coinex
راهنمای خرید تکراتو

می بند 9 شیائومی گواهی IMDA سنگاپور را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

می بند 9 شیائومی گواهی IMDA سنگاپور را دریافت کرد. این مچ بند هوشمند احتمالا به زودی در بازار داخلی شرکت سازنده و همچنین در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

شیائومی در حال کار بر روی جانشین سری Smart Band 8 است. این گجت پوشیدنی سال گذشته در بازار داخلی این برند یعنی چین رونمایی شد و حالا به نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه اسمارت بند 9 در آینده نزدیک است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی IMDA می بند 9 شیائومی

نسل بعدی مچ بندهای هوشمند شیائومی به تازگی در پایگاه داده و اطلاعات IMDA سنگاپور ظاهر شده است. این بدان معناست که اسمارت بند 9 شیائومی علاوه بر بازار داخلی، در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد.

می بند 9 شیائومی

شماره مدل این دستگاه برای نسخه پایه برابر M2345B1 و برای نسخه‌ای که به NFC مجهز شده برابر M2346B1 اعلام شده است. متأسفانه در این گواهی جزئیات دقیقی درباره مشخصات، ویژگی‌ها، طراحی و یا قیمت می بند 9 ذکر نشده، بنابراین احتمالا برای آگاهی از این اطلاعات باید تا زمان عرضه صبر کنیم.

شیائومی Smart Band 9 و شیائومی Smart Band 9 NFC ماه گذشته گواهی رادیویی چین را هم دریافت کرده‌اند. نسل قبلی این مچ بند شیائومی، یعنی اسمارت بند 8 پرو در آگوست 2023 وارد چین شد اما در نهایت در فوریه 2024 بود که در اروپا به فروش رسید. نسخه پایه یعنی اسمارت بند 8 نیز در آوریل 2023 رونمایی شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که زمان معرفی Xiaomi Smart Band 9 نیز نزدیک باشد.

همان‌طور که گفته شد درباره مشخصات اطلاعات چندانی در دست نیست اما مروری بر مشخصات نسل قبلی می‌تواند چشم‌اندازی از نسل جدید را به ما نشان دهد. اسمارت بند 8 سال گذشته، دارای یک صفحه نمایش 1.6 اینچی آمولد با حداکثر روشنایی 600 نیت و قابلیت نمایشگر همیشه روشن بود.

این مچ‌بند از قابلیت‌های مختلف مرتبط با سلامت و تندرستی مانند اندازه‌گیری ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون SpO2، ردیاب خواب و چرخه قاعدگی برخوردار بود و با یک بار شارژ کامل، تا 16 روز دوام می‌آورد. بنابراین می‌توانیم انتظار مشخصات مشابه به همراه برخی ارتقاهای سخت‌افزاری را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره می بند 9 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر