;
coinex

گوشی هوشمند ریلمی C65 طراحی مشابه گلکسی S22 خواهد داشت

ریلمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند ریلمی C65 را تایید کرد. معاون ارشد شرکت، چیس زو، تصویری از گوشی هوشمند آینده را منتشر و طراحی آن را فاش کرده است.این گوشی هفته آینده (4 آوریل) در ویتنام معرفی خواهد شد به عنوان جانشین مدل C55 عرضه می‌شود.  در تیزرهایی که از این گوشی منتشر شده، رویکرد جدید این شرکت در زمینه طراحی کاملا مشخص است.

بیشتر بخوانید:

طراحی گوشی هوشمند ریلمی C65

در وهله‌ی اول گوشی هوشمند ریلمی C65 با یک قاب مسطح دیده می‌شود. دکمه‌های میزان صدا و روشن و خاموش در سمت راست قرار دارند و انتظار می‌رود دکمه روشن و خاموش به عنوان اسکنر اثر انگشت هم کار کند. پنل پشتی این گوشی هوشمند از یک پوشش درخشان و چشم‌نواز پوشیده شده است.

https://www.gizmochina.com/2024/03/28/realme-c65-vietnam-launch-confirmed/

ریلمی در مدل C65 طراحی جدیدی را معرفی می‌کند. این دستگاه دارای یک جزیره دوربین مستطیل مانند مدل‌های گلکسی S22 نزدیک لبه دستگاه است. این جزیره دارای دو حسگر به صورت عمودی است که همراه با یک واحد دمی (“dummy unit” در اینجا، احتمالاً به یک سنسور یا عنصری در جزیره دوربین اشاره می‌شود که در واقع وظیفه واقعی داشتن حسگر را ندارد و فقط برای ظاهری زیباتر یا استفاده از فضای خالی در طراحی دوربین قرار داده شده است.)  و یک چراغ‌ال‌ای‌دی قرار دارد. پوستر دیگری که توسط شعبه ویتنام ریلمی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، تایید می‌کند که این گوشی هوشمند به رنگ‌های بنفش و مشکی گلکسی عرضه خواهد شد.

درباره مشخصات اصلی، گواهی‌نامه TUV Rheinland نشان داد که ریلمی سی 65 دارای یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی خواهد بود.

در توضیح دوربین‌ها باید گفت که، احتمالاً این دستگاه دارای همان تنظیمات مدل C67 شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسل f/1.8 با EIS خواهد بود. همچنین پایگاه داده FCC گزارش کرده که سیستم عامل اندروید 14 بر روی این دستگاه سوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر