coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه جدید تلگرام به شما اجازه می‌دهد به راحتی استیکرها را ویرایش کنید

تلگرام به تازگی تایید کرده است که تا پایان این ماه 16 ویژگی جدید را معرفی خواهد کرد. اما قبل از فاش شدن این ویژگی‌های نسخه جدید تلگرام ، این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب اوایل این هفته یک ویرایشگر استیکر پیشرفته را معرفی کرد که تمام کاربران به صورت رایگان به آن دسترسی دارند.

قابلیت نسخه جدید تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به ترک برنامه، مجموعه‌ای از استیکرها را ایجاد کنند. با این قابلیت شما می‌توانید به سادگی به عکس خود  متن، نقاشی، استیکر متحرک، ایموجی و GIF هایی را که از قبل در برنامه موجود است را اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: موسس تلگرام می‌گوید این شرکت در سال آینده سودآور خواهد شد

ویرایش استیکر در نسخه جدید تلگرام

ویرایشگر استیکر بسیاری از ویژگی‌های ویرایشی از جمله گزینه برش اشیاء و حذف پس‌زمینه را ارائه می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند به صورت دستی بخش‌هایی از عکس خود را پاک کرده و همچنین یک طرح کلی اضافه کنند تا استیکرها با آنها همخوانی داشته باشند. هر برچسب ایجاد شده را می‌توان به سادگی با انتخاب ایموجی‌هایی که آن را توصیف می‌کنند به مجموعه اضافه کرد. شایان ذکر است که تلگرام از هوش مصنوعی برای پیشنهاد ایموجی صحیح به کاربران بر اساس تصویرشان استفاده خواهد کرد.

ماجرا به همانجا ختم نمی‌شود؛ کاربران می‌توانند مجموعه استیکرهای خود را به اشتراک بگذارند. هنگامی که به شخصی استیکرهای ایجاد شده در ویرایشگر جدید را ارسال می‌کنید، آنها می‌توانند بر روی آن ضربه زده و تمام مجموعه را در اختیار داشته باشند. ناگفته نماند که هر مجموعه استیکر پیوند t.me منحصر به فرد خود را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را درباره ی نسخه جدید تلگرام با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر