coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش ویژه نقدی و اقساطی مدیران خودرو فروردین 1403 لغو شد

با فروش ویژه نقدی و اقساطی مدیران خودرو فروردین 1403 با عرضه دو خودرو از برند فونیکس ابلاغ شده بود. ثبت نام برای این طرح فروش فعلاً لغو شده است.

اولین طرح فروش سال 1403 به نام مدیران خودرو ثبت شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از برترین شرکت‌های مونتاژکننده خودرو در ایران، قصد داشت از امروز سه‌شنبه، 14 فروردین 1403 دو محصول از برند فونیکس را برای فروش عرضه کند. در شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی مدیران خودرو فروردین 1403 آمده بود که متقاضیان پس از انتخاب روش نقدی و یا اقساطی و پس واریز وجه و مدارک خواسته شده می‌توانند خودرو خود را با موعد تحویل 90 روزه کاری تحویل بگیرند. پس بدین صورت و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، خودرو در تیرماه 1403 به دست مشتریان می‌رسید. اما تنها ساعاتی پس از این ابلاغیه، فروش این دو محصول لغو شده است.

بیشتر بخوانید: تخت گاز حواله های خودرو با فروش حواله پراید وانت ؛ 255 میلیون تومان ناقابل!

فروش ویژه نقدی و اقساطی مدیران خودرو فروردین 1403

مدیران خودرو با ارسال بخشنامه فروش جدید خود اعلام کرد که دو محصول از برند فونیکس شامل تیگو 8 پرو E+ و تیگو 8 پرو مکس IE را با شرایط فروش نقدی و اقساطی در طرح‌های فروش آورده است. ثبت نام در طرح فروش فونیکس قرار بود از امروز سه‌شنبه، 14 فروردین 1403 آغاز شود، اما بنابه دلایلی مدیران خودرو فعلاً برنامه فروش را لغو کرده است.

ضمناً ثبت‌نام قرار بود توسط نمایندگان مجاز فروش مدیران خودرو انجام شود و ثبت‌نام اینترنتی در کار نبود. در تصویر زیر جزئیات برنامه فروش دو محصول فونیکس توسط مدیران خودرو اعلام شده بود:

فروش ویژه نقدی و اقساطی مدیران خودرو فروردین 1403

همانطور که بالا گفتیم، هنوز علت لغو این طرح فروش مشخص نیست. اما احتمالاً این شرکت در روزهای آتی شرایط فروش جدید این دو محصول و یا شاید هم محصولات دیگر را اعلام خواهد کرد. به هر صورت بهتر است تا اطلاعیه‌های بعدی منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص لغو طرح فروش جدید مدیرن خودرو چیست؟ به نظر شما چه دلیلی منجربه لغو ایم طرح فروش شده است؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نظارت کجایی؟ دقیقا کجایی عزیزم؟

    پاسخ