;
coinex

طرح ساماندهی فعالیت در فضای مجازی و بلاگرهای حجاب در دستور کار قرار گرفت

وزیر ارشاد از اجرای طرح ساماندهی فعالیت در فضای مجازی و بلاگرهای حجاب در آینده‌ای نزدیک خبر داد. طبق این طرح کسب مجوز از وزارت ارشاد الزامی شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از پایان جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سؤالات شد. یکی از طرح‌هایی که طبق گفته اسماعیلی، در دستور وزارت ارشاد قرار گرفته است، طرح ساماندهی فعالیت در فضای مجازی و بلاگرهای حجاب و انسان‌رسانه‌ها است که باید نظم و انتظام پیدا کند. وی همچنین از الزام دریافت مجوز توسط بلاگرهای حجاب از وزارت ارشاد صحبت کرد و گفت که هیچگونه فعالیتی در این خصوص از سمت این افراد نباید صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: انتشار سند دستورالعمل مرکز ملی فضای مجازی برای حفاظت از داده‌ها [+تصویر]

ساماندهی فعالیت در فضای مجازی و بلاگرهای حجاب توسط وزارت ارشاد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «ساماندهی کل فعالیت‌های فضای مجازی، اعم از کانال‌های خبری، انسان‌رسانه‌ها و… در دستور کار قرار گرفته و باید نظم و انتظام پیدا کند.»

ساماندهی فعالیت در فضای مجازی و بلاگرهای حجاب توسط وزارت ارشاد

وی افزود:

متأسفانه شاهد برخی بداخلاقی‌های رسانه‌ای، تخریب یکدیگر، فحاشی و… در این فضا هستیم که باید اخلاق حرفه‌ای حاکم شود و ثانیاً قوانین بازدارنده در فضای مجازی حاکم شود. این به‌هم‌ریختگی موجود هم فعالان، هم مخاطبان و هم کسانی که این اخبار به گوششان می‌رسد را ناراضی کرده است.

وزیر ارشاد همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های امروزش در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد: «بلاگرهای حوزه حجاب باید با مجوز فعالیت کنند و کلیه فعالان در این زمینه اگر مجوز ندارند باید این مجوز را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اجرای طرح جدید وزارت ارشاد برای ساماندهی فعالیت‌های فضای مجازی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر