coinex
راهنمای خرید تکراتو

راه اندازی پلتفرم ورزشی عادل فردوسی پور دروغ سیزده بود

با اینکه خبر راه اندازی پلتفرم ورزشی عادل فردوسی پور با سرعت یک یوزپلنگ در رسانه‌های ایرانی پخش شده بود، امروز خبر آمد که پای دروغ سیزده در میان است و این خبر واقعیت ندارد.

«نودینو» نام اولین پلتفرم ورزشی اختصاصی است که قرار است در تاریخ 13 خرداد 1403 با مدیریت عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده تلویزیون در شبکه نمایش خانگی شروع به کار کند. این خبر روز گذشته در فضای مجازی و رسانه‌های معتبر ایرانی منتشر و همه خیال می‌کردند که واقعیت دارد. حتی بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی به قدری بود که کاربران قربان صدقه عادل هم رفته بودند.

اگرچه ما به شدت دوست داریم که این خبر به واقعیت بدل شود، اما ظاهراً صفحه هواداری عادل فردوسی‌پور این خبر را تکذیب کرده و بدین‌ترتیب بزرگترین دروغ سیزده نوروز 1403 نیز به نام عادل عزیز مزین شد. در ادامه مطلب، ماجرای راه اندازی پلتفرم ورزشی عادل فردوسی پور را شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طرح‌های ورزشگاه جدید عربستان با فناوری پیشرفته ؛ میزبان جدید ستاره‌های فوتبال [+عکس]

راه اندازی پلتفرم ورزشی عادل فردوسی پور فقط دروغ سیزده است

استارت ماجرا از یک توییت عجیب خورده شد. توییتی که درنهایت به دروغ سیزده ختم شد. در این توییت گفته شده بود که عادل فردوسی پور اولین پلتفرم ورزشی تخصصی را تأسیس خواهد کرد. این خبر درست در ساعات اولیه روز سیزده فروردین 1403 که مصادف می‌شود با روز طبیعت و سیزده به در منتشر شد.

در فرهنگ ما ایرانی‌ها، واژه‌ای به نام «دروغ سیزده» جای گرفته که می‌گوید هر خبری در این روز شنیدید را نباید باور نکنید. رسانه‌های ایرانی اما به این موضوع توجه نکرده و خبر تأسیس این پلتفرم را نشر دادند. حال مشخص شده است که این خبر در اصل دروغ سیزده بوده است.

اتفاق عجیب‌تر ساعاتی پیش رخ داد، وقتی که بخش فارسی دویچه‌وله نیز این دروغ سیزده را به عنوان یک خبر منتشر کرد.

اتفاقی که در نهایت سبب واکنش عادل فردوسی‌پور شد و صفحه‌ی هواداری او با انتشار یک استوری خبر دویچه‌وله را تکذیب کرد.

راه اندازی پلتفرم ورزشی عادل فردوسی پور

کمی از پلتفرم نادینو بخوانید

پلتفرم VOD «نودینو» به صورت تخصصی در زمینه ورزش فعالیت دارد و به پخش فیلم، سریال و برنامه‌های خارجی و داخلی ورزش می‌پردازد. پخش برنامه‌های ورزشی جهان با زیرنویس یا دوبله فارسی و تولید برنامه‌های گوناگون در تمامی رشته‌های ورزشی از اهداف این برنامه اعلام شده است.

پلتفرم «نودینو» با برنامه اختصاصی فردوسی‌پور به نام «نود و یک» و برنامه کشتی‌محوری با نام «خاک» آغاز به کار خواهد کرد. همچنین تاک‌شو «سیزده نفر» با اجرای علی ضیا از دیگر برنامه‌های بسته آغازین این پلتفرم خواهد بود. شنیده‌ها حکایت از این دارد که برند 361 درجه، فعال بین‌المللی در زمینه پوشاک ورزشی، سرمایه‌گذار اصلی این برنامه در کنار یک برند مطرح پوشاک ایرانی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص راه‌اندازی این پلتفرم توسط عادل فردوسی پور و دروغ سیزده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذازید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    در این کشور خبرهای امیدوار کننده وخوشحال کننده دروغ است وخبر جنگ وکشت وکشتار کفلاکت واختلاس ودستگری وادام همیشه راست چهل وچند سال است که لب خندان وارزانی واتحاد واتفاق باجهان وحرمت واحترام ایران ایرانی ارزوی محال وخواب است

    پاسخ