coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران با امضای توافق‌نامه‌ای گامی مهم در راستای برقی شدن ناوگان حمل‌و نقل کشور برداشته‌اند. این اتفاق که در پی طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی‌های برقی کرمان موتور انجام شده می‌تواند نویدبخش اتفاقات خوبی باشد.  این توافق‌نامه روز یکشنبه 26 فروردین 1403 با حضور شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی و سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور، منعقد شد. طبق این توافق‌نامه، شرکت کرمان موتور متعهد به اختصاص هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران شد.

بیشتر بخوانید: 

طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده

همزمان با این توافق‌نامه، تاکسی‌های برقی در جایگاه تاکسی‌های فرسوده پایتخت قرار خواهند گرفت. بر این اساس، فراخوانی صادر خواهد شد و تاکسیرانان مشمول این طرح، با دریافت تسهیلات از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، قادر به ثبت نام در این طرح جایگزینی خواهند بود.

همچنین، شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی‌های برقی تهران، یک مرکز تخصصی ویژه برای خودروهای برقی تأسیس و آماده کرده است. باتری‌های این خودروها نیز مشمول گارانتی 200 هزار کیلومتر یا 5 ساله خواهند بود.

در این راستا، سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور، تأکید کرد: “با توجه به نیاز مبرم به الکتریفیکاسیون ناوگان عمومی و خصوصی در کشور، کرمان موتور به عنوان اولین شرکت وارد کننده خودروهای برقی با تأییدیه‌های لازم و مجوز پلاک ملی، قدم مهمی در این راستا برداشته است. تولید انبوه این خودروها نیز به زودی در کارخانه شرکت آغاز خواهد شد.”

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر