coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رشد سهم سامسونگ در بازار گوشی‌ هند ؛ رتبه اول در دستان سامسونگ

سامسونگ با فروش 6.7 میلیون دستگاه در جایگاه اول بازار هند قرار گرفت. رشد سهم سامسونگ در بازار گوشی‌ هند به لطف سری گوشی‌های پر طرفدار گلکسی اس 24 بوده است.

علیرغم شرایط چالش‌برانگیز بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهانی، سامسونگ در سال گذشته رشد چشمگیری در بازار هند داشته است. اگرچه اپل موفق شد که در سال 2023 تاج پادشاهی سامسونگ در بازار جهانی را از آن خود کند، اما وضعیت این شرکت در بازار هند حتی نزدیک به سامسونگ هم نیست. سامسونگ، در سه ماهه اول سال 2024، بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی هوشمند در هند بوده و حتی نسبت به سه ماهه اول سال 2023 هم رشد داشته است.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رشد سهم سامسونگ در بازار گوشی‌ هند

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی Canalys، سامسونگ با داشتن 19 درصد سهم بازار، بزرگ‌ترین سازنده گوشی هوشمند در هند است. این شرکت مستقر در کره جنوبی، حدودا 6.7 میلیون گوشی را در طول سه ماهه اول سال 2024 به فروش رسانده است. این میزان فروش، رشد 6 درصدی این شرکت در سهم بازار، نسبت به سه ماهه اول سال 2023 را نشان می‌دهد.

رشد سهم سامسونگ در بازار گوشی‌ هند

Canalys می‌گوید که عملکرد فوق‌العاده سامسونگ به دلیل فروش بالای سری گلکسی S24 نسبت به نسل‌های قبلی بوده است. علت آن هم به آفرهای جذاب سامسونگ در مرحله پیش‌سفارش و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بازمی‌گردد.

پس از سامسونگ، شیائومی با فروش 6.4 میلیون گوشی هوشمند و در دست داشتن 18 درصد از سهم بازار در سه ماهه اول سال 2024، در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت که در حال حاضر، رقیب اصلی سامسونگ در بازار هند، شیائومی است، چرا که تنها یک درصد تفاوت بین این دو شرکت وجود دارد. رشد سالانه 29 درصدی شیائومی به دلیل فروش بالای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه مانند ردمی 13C 5G، ردمی نوت 13 فایوجی و پوکو X6 بوده است.

جایگاه سوم به ویوو تعلق دارد که با فروش 6.2 میلیون گوشی و 18 درصد سهم بازار آن را به دست آورده است. این آمار و ارقام نشان‌دهنده افزایش 14 درصدی فروش این شرکت نسبت به سه ماهه اول سال 2023 هستند.

در این میان، اوپو تنها شرکتی بوده که عملکرد ضعیف‌تری نسبت به سال‌های پیش خود داشته و با کاهش فروش مواجه شده است. این شرکت در این بازه زمانی، حدود 3.7 میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کرده و در مقایسه با سه ماهه اول سال 2023، 4 درصد کاهش فروش داشته است.

رتبه پنجم هم به شرکت ریلمی می‌رسد که با فروش 3.4 میلیون گوشی، 17 درصد عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته است. به طور کلی، بیش از 35.3 میلیون گوشی هوشمند در سه ماهه اول در هند به فروش رسیده است؛ یعنی نسبت به سال گذشته افزایش 15 درصدی در فروش گوشی هوشمند در کشور هند وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رشد سهم سامسونگ در بازار گوشی‌ هند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر