coinex
راهنمای خرید تکراتو

اعلام قیمت جدید هایما S7 ؛ افزایش قیمت در بخشنامه فروش

قیمت جدید هایما S7 بر طبق این اطلاعیه جدید، قیمت این خودروی کراس اوور بعد از تغییرات به مبلغ 1 میلیارد و 83 میلیون تومان ارتقا یافته است. این افزایش قیمت، حدود 51 میلیون تومان نسبت به قیمت قبلی را نشان می‌دهد.در بخشنامه‌هایی که توسط ایران خودرو منتشر شده، اعلام شد که خودروی هایما با قیمت‌های جدید به فروش می رسند. پیش از این نیز اخباری مبنی بر افزایش قیمت خودرو منتشر شده بود که به نظر می‌رسد در حالی اجرایی شدن است.


بیشتر بخوانید:


قیمت جدید هایما S7

قبل از این تغییر، قیمت این مدل از خودرو حدود 1 میلیارد و 32 میلیون تومان بوده است. این افزایش قیمت اغلب به دلیل تغییراتی است که برای هزینه‌های جانبی و دولتی در سال جدید در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر، مجوز رسمی برای افزایش قیمت خودروها توسط دولت صادر نشده، اما با وجود این موضوع، بسیاری از شرکت‌های خودروساز قصد دارند قیمت‌های خودروهای خود را بر اساس تغییرات هزینه‌های جدید تنظیم کنند.

مشخصات هایما S7

هایما S7 با موتور 1.8 لیتری توربوشارژر به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر مجهز شده است. این خودرو دارای جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک است که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند، این ویژگی در مقایسه با رقبایی که از جعبه‌دنده CVT یا دوکلاچه استفاده می‌کنند، یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر