coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولین بروزرسانی گوشی هوشمند گلکسی A35 منتشر شد

ماه گذشته گوشی هوشمند گلکسی A35 به عنوان جدیدترین میان‌رده سامسونگ کار خود را آغاز کرد. در حالی که هنوز مدت زیادی از عرضه‌ی این گوشی نگذشته سامسونگ اعلام کرده اولین بروزرسانی گوشی هوشمند گلکسی A35 در دسترس است. این به‌روزرسانی بر روی گوشی‌ Galaxy A35 که جزء بهترین گوشی های میان رده 2024 نیز هست، با شماره مدل SM-A356B اعمال شده و بر روی بهبود ارتباط 4G گوشی تمرکز دارد. A35 هرچند از 5G پشتیبانی می‌کند، اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ با این به‌روزرسانی بخش ارتباط 4G را بهبود داده و به‌طور خاص به پشتیبانی از باند LTE TDD منطقه‌ای می‌پردازد.


بیشتر بخوانید: 


اولین بروزرسانی گوشی هوشمند گلکسی A35

TDD فناوری‌ای است که توسط شبکه‌های سلولی برای انتقال داده‌ها استفاده می‌شود.بنابراین با به‌روزرسانی پشتیبانی از باند TDD، احتمالاً سامسونگ قابلیت گوشی برای اتصال و استفاده از شبکه‌های 4G را بهبود داده که منجر به سرعت داده بهتر و اتصال پایدارتر برای کاربران شود.

نکته‌ی جالب این است که کاربران آلمانی به دفتر تغییرات دسترسی ندارند و با یک ارور مواجه می‌شوند؛ ظاهراً حتی پس از به‌روزرسانی، مدل‌های گلکسی A35 5G خریداری شده در آلمان قادر به دریافت سیگنال روی باندهای LTE TDD در چندین کشور اروپایی از جمله بلژیک، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، لهستان، سوئیس و جمهوری چک نخواهند بود و دلیل آن هنوز نامشخص است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر