coinex
راهنمای خرید تکراتو

پوکو F6 و نسخه ویژه آن (ددپول ادیشن) به زودی در هند معرفی خواهند شد

پوکو F6 و نسخه ویژه آن (Deadpool Edition) به زودی وارد بازار هند خواهند شد. این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته ردمی توربو 3 برای عرضه به بازار جهانی است.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی اخیرا از گوشی جدید خود یعنی Redmi Turbo 3 با چیپست Snapdragon 8s Gen 3 در چین رونمایی کرده است. این گوشی در حال حاضر فقط در بازار چین موجود است، اما گزارش‌هایی مبنی بر عرضه بین‌المللی آن با نام تجاری پوکو، در آینده نزدیک، وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوکو F6 ؛ نسخه جهانی ردمی توربو 3

گفته می‌شود که نام ردمی توربو 3 هنگام ورود به بازار جهانی به Poco F6 تغییر خواهد کرد. در گذشته، پوکو اف 6 در پایگاه داده و اطلاعات IMEI با شماره مدل‌های 24069PC21I و 24069PC21G ظاهر شده که به ترتیب نماینده نسخه‌های هندی و جهانی آن هستند.

پوکو F6

حال، در رام ردمی Turbo 3 نشانه‌هایی از شماره مدل هندی Poco F6 توسط تحلیلگری کشف شده که به شایعات مبنی بر یکی بودن این دو گوشی دامن می‌زند. همچنین در پایگاه کدهای HyperOS گوشی‌ای مشاهده شده که گفته می‌شود نسخه ویژه پوکو F6 با نام ددپول ادیشن است.

پوکو F6

جزئیات مربوط به Poco F6 Deadpool Edition محدود هستند، اما انتظار می‌رود که ویژگی‌های مشابهی با نسخه معمولی Poco F6 داشته باشد. طبق شایعات پیشین، پوکو اف 6 در ماه ژوئیه برای اولین بار عرضه شده و هند اولین بازار پذیرای آن خواهد بود. در ادامه مروری بر مشخصات Redmi Turbo 3 خواهیم داشت تا بیشتر با گوشی‌های جدید پوکو آشنا شویم.

مشخصات ردمی توربو 3

ردمی Turbo 3 دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این گوشی از یک سیستم دوربین دوگانه در پشت (دوربین اصلی50 مگاپیکسلی + دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلو برخوردار است و به پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

پوکو F6

یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای جلوگیری از گرمای بیش از حد در طول کارهای سخت و پیچیده به کار گرفته شده و وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی گذاشته شده است. این گوشی اندروید 14 را در قالب رابط کاربری HyperOS شیائومی اجرا می‌کند و از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت Air Gestures برای کنترل بدون لمس پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پوکو F6 و نسخه ددپول آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چه فایده انقدر قیمتش بالاس که اکثرا نمیتونن بخرنش…اگه تا رنج دوازده تومن بود خوب بود که متاسفانه بعیده و احتمالا هجده تومن اینا باشه همقیمت نسخه پارسال اش😑😑

    پاسخ