coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش آریسان 2 ویژه عید فطر ؛ ثبت نام بدون قرعه کشی [+جزئیات و قیمت]

ایران خودرو، طرح فروش آریسان 2 ویژه عید فطر را ابلاغ کرد. این طرح بدون قرعه کشی است و همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. نحوه ثبت‌نام به چه شکل است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اولین طرح فروش ایران در سال 1403 به نام آریسان 2 ثبت شد. طرح فروش آریسان 2 ویژه عید فطر است و متقاضیان می‌توانند به صورت آزاد و بدون هیچگونه قرعه‌کشی در این طرح شرکت کنند. مانند دیگر طرح‌ های فروش ایران خودرو، این طرح نیز شرایط خاص خود را دارد. یکی از شرویط شرکت در طرح فروش ایران خودرو، شرط سنی بالای 18 سال است که در همه طرح‌های فروش خودرو در کشور ثابت است.

در بخشنامه فروش ایران خودرو، قیمت آریسان 2 413 میلیون تومان تعیین شده و متقاضی می‌بایست در هنگام ثبت‌نام تمامی بهای خودرو را به حساب شرکت واریز کند. این واریزی به دلیل موعد تحویل 3 ماه این خودرو است و متقاضی پس از واریز مبلغ در لیست تحویل گیرندگان قرار می‌گیرد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو 18 فروردین 1403

طرح فروش آریسان 2 ویژه عید فطر ابلاغ شد

ثبت نام در طرح فروش آریسان 2 به صورت اینترنتی و با مراحعه به وب‌سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ قابل انجام است. پس از ثبت‌نام، واریز مبلغ و انتخاب نمایندگی محل سکونت، خودرو طی مدت 90 روز به دست مشتری می‌رسد.

طرح فروش آریسان 2 ویژه عید فطر ابلاغ شد

شرایط ثبت نام آریسان 2

ایران خودرو برای شرکت در این طرح شرایطی زیر را در نظر گرفته است:

  1. قیمت خودرو قطعی و نهایی است
  2. ثبت نام صرفاً به صورت الکترونیکی است و متقاضی باید نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونت خود را برای تحویل خودرو انتخاب کند
  3. پیش‌پرداخت اولیه حتماً باید از کارت بانکی مشتری صورت گیرد
  4. فرد باید حداقل 18 سال سن داشته باشد
  5. با یک کد ملی فقط می‌توان یک دستگاه خودرو خرید
  6. هزینه حمل و نقل به حساب اصلی مشتری اضافه می‌شود

 

در صورت اعمال هرگونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است. خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه‌های اعلام شده است. همچنین در اطلاعیه فروش فوری ایران خودرو دهه فجر آمده است؛ هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش آریسان 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر