coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش ویژه دایون Y7 با اقساط متنوع اردیبهشت 1403

فروش ویژه دایون Y7 با اقساط متنوع اردیبهشت 1403 آغاز شد. در این طرح متقاضی باید مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را پرداخت کرده و در زمان مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام نماید.

بنابر اعلام صنایع خودروسازی ایلیا، فروش ویژه دایون Y7 با اقساط متنوع اردیبهشت 1403 آغاز شده است. متقاضیان می‌توانند از هم‌اکنون نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند. شرایط فروش دایون Y7 به صورت اقساطی است و متقاضی باید در هنگام ثبت‌نام مبلغ 812 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کرده تا در زمره خریداران این خودر چینی قرار گیرد.

قیمت دایون Y7 در این طرح فروش اعلام نشده و فقط قیمت علی‌الحساب درج شده است. طبق بخشنامه فروش این خودرو، برای خرید این خودرو، تسهیلات بانکی به مبلغ 700 میلیون تومان نیز درنظر گرفته شده که مشتری می‌توان اقساطی آن را تا سقف بازپرداخت 48 ماهه، پرداخت نماید. جزئیات طرح فروش دایون Y7 را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: فروش فوری محصولات سایپا ؛ فروش نیسان آبی و پادرا پلاس با قیمت قطعی

فروش ویژه دایون Y7 با اقساط متنوع اردیبهشت 1403

طرح فروش علی الحساب دایون Y7 توسط ایلیا خودرو آغاز شد. این طرح با واریز مبلغ پیش‌پرداخت استارت خورده و با ارسال دعوتنامه از سمت خودروساز، ادامه مراحل فروش و واریز وجه نهایی و تحویل خودرو با موعد 90 روزه پایان می‌یابد.

در شرایط اقساطی دایون Y7 ذکر شده که متقاضی می‌تواند تا 700 میلیون تومان از بانک تسهلات دریافت کند و تا نهایت 48 ماهه کل بدهی خود به بانک را تسویه کند.

فروش ویژه دایون Y7 با اقساط متنوع اردیبهشت 1403

مشخصات فنی دایون Y7

دایون Y7 به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ ۴K22 مجهز است که توان تولید نهایت قدرت و گشتاور ۲۱۵ اسب‌بخار و ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌ها می‌رسد و قابلیت دنده سبک و سنگین را برای این شاسی‌بلند دو دیفرانسیل داریم.

فروش ویژه دایون Y7 با اقساط متنوع اردیبهشت 1403

آپشن های دایون Y7

در دایون Y7 امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، سانروف، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده، کروز کنترل، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، تهویه الکترونیکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و سنسور TPMS را دارد. قرار است در نسخه فول‌تر با نام دایون Y7 پلاس امکانات دیگری نظیر رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه و سنسور پارک جلو و عقب هم اضافه شوند.

فروش ویژه دایون Y7 با اقساط متنوع اردیبهشت 1403

بیشتر بخوانید:

لطفاً دیدگاه خود را درخصوص طرح قروش دایون Y7 با شرایط ذکر شده بیان کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر