coinex
راهنمای خرید تکراتو

حمله کلاهبرداران به اپلیکیشن شاد ؛ اطلاعات خود را به جایی ندهید

اپلیکیشن شاد یا پلتفرم ارتباطی شاد، چند روزی است که بستری برای کلاهبرداری شده و افرادی با درخواست اطلاعات از کاربران، نیت شومی در سر می‌پرورانند.

اپلیکیشن شاد، پشتیبانی شاد، پلتفرم شاد، ثبت هویت، شاد و غیره همه لیستی از کلمات کلیدی هستند که کاربران شاد از چند روز پیش در بخش چت خصوصی با آنها مواجه شده‌اند. در این پیام‌های خصوصی از کاربران خواسته شده تا اطلاعات خود را ارسال کنند. باید بدانید که این پیام‌ها جعلی و در اصل یک نوع کلاهبرداری است که افراد سودجو پای‌ریزی کرده تا بدین شکل بتوانند نیت شوم خود را عملی کنند.

مسئله اصلی این است که اکثریت کاربران شبکه اجتماعی شاد را کودکان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند و همین علت موضوع را خطرناک‌تر کرده است. دانش‌‌آموزان ممکن است اطلاعات شما را که حتی تصورش را هم نمی‌کردید به این افراد تحویل داده که ممکن است عواقب جبران‌ناپذیر داشته باشد. این اطلاعات یقیناً تا اطلاعات حساب بانکی هم پیش می‌رود.

ضمناً باید بگوییم که در پیام‌های ارسالی گفته شده که اگر اطلاعات خواسته شده ارسال نشوند، حساب شخص در پلتفرم شاد ظرف 24 ساعت مسدود می‌شود. در ادامه مطلب با جزئیات ماجرا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: صدور مجوز فعالیت پلتفرم‌های غیردولتی ؛ دستور رسمی به سازمان ثبت اسناد

اپلیکیشن شاد بستری برای کلاهبرداری شده است

از چند روز پیش ارسال این پیام‌ها روال شده و افراد بسیاری گزارش داده‌اند که برای آنها پیامی با این مضمون ارسال شده است. در این خصوص تیم پشتیبانی شاد ضمن جعلی دانستن این پیام‌ها، اعلام کرده است که شبکه شاد هیچگونه درخواستی از کاربران در پیام های خصوصی برای ارسال اطلاعات، نکرده است و اینگونه عملیات‌ها فقط می‌تواند از سمت کلاهبرداران و افراد سودجو انجام گرفته باشد.

اپلیکیشن شاد بستری برای کلاهبرداری شده است

تیم پشتیبانی شاد همچنین می‌گوید که در صورت مشاهده اینگونه پیام‌ها در بخش خصوصی، مراتب را از طریق شناسه report@ گزارش دهند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

شاد در ادامه گفته است که با بررسی حساب‌های افراد متخلف و سودجو، متخلفان را برای پیگیری قانونی به پلیس فتا معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیا شما نیز پیامی با مضمون ارسال اطلاعات در شبکه شاد دریافت کرده‌اید؟ لطفاً در صورت مشاهده مسئله را با تیم پشتیبانی شاد درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنون از اطلاع رسانیتون

    پاسخ