coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو Y38 5G در دست ساخت است و به زودی در ماه مه عرضه خواهد شد

ویوو این روزها در حال کار بر روی سه گوشی هوشمند جدید است که یکی از آنها با نام ویوو Y38 5G گواهی‌های مختلف را دریافت کرده و پیش‌بینی می‌شود که به زودی معرفی شود.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که از ساخت سه گوشی جدید ویوو یعنی  Vivo Y38 5G ،Vivo Y03s و Vivo Y03t خبر می‌داد. طبق این گزارش، این دستگاه‌ها به ترتیب با شماره مدل‌های V2343 ،V2333 و V2344 به بازار عرضه خواهند شد. حال امروز یکی از این سه گوشی یعنی ویوو Y38 فایوجی تاییدیه پلتفرم‌های صدور گواهی Bluetooth SIG و CQC را دریافت کرده و در پایگاه اطلاعاتی Geekbench نیز ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y38 5G

اطلاعات موجود در گواهی Bluetooth SIG، شماره مدل این گوشی یعنی V2343 را تأیید کرده و پشتیبانی از بلوتوث 5.1 را نشان می‌دهد. این دستگاه بر روی پلتفرم صدور گواهی CQC هم قرار گرفته که برخورداری از شارژ سریع 44 واتی را تایید می‌کند.

ویوو Y38 5G
گواهی bluetooth SIG

همان‌طور که گفته شد، Vivo Y38 5G در پایگاه داده و اطلاعات وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ نیز ظاهر شده است. طبق آنچه که در لیست Geekbench دیده می‌شود، این دستگاه به یک تراشه از شرکت کوالکام با نام رمز parrot، هشت گیگابایت رم و اندروید 14 مجهز خواهد شد.

ویوو Y38 5G
گواهی CQC

جزئیات ذکر شده در کد منبع نشان می‌دهند که این تراشه احتمالا Snapdragon 4 Gen 2 خواهد بود. این چیپست موفق شده که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 3092 و 7035 را به ثبت برساند.

ویوو Y38 5G

متاسفانه درباره سایر مشخصات و جزئیات این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما از آنجایی که دستگاه‌های قرار گرفته در پلتفرم Bluetooth SIG در بازه زمانی یک ماهه معرفی می‌شوند، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی نیز در ماه به صورت رسمی رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y38 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر