coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی واچ FE سامسونگ بسیار ارزان‌تر از سری گلکسی واچ 7 عرضه خواهد شد

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ بر روی گلکسی واچ FE خود کار می‌کند. این بدان معناست که در سال 2024 علاوه برگوشی‌های هوشمندی از جمله Galaxy Z Fold FE ،Galaxy Z Flip FE و S24 F شاهد ارائه یک ساعت هوشمند ارزان قیمت جدید خواهیم بود.گفته می‌شود که Watch FE از نظر مشخصات بسیار شبیه به Galaxy Watch4 2021 است که کمی ناراحت کننده به نظر می‌رسد. چندی پیش شایعه‌ای ادعا می‌کرد که سامسونگ مدل Galaxy Watch4 (2024) را عرضه خواهد کرد که حالا به گلکسی واچ FE تغییرنام یافته هم مدل است.

ساعت ارزان قیمت سامسونگ گلکسی واچ FE

Watch FE با شماره مدل‌های SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N در نقاط مختلف جهان خواهد بود که در این صورت نوید عرضه جهانی را به ما می‌دهد. مشخصات دقیق آن اعلام نشده؛ اما طبق اطلاعات، مشخصاتی شبیه به Galaxy Watch4 خواهد داشت. گفته می‌شود  Galaxy Watch FE در مقایسه با سری آینده Galaxy Watch7 با قیمتی پایین‌تر در دسترس قرار خواهد کرفت. در نظر داشته باشید که Galaxy Watch FE برای سامسونگ مانند Apple Watch SE برای اپل است. در واقع این گزینه‌ای مقرون به صرفه برای جذب مردم به گجت‌های پوشیدنی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی واچ FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر