‌ی جدیدی از طلایی به عنوان رنگ‌های تأکیدی استفاده می‌شود.

لوگو جدید لامبورگینی

شرکت سازنده خودروی معروف ایتالیایی، قصد دارد تا سپر دور گاو خشمگین را به منظور بهبود و ساده‌تر کردن طرح هویت بصری از لوگوی خود در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی حذف کند.

طیف رنگ‌های که در این لوگو مورد استفاده قرار گرفته، زیبایی جسورانه‌ای به طرح بخشیده، به‌طوری‌که این طرح جدید به نظر می‌رسد که اشاره‌ای به زبان طراحی زاویه‌ای ابرخودروی جدیدی که جانشین مدل هوراکان و شاسی‌بلندی مدل اوروس اشاره دارد.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر