;
coinex

بهترین خودرو های بی ام و 2024 ؛ جذاب، امن، کارآمد!

کمپانی بی ام و یکی از موفق‌ترین خودروسازان آلمانی است. اما بیایید ببینیم شرکت آلمانی در بهترین خودرو های بی ام و 2024 چه چیزی تدارک دیده است.

بعید است از یک طرفدار خودروهای لاکچری بخواهیم نام سه برند خودروساز مطرح را بگوید و یکی از این نام‌ها BMW نباشد. کمپانی خوش‌نام آلمانی با تمام فرازوفرودهایی که در تاریخ خود تجربه کرده، امروز به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین خودروسازان جهان و رقیب مهم مرسدس بنز شناخته می‌شود و عموما خودروهایی لاکچری، جوان‌پسند و پر از امکانات عرضه می‌کند. اما ارمغان بی ام و برای سال 2024 چیست؟ در معرفی بهترین ماشین های بی ام و در سال جدید میلادی با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین خودرو های بی ام و 2024

در سال 2024 بی ام و تقریبا مدل جدید تمام سری‌ها و نسل‌های پیشین خود را با محصولاتی جذاب به روز می‌کند که همگی از بهترین خودروهای آلمانی محسوب می‌شوند. البته هنوز خبری از واقعی شدن کانسپت های بی ام و در کار نیست و بعید است به این زودی‌ها شاهد واقعی شدن کانسپت های بی ام و برای آینده باشیم.

با این وجود آنچه در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم شماری از بهترین خودرو های بی ام و 2024 در دسته‌های مختلف سدان و شاسی‌بلند است که همگی ارزش خرید بالایی دارند.

بی ام و سری 5

بهترین خودرو های بی ام و 2024
بهترین خودرو های بی ام و 2024

یکی از بهترین خودروهای سدان بی ام و در سال 2024 قطعا بی ام و سری 5 خواهد بود که محصولی بسیار زیبا، قدرتمند و پرآپشن است. نسل جدید سری 5 با کد اتاق G60 و متاثر از زبان طراحی جدید بی ام و معرفی شده که قبلا آن را در سری خودروهای 7، X7 و XM که از جمله بهترین خودروهای آلمانی هستند دیده بودیم.

اگر قصد خرید بی ام و دارید باید بدانید که این مدل یکی از محبوب‌ترین و بهترین ماشین های بی ام و در ایران نیز هست اما وضعیت واردات آن کمی نامشخص است.

بی ام و سری 5 مدل 2024 به عنوان یکی از زیباترین ماشین های بی ام و با یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 255 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور عرضه شده است. این خودرو از سامانه چهار چرخ محرک هم پشتیبانی می‌کند و شتاب صفر تا صد آن برابر با 5.9 ثانیه است.

بی ام و یک مدل با پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر نیز از این خودرو درنظر گرفته که قدرت 375 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن‌متری دارد. البته که با وجود سامانه جدید هیبرید خفیف این پیشرانه توان تولید 540 نیوتن‌متر گشتاور را نیز دارد. شتاب صفر تا صد این مدل هم 4.5 ثانیه است که آن را به یکی از بهترین خودروهای سدان بی ام و بدل می‌کند.

بی ام و i5

بهترین ماشین ها بی ام و در تمام دوران

بی ام و i5 یکی از بهترین خودروهای برقی بی ام و محسوب می‌شود که جز اندکی تغییرات جزئی، در بخش طراحی تفاوت خاصی با نسخه احتراقی ندارد. بدنه این خودرو البته مطابق انتظار و متاثر از زبان طراحی جدید بی ام و طراحی شده است.

مدل eDrive40 این خودرو یک موتور برقی محور عقب با قدرت 335 اسب بهار و 400 نیوتن‌متر گشتاور دارد که با فعال شدن قابلیت Sport بوست، گشتاور آن به 429 نیوتن‌متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز برابر با 5.7 ثانیه و حداکثر سرعت برابر با 193 کیلومتر اعلام شده است که آن را به یکی از بهترین خودرو های بی ام و 2024 بدل می‌کند.

مدل i5 M60 xDrive نیز دو موتور برقی با مجموع توان 590 اسب بخار قدرت و 743 نیوتن‌متر گشتاور دارد که با فعال شدن قابلیت اسپورت بوست، گشتاور آن به 819 نیوتن‌متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 230 کیلومتر اعلام شده که آن را به یکی از سریع ترین ماشین های بی ام و بدل می‌کند.

به عنوان زیباترین ماشین های بی ام و هر دو مدل این خودرو به باتری‌هایی 84.3 کیلووات ساعتی مجهز شده‌اند که در نسخه‌های eDrive40 وM60 xDrive به ترتیب شعاع حرکتی 472 و 410 کیلومتری را فراهم می‌کند. هر دو خودرو از جریان شارژ عادی و سریع 11 و 205 کیلوواتی پشتیبانی می‌کنند که با دومی، باتری خودرو در مدت 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای برقی 2023

بهترین خودروهای تسلا 2023

بی ام و X1

بهترین خودروهای آلمانی

بی ام و X1 M35i xDrive به عنوان یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و چندی پیش معرفی شد. این محصول که از جمله ارزانترین ماشین های بی ام و محسوب می‌شود با یک پیشرانه 2 لیتری و طراحی جدید خود می‌تواند یکی از بهترین ماشین های BMW باشد.

شایعاتی که پیش از این درباره این خودرو مطرح شده بود درست از آب درآمد و با ارتقاهایی در میل‌لنگ و سیستم تامین روغن و سرپوش‌های موتور شش سیلندر، خروجی پیشرانه حالا به 312 اسب بخار و 400 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است.

اگر قصد خرید بی ام و دارید باید بدانید که این مدل از بهترین ماشین های بی ام و در ایران محسوب می‌شود و از این نظر باید منتظر واردات آن باشید.

نیروی تولید شده توسط پیشرانه این خودرو با یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها می‌رسد. دیفرانسیل محدودکننده لغزش مکانیکی نیز در این مدل تعبیه شده و عملکرد خوبی دارد. LSD تفاوت سرعت چرخش بین چرخ‌های جلو را کنترل می‌کند و هندلینگ خودرو را بهبود می‌بخشد. در نتیجه و با این اصلاحات، شتاب صفر تا صد این خودرو به 5.2 ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 250 کیلومتر اعلام شده که همچنان یکی از سریع ترین ماشین های بی ام و است.

بی ام و سری 7

زیباترین ماشین های بی ام و
بهترین ماشین های بی ام و در تمام دوران

یکی از بهترین خودرو های بی ام و 2024 بی ام و سری 7 است که در سه تریم 750e xDrive , 740i xDrive و i7 eDrive50 عرضه خواهد شد.

مدل 750e یک خودرو پلاگین هیبریدی با توان تولید 483 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور است که می‌تواند 56 کیلومتر مسافت در حالت کاملا برقی طی کند و از این نظر یکی از بهترین خودروهای برقی بی ام و محسوب می‌شود.

مدل i7 eDrive50 نیز یک موتور برقی در محور عقب دارد که در حال حاضر اطلاعی از جزئیات مشخصات فنی و شعاع حرکتی آن نداریم اما قطعا با یکی از بهترین خودروهای سدان بی ام و طرفیم. اگر قصد خرید بی ام و دارید باید بدانید که واردات این مدل به ایران وضعیت نامشخصی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای ایرانی

بهترین خودروهای 2023

بی ام و i7

سریع ترین ماشین های بی ام و

یکی از بهترین خودروهای برقی بی ام و خودرو بی ام و i7 xDrive محسوب می‌شود که به عنوان نسخه پرچمدار خانواده i7 معرفی شده است.

در این مدل قدرت پیشرانه محور عقب نسبت به مدل xDrive60 حدود 25.5 درصد افزایش یافته و حالا پیشرانه عقب به تنهایی 483 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که در کنار قدرت 255 اسب بخاری پیشرانه محور جلو، مجموع قدرت 650 اسب بخار و گشتاور 1014 نیوتن‌متری را فراهم می‌کند. البته با فراهم کردن حالت بوست M گشتاور لحظه‌ای به 1100 نیوتن‌متر می‌رسد که آن را به یکی از بهترین خودرو های بی ام و 2024 بدل می‌کند.

جالب است بدانید که ب ام و i7 M70 xDrive با این مشخصات فنی و شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه‌ای، یکی از بهترین خودروهای سدان بی ام و و قدرتمندترین محصول برقی این شرکت محسوب می‌شود که حداکثر سرعت آن نیز 248 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

این سدان جذاب یک باتری 101.7 کیلووات ساعتی دارد که شعاع حرکتی 472 کیلومتری را برای آن فراهم می‌کند. این باتری از جریان عادی 11 کیلووات و جریان شارژ سریع 195 کیلووات پشتیبانی می‌کند و در صورت اتصال به شارژ سریع، ظرف مدت 34 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ می‌شود.

بی ام و M2

گران ترین ماشین های بی ام و

اگر قصد خرید بی ام و دارید یکی از بهترین ماشین های بی ام و در ایران همین بی ام و M2 است که یک کوپه کوچک با موتور 6 سیلندر قدرتمند است که هم در پیست و هم در خیابان رضایت خطر خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

در شرایطی که امروزه عموم خودروسازان با برقی‌سازی نسبت به کاهش تعداد سیلندرها اقدام می‌کنند، بی ام و همچنان با استفاده از موتور 3 لیتری 6 سیلندر معروف به S58 قصد برقی‌سازی این خودرو را ندارد.

به عنوان یکی از ارزانترین ماشین های بی ام و این مدل توان تولید 453 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن‌متر گشتاور را دارد که نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی نشان می دهد.

خبر خوش برای علاقه‌مندان مدل M2 اینکه نسل جدید یک خودرو راننده‌محور محسوب می‌شود و به عنوان یکی از سریع ترین ماشین های بی ام و نیروی محرکه آن فقط به محور عقب منتقل می‌شود. به طور پیشفرض این مدل ب یک گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می‌شود اما علاقه‌مندان می‌توانند آن را با یک گیربکس 8 سرعته خودکار نیز سفارش دهند که یکی از بهترین خودرو های بی ام و 2024 است.

نسخه گیربکس دستی این خودرو شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه‌ای دارد که آن را به یکی از بهترین خودروهای سدان بی ام و بدل کرده است. این رقم البته در نسخه گیربکس 8 سرعته خودکار کاهش یافته و به 3.9 ثانیه می‌رسد. البته حداکثر سرعت این خودرو در هر دو مدل 250 کیلومتر اعلام شده اما با سفارش پکیج M Driver’s می‌توانید تا سرعت 283 کیلومتر را نیز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

ارزانترین ماشین در ایران

ارزان ترین شاسی بلندهای جهان

بی ام و XM

بهترین ماشین های بی ام و در ایران
بهترین خودروهای بی ام و

بی ام و XM یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و محسوب می‌شود که طراحی آن با الهام از مدل سال 2021 انجام شده و با دهانه‌های مشبک بیضی، لوله‌های اگزوز انباشته و سقفی نسبتا شیب‌دار، یک طراحی تهاجمی به شکل فست‌بک دارد. زیر کاپوت این خودرو یک موتور پلاگین هیبریدی دوقلو V8 با توان تولید 644 اسب بخار قدرت تعبیه شده که در حالت برقی شعاع حرکتی 50 کیلومتری دارد.

بخش 4.4 لیتری پیشرانه این خودرو چیز جدیدی ندارد اما در مدل سال جدید، یک موتور الکتریکی نیز با موتور احتراقی همکاری می‌کند تا مجموع توان 644 اسب بخار را تولید کند. البته شتاب صفر تا صد این محصول در قیاس با دیگر شاسی‌بلندهای پرفورمنس معروف مانند لامبورگینی اوروس و پورشه کاین توربو یک نقطه ضعف محسوب می‌شود با این وجود همچنان با یکی از سریع ترین ماشین های بی ام و مواجه هستیم.

بی ام و XM که از جمله بهترین خودرو های بی ام و 2024 است از یک سیستم تعلیق فنری سیم‌پیچی استفاده می‌کند که با دریچه‌های هوای تطبیقی و میله‌های ضد غلتش فعال تقویت شده است. در مجموع این مدل یکی از ارزانترین ماشین های بی ام و نیز محسوب می‌شود که اگر قصد خرید بی ام و را داشته باشید می‌توانید روی آن حساب کنید.

بی ام و i4

بهترین خودروهای سدان بی ام و

بی ام و i4 یکی از بهترین خودروهای برقی بی ام و محسوب می‌شود که قرار است با دو پیشرانه برقی با مجموع قدرت 396 اسب بخار و 600 نیوتن‌متر عرضه شود. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز 4.9 ثانیه اعلام شده است.

بی ام و i4 xDrive40 یک باتری 80.7 کیلووات ساعتی دارد که شعاع حرکتی آن 494 کیلومتر با رینگ‌های 18 اینچی و 452 کیلومتر با رینگ‌های 19 اینچی اعلام شده است و با این اوصاف باید گفت که با یکی از بهترین خودروهای سدان بی ام و طرفیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای چینی

بهترین خودروهای هیبریدی

بی ام و M3 CS

بهترین خودروهای BMW

بی ام و M3 CS یکی از بهترین خودروهای سدان بی ام و و از قدرتمندترین محصولات شرکت آلمانی است که در قیاس با ام 3 معمولی شتاب بهتر و ویژگی‌های اسپرت‌تری دارد. این خودرو تنها با گیربکس خودکار عرضه می شود و تفاوت آن با نسل قبلی اینکه به سیستم xDrive و سیستم چهار چرخ محرک مجهز است.

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر توئین توربو خطی با کد S58 قرار دارد که توان تولید 543 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. با چنین ارقامی این خودرو به عنوان یکی از سریع ترین ماشین های بی ام و قدرتی برابر با M4 CSL سوپرکوپه دارد.

شتاب صفر تا صد این خودرو با این موتور قدرتمند برابر با 3.2 ثانیه است که آن را به یکی از بهترین خودروهای BMW بدل کرده است. حداکثر سرعت این خودرو نیز 303 کیلومتر بر ساعت اعلام شده که کاملا شایسته یکی از بهترین ماشین های بی ام و است.

بی ام و سری 4

یکی از بهترین ماشین های BMW خودرو بی ام و سری 4 است که تغییرات بزرگی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. در سری جدید همه مدل‌ها به سیستم سرگرمی 8 iDrive مجهز شده‌اند که شامل دو نمایشگر بزرگ روی داشبورد خودرو است. همین مسئله محبوبیت سری 4 را بیشتر کرده است.

طراحی بیرونی سری 4 که از جمله بهترین ماشین های BMW است احتمالا بسیار جدیدتر از مدل‌های سالیان قبل خواهد بود و تصاویری نیز که تاکنون منتشر شده نشان می‌دهد که با یکی از مدل‌های بسیار خاص این خودرو مواجهیم.

البته به عنوان یکی از گران ترین ماشین های بی ام و انتظار نداشته باشید که با برچسب قیمت پایینی مواجه باشید. خصوصا که بعید است این خودرو به ایران وارد شود و اگر قصد خرید بی ام و دارید باید به سراغ دیگر مدل‌هایی که به عنوان بهترین ماشین های BMW در ایران معرفی کردیم بروید.

در بخش جلویی این خودرو، طراحی بزرگ جلوپنجره با دو حفره مستطیلی شکل به چشم می‌خورد و در قسمت سپر نیز شکفا نواری شکل افقی و عمود طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

ارزانترین شاسی بلند در ایران

بهترین خودروهای وارداتی

بی ام و M4

بهترین ماشین های بی ام و
بهترین خودرو های بی ام و 2024

بی ام و M4 یکی از بهترین خودروهای BMW است که با همان طراحی عجیب و جلوپنجره بحث‌برانگیز عرضه خواهد شد، اما طراحی چراغ‌های جلو کمی تغییر خواهند داشت.

گرافیک داخلی چراغ‌ها چیزی اندک جدید و متفاوت خواهد بود که پیش از این در فیس‌لیفت‌های X5 و X6 دیده بودیم اما در ام 4 به جای طراحی دوگانه چندضلعی، شاهد گرافیک تیک‌مانندی به شکل وارونه هستیم که نمای کلی خودرو را جذابتر کرده و آن را به یکی از زیباترین ماشین های بی ام و بدل کرده است.

البته جز این موارد تغییر ظاهری دیگری در این خودرو دیده نمی‌شود جز اینگه گرافیک چراغ‌های عقب هم نسبتا جدید محسوب می‌شود.

علاوه بر تغییرات ظاهری، بی ام قدرت موتور این خودرو را نیز افزایش داده و گرچه هنوز به ارقام دقیق دسترسی نداریم اما احتمال می‌رود که قدرت موتور خودرو M4 به عنوان یکی از بهترین ماشین های BMW به 525 اسب بخار برسد.

علاوه بر این در حال حاضر جزئیات شتاب و حداکثر سرعت خودرو مشخص نیست اما احتمالا با یکی از سریع ترین ماشین های بی ام و طرف هستیم.

بی ام و X3

بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و

بی ام و X3 یکی از بهترین خودرو های بی ام و 2024 است که از جمله محبوب‌ترین کراس‌اوورهای شرکت آلمانی به شمار می‌آید. این خودرو با یک موتور توربو چهار سیلندری که توان تولید 248 اسب بخار قدرت را دارد یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و نیز محسوب می‌شود.

البته مدل M40i این خودرو با یک موتور توربو شش سیلندر و قدرت 382 اسب بخار نسبتا قدرتمندتر و از سریع ترین ماشین های بی ام و است.

طراحی ظاهری این خودرو که از زیباترین ماشین های بی ام و محسوب می‌شود سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. از طرفی فضای داخلی خودرو نیز به طرز دقیقی با مواد اولیه بسیار با کیفیت طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

ارزانترین شاسی بلند چینی در ایران

بهترین خودروهای چینی در ایران

بی ام و X6 M

بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و

بی ام و X6 M یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و است که اگر قصد خرید بی ام و دارید می‌توانید روی آن حساب باز کنید. این مدل که از محبوب‌ترین و بهترین ماشین های بی ام و در ایران نیز محسوب می‌شود از مدل‌های گرانقیمت است.

این خودرو به عنوان نسخه کوپه مدل X5 نه تنها ظاهر جدیدی دارد، بلکه سیستم تعلیق اصلاح‌شده‌ای دارد و کابین و پیشرانه آن بهتر از مدل مذکور است.

پیشرانه X6 که با کد S68 شناخته می‌شود برای اولین بار است که روی یکی از مدل‌های M نصب شده و با مشخصاتی که دارد نه تنها یکی از بهترین خودرو های بی ام و 2024 که رقیب مستقیم پورشه کاین توربو، آئودی RS Q8 و مرسدس AMG GLE 63S محسوب می‌شود.

موتور این خودرو یک پیشرانه V8 هیبریدی 4.4 لیتری با 8 سیلندر است که عملکرد به مراتب بهتری از نسخه‌های پیشین دارد. میل‌لنگ بهبودیافته، توربوشارژهای نصب شده در کنار منیفولد اگزوز، سوپام دمنده کنترلی برقی برای توربوها و ورودی‌های جدید هوا همگی سبب شده تا این پیشرانه عملکرد بهینه‌ای داشته باشد.

قدرت 617 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر در کنار 12 اسب بخار و 199 نیوتن‌متر گشتاور سیستم هیبریدی در مجموع قدرت ایده‌آلی برای این خودرو فراهم کرده است. با ثبت شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه‌ای، این خودرو یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و محسوب می‌شود. حداکثر سرعت این مدل نیز در نسخه پایه 250 کیلومتر اعلام شده اما با سفارش پکیج M Drive به 285 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وظیفه انتقال قدرت تولیدی پیشرانه به چرخ‌ها را یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با ضریب کوتاه برای دنده‌های 1 تا 3 برعهده دارد که سبب می‌شود خودرو سریعتر شتاب بگیرد. البته دنده‌های بالاتر برای بهبود کارایی کلی موتور ضریب بلندتری دارند. در مجموع این مدل به عنوان یکی از گران ترین ماشین های بی ام و عملکرد فنی ایده‌آلی دارد.

بی ام و X5 M

بهترین خودروهای شاسی بلند بی ام و
بهترین خودروهای آلمانی

بی ام و X5 M نیز یکی از بهترین خودروهای BMW محسوب می‌شود. این خودرو که سال‌ها است از رقبای مهم پورشه کاین و مرسدس AMG GLE محسوب می‌شود اینبار با توپ پر آمده تا شاید بتواند برتری چشمگیری بر رقبای همیشگی داشته باشد.

موتور این مدل یک پیشرانه 4.4 لیتری V8 با کد S68 است که با یک سیستم هیبریدی ملایم و باتری 48 ولتی کار می‌کند. از جمله مزایای این مدل که عملکرد کلی و کارایی آن را بهبود بخشیده باید به میل‌لنگ تقویت شده، توربوشارژ پیشرفته، ورودی هوای جدید، پمپ روغن جدید و مخزن روغن پلاستیکی اشاره کرد.

این پیشرانه با این مشخصات توان تولید 617 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و شتاب صفر تا صد آن هم تنها 3.8 ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو نیز به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده اما با سفارش پکیج M Drive به 285 کیلومتر بر ساعت می‌ردس.

موتور الکتریکی که درون گیربکس اتومات 8 سرعته این مدل جای دارد وظیفه به حداکثر رساندن گشتاور را دارد. این موتور مجموعا 12 اسب بخار قدرت و 199 نیوتن‌متر گشتاور دارد اما این قدرت را به موتور احتراقی نمی‌افزاید بلکه صرفا منجر به انتقال سریعتر قدرت و عملکرد روان‌تر سیستم استاپ استارت می‌شود.

گیربکس مانند مدل X6 M در سه دنده نخست نسبت کوتاه‌تری دارد تا سرعت شتاب‌گیری بیشتر باشد و در دنده‌های بالاتر جهت افزایش کارایی موتور ضراب بالاتری دارد.

با هدف بهبود دور زدن، پیچیدن، هندلینگ و برخی موارد دیگر، تغییراتی روی شاسی خودرو انجام شده تا به یکی از بهترین خودروهای BMW بدل شود. این مدل البته از گران ترین ماشین های بی ام و است.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای بنز 2023

بهترین خودروهای چینی شاسی بلند

بی ام و M8 گرن کوپه جی پاور

بهترین خودروهای سدان بی ام و

بی ام و M8 گرن کوپه جی پاور یکی از بهترین ماشین ها بی ام و در تمام دوران است که برای سال 2024 نیز خودرو بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. این خودرو با یک پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو دارد.

پیشرانه این مدل با کد S68 تعبیه شده و مزایایی چون پیستون‌های فورج‌کاری‌شده، یاتاقان‌های جدید و دو خنک‌کننده هوای جدید دارد. با این تغییرات شاهد عملکرد خروجی 900 اسب بخار و گشتاور 1050 نیوتن‌متر هستیم که از این نظر به یکی از بهترین خودرو های بی ام و 2024 بدل شده است.

سوالات متداول

بهترین ماشین ها بی ام و در تمام دوران کدامند؟

بی ام و i5، بی ام و i7، بی ام و XM، بی ام و M3 CS، بی ام و X5 M، بی ام و X6 M و بی ام و M8 گرن کوپه جی پاور از بهترین ماشین ها بی ام و در تمام دوران هستند.

زیباترین ماشین های بی ام و کدامند؟

زیبایی در خودرو تا حد زیادی یک بحث سلیقه‌ای است اما از نظر ما سری 5، بی ام و i5، بی ام و M4 و بی ام و X3 از زیباترین خودروهای بی ام و هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین خودرو های بی ام و 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بی ام و همیشه خوبه اگه میزاشتن ماشین خودمون بخریم هر مدل از هر کشوری که دلمون خواست به قیمت دنا پلاس و هایما میتونستم یک بی ام و بخرم برا ۲۰۱۹

    پاسخ