;
coinex

ببینید: نمونه تصاویر دوربین ویوو ایکس فولد 3 پرو منتشر شد

ویوو در حال آماده‌سازی برای معرفی گوشی‌های تاشو جدید خود است. حال پیش از رونمایی، آژانس خبری Xinhua نمونه تصاویر دوربین ویوو ایکس فولد 3 پرو را منتشر کرده است.

طبق گزارشات، به نظر می‌رسد سری تاشو Vivo X Fold 3 شامل دو گوشی ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو می‌شود و تصاویر منتشر شده در Xinhua مربوط به مدل پرو این سری است. در ادامه می‌توانید این نمونه تصاویر را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمونه تصاویر دوربین ویوو ایکس فولد 3 پرو

با توجه به تصاویر ثبت شده توسط ویوو X Fold 3 Pro، می‌توان فهمید که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی با دیافراگم f/1.68 و طول 23 میلی‌متر خواهد بود. دوربین تله‌فوتو در این دستگاه دارای دیافراگم f/2.57 و طول 70 میلی‌متر خواهد بود.

طبق افشاگری‌های مربوط به این دستگاه، دوربین اصلی X Fold 3 Pro دارای لنز 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H با دیافراگم f/1.68 خواهد بود و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OV64B که از زوم اپتیکال 3 برابری و قابلیت عکاسی ماکرو تله‌فوتو پشتیبانی می‌کند، دوربین اصلی را همراهی می‌کند.

با توجه به تصاویر ارائه شده، دوربین تله‌فوتو حتی در سطوح بالای زوم جزئیات خوبی را نشان می‌دهد. عکاسی در شرایط نور کم نیز به نظر می‌رسد که بسیار خوب است.

براساس گزارشات قبلی، احتمالا گوشی ویوو ایکس فولد 3 پرو دارای یک پنل کاور اولد 6.53 اینچی و یک نمایشگر اولد تاشو 8.03 اینچی باشد. انتظار می‌رود نمایشگرها به‌تربیت از رزولوشن‌های 2748 × 1172 و 2408 × 2200 پیکسل پشتیبانی کنند و دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش باشند. این دستگاه با سیستم عامل OriginOS 4 بر پایه اندروید 14 اجرا خواهد شد.

قلب تپنده دستگاه یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. احتمالا منبع انرژی این دستگاه یک باتری 5,800 میلی‌آمپر ساعت باشد که به شارژ سریع با سیم 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات به همراه تراشه Vivo V3 مجهز خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به مادون قرمز (IR blaster)، دو بلندگو، یک موتور خطی محور X، پشت شیشه‌ای و یک بدنه ضدآب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر دوربین ویوو ایکس فولد 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر