coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسپیکر بلوتوثی شیائومی در راه است

شیائومی دو بلندگوی ضد آب را به خط تولید بین‌المللی خود اضافه می‌کند، Xiaomi Sound Pocket و Xiaomi Sound Outdoor اسپیکر بلوتوثی شیائومی هستند که به زودی عرضه خواهند شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که یه راحتی در اکثر کیف‌ها جا می‌شود. همچنین پایه‌های لاستیکی و یک بند برای اسپیکرها طراحی شده که باعث می‌شود حمل آن آسان و در عین حال محکم باشد. این اسپیکر علیرغم اندازه کوچکش، به لطف ساب ووفر داخلی، دو رادیاتور غیرفعال و توییتر، صدای قوی با خروجی 30 وات ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: خودروی الکتریکی SU7 شیائومی عاشقان زیادی دارد؛ فروش 89 هزار دستگاه در 24 ساعت!

این اسپیکر در شرایط سخت بسیار مقاوم است و تاکنون توانسته استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را کسب کند. اسپیکر بلوتوثی شیائومی دارای فناوری بلوتوث 5.4 برای اتصال آسان به دستگاه‌ها، دکمه‌های کنترلی برای عملکرد ساده و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی است که تا 12 ساعت با تنظیم صدا 50 درصد دوام می‌آورد. علاوه بر این، می‌تواند با یک بلندگوی دیگر برای ارائه صدای استریو وصل شده و حتی یک سیستم صوتی بزرگ‌تر، تا 100 واحد را پشتیبانی می‌کند.

گرچه تاکنون شیائومی تاریخ عرضه این دستگاه را اعلام نکرده اما احتمالا زودتر دست به کار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد اسپیکر بلوتوثی شیائومی چیست؟  لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر