coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی S20 و Note 20 سامسونگ دیگر بروزرسانی امنیتی ماهانه دریافت نمی‌کنند

سامسونگ اعلام کرد که سری گوشی‌های Galaxy S20 و سری Note 20 دیگر بروزرسانی امنیتی ماهانه دریافت نخواهند کردند و در عوض هر سه ماه یک‌ بار آپدیت خواهند شد.سامسونگ قبلاً به‌روزرسانی‌های اندروید را برای گوشی‌های Galaxy S20 متوقف کرده بود. این شرکت سال 2020 سری گوشی‌های Galaxy S20 را معرفی کرد و در نهایت تصمیم به متوقف کردن به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه گرفته است.

بیشتر بخوانید: 

بروزرسانی امنیتی ماهانه گلکسی S20 و Note 20 سامسونگ متوقف شد

از این به بعد، به جای دریافت به‌روزرسانی‌های ماهانه منظم ، کاربران Galaxy S20 به‌روزرسانی‌های سه‌ماهه دریافت خواهند کرد. سامسونگ قبلاً پس از پایان دوره سه ساله، به‌روزرسانی‌های اندروید را متوقف کرده بود و اکنون دسترسی به‌روزرسانی‌های امنیتی را نیز کاهش داده است.

همچنین، سری Galaxy Note 20 نیز دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه دریافت نخواهد کرد. سامسونگ اعلام کرده که به‌روزرسانی‌های امنیتی را متوقف نمی‌کند، بلکه فراوانی آن‌ها را از ماهانه به سه‌ماهه کاهش می‌دهد.

این تغییرات بر روی تمام محصولات شامل Galaxy S20، Galaxy S20+، Galaxy S20 Ultra و Galaxy S20 FE اعمال می‌شود. با این وجود، برای اطمینان از اینکه گوشی شما همچنان به‌روز و ایمن باقی می‌ماند، ممکن است نیاز به ارتقا داشته باشید.

بعلاوه سری Galaxy S20، سری Galaxy Note 20 نیز دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه دریافت نخواهد کرد. سامسونگ قبلاً خط تولید Note را قطع کرده بود اما اگر هنوز از یکی از این مدل‌ها استفاده می‌کنید، احتمال وجود مشکلات امنیتی را دارید. این شرکت امسال اعلام کرده بود که برای سری گوشی‌های جدیدتر، شامل Galaxy S24، هفت سال به‌روزرسانی‌های اندرویدی و امنیتی ارائه می‌دهد.

این تغییر رویکرد سامسونگ آن را بیش از پیش شبیه به عملکرد شرکت‌های بزرگی همچون گوگل و اپل می‌کند؛ چراکه محصولات این دو شرکت مدت‌های طولانی از بروزرسانی نرم‌افزاری بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر