coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت دوربین سری شیائومی 14 ؛ قابلیت‌های بیشتر با کیفیت بهتر

آپدیت دوربین سری شیائومی 14 منتشر شد. این به‌روزرسانی با وجود حجم پایین تغییرات زیادی را به ارمغان می‌آورد و حالت پرتره را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

شیائومی به لطف همکاری با لایکا، در بخش دوربین سری پرچمدار شیائومی 14 عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. اکنون این برند، اولین و بزرگ‌ترین به‌روزرسانی دوربین برای سری Xiaomi 14 را منتشر کرده است. سخت افزار قدرتمند این دوربین‌ها حالا با برطرف شدن ایرادها و نقص‌های نرم افزاری بیش از پیش خود را نشان خواهند داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت دوربین سری شیائومی 14

در حال حاضر، انتشار به‌روزرسانی برای مدل‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو آغاز شده است. این به‌روزرسانی با شماره OS1.0.36.0.UNCCNXM ورژن وصله امنیتی را به 01-03-2024 ارتقا می‌دهد و ابتدا در چین منتشر می‌شود.

آپدیت دوربین سری شیائومی 14

علیرغم اینکه با یک آپدیت کوچک با حجم 159 مگابایت سروکار داریم، اما تغییرات متعددی را در برنامه دوربین شاهد هستیم که همگی به شرح زیر هستند:

  • اضافه شدن حالت Master Portrait، اکنون حالت پرتره از سبک‌های تصویر دوگانه Master Portrait و Leica Portrait پشتیبانی می‌کند.
  • جلوه ultra-clear حالت پرتره بهینه شده است.
  • جلوه زیبایی (beauty effect) حالت پرتره بهینه شده است.
  • پلتفرم جدید مدل بزرگ هوش مصنوعی Xiaomi AISP کیفیت عکس‌برداری پرتره را بهبود بخشیده است.

همان‌طور که می‌بینید در این به‌روزرسانی تمرکز اصلی شیائومی بر بهبود حالت پرتره بوده، و این کار را با بهینه‌سازی افکت‌ها و ویژگی جدیدی به نام Master Portrait انجام داده است. یکی از برجسته‌ترین تغییرات، Xiaomi AISP است که نشان‌دهنده تلاش‌های شیائومی برای بهبود الگوریتم‌های عکاسی محاسباتی است.

اگرچه این به‌روزرسانی برای سری 14 شیائومی در نظر گرفته شده اما به زودی در پرچمداران قدیمی مانند شیائومی 13 اولترا نیز موجود خواهد شد. برخلاف سایر شرکت‌ها، شیائومی افکت‌های مختلفی را در حالت پرتره به کاربران ارائه می‌دهد؛ در واقع این کار به تقلید از دوربین‌های واقعی لایکا انجام شده اما در هر صورت با استقبال خوبی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت دوربین سری شیائومی 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر