coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولتیماتوم وزیر آموزش پروش به معلم بلاگرها ؛ اخراج 3 معلم بلاگر [+ فیلم]

طبق گفته وزیر آموزش و پروش، فعالیت معلم بلاگرها ممنوع است و چنانچه معلم از عکس، فیلم دانش‌آموزان به نفع خودش استفاده کند، با آن برخورد خواهیم کرد.

مدتهاست که معلم‌ها به خصوص معلم‌های مقاطع تحصیلی ابتدایی با رواج استفاده از شبکه‌های اجتماعی از دانش‌آموزان خود فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. در این فیلم‌ها معمولاً خود معلم نیز حضور مستمر دارد و سعی می‌کند برنامه‌ای تفریحی، درسی و غیره را جلوی دوربین با شاگردانش انجام دهد. به این معلم‌ها در اصطلاح «معلم بلاگر» می‌گویند.

حتماً شما هم تاکنون ویدئوهای این چنینی را در فضای مجازی مشاهده کرده‌اید. به عقیده وزارت آموزش و پرورش، اینگونه فعالیت‌ها ممنوع بوده و معلم نباید از دانش‌آموزان سوءاستفاده کرده و عکس و فیلم‌های آنان را منتشر کند. در این خصوص در آخرین اخبار مرتبط با اینگونه فعالیت‌ها، وزیر آموزش و پرورش به معلم بلاگرها هشدار داده است که نسبت به این موارد حتماً برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: فعالیت بلاگرها در حوزه دارو ، مکمل و لوازم آرایشی بهداشتی ممنوع شد

فعالیت معلم بلاگرها منجربه اخراج آنها خواهد شد

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پروش در پاسخ به خبرنگار در خصوص فعالیت معلم‌بلاگرها گفت:

ماده واحده‌ای در شورای آموزش و پرورش تصویب شده که معلم بلاگری را به طور کامل ممنوع می‌کند.

فعالیت معلم بلاگرها منجربه اخراج آنها خواهد شد

وی اعلام کرد: «۳ نفر به این کار شهره بودند که هر سه اخراج شدند.»

صحرایی توضیح داد:

وزارت آموزش و پرورش بر مبنای گزارش والدین رصد فعالیت معلم بلاگرها را آغاز کرده ولی به طور کلی همه نسبت به حقوق دانش‌آموز همه تکلیف دارند.

وزیر آموزش و پرورس افزود: «اگر گزارشی دریافت کنیم مبنی بر اینکه کسی از عکس، فیلم و یا دانش‌آموزان سوء‌استفاده‌ای به نفع خودش کرده حتما با آن برخورد می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ممنوعیت فعالیت معلم بلاگرها چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر