coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی ویوو V30e با انتشار تصویری از جعبه آن لو رفت؛ عرضه نزدیک است

به تازگی افشاگری به نام Paras Guglani تصویری را در شبکه اجتماعی ایکس پست کرده و در آن از طراحی ویوو V30e پرده برداشته است.

ظاهرا شرکت ویوو همچنان در حال گسترش سری Vivo V30 است و قصد دارد که گوشی دیگری با نام Vivo V30e را به این خانواده اضافه کند. این گوشی قبلا در مراجع صدور گواهی مختلف از جمله  Geekbench ،Bluetooth SIG و BIS ظاهر شده و اکنون طراحی آن نیز فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی ویوو V30e

به تازگی تصویری از جعبه گوشی ویوو V30e توسط Kiki Def و Raihan Han گرفته شده و از طریق Paras Guglani در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر  سابق) به اشتراک گذاشته شده است. در این تصویر طراحی گوشی جدید ویوو به وضوح قابل مشاهده است.

طراحی ویوو V30e

در نمای جلویی گوشی یک صفحه نمایش خمیده و یک دوربین سلفی (داخل سوراخ پانچ) دیده می‌شود و در سمت راست نیز دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته‌اند. به گزارش Paras Guglani، این گوشی همچون مدل‌های قبلی در رنگ‌های آبی و قرمز در بازار موجود خواهد شد.

از آنجایی که Vivo V30e در برخی از پلتفرم‌های صدور گواهی ظاهر شده، برخی از مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است. برای مثال این گوشی احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 710، هشت گیگابایت رم و اندروید 14 مجهز خواهد شد. گواهی Bluetooth SIG پشتیبانی از بلوتوث 5.1 را تأیید می‌کند و فهرست شدن در پلتفرم صدور گواهی BIS، به عرضه قریب‌الوقوع آن در کشور هند اشاره دارد.

با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و بازارهای هدف منتشر نشده، اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که Vivo V30e در دسته گوشی‌های میان رده قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این گوشی با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 و آخرین نسخه اندروید، عملکرد مناسبی را به کاربران ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی ویوو V30e چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر