coinex
راهنمای خرید تکراتو

فراخوان طرح پیش فروش محصولات سایپا [+ جزئیات و قیمت خودروها]

طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت 1403 با ارسال فراخوان واریز وجه نهایی شد. در این طرح قرار است 4 خودرو به مشتریان تحویل شود.

فراخوان طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه افرادی که پیش‌تر در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ثبت‌نام کرده صادر شد. طبق این فراخوان تمامی متقاضیانی که امروز دوشنبه، 9 اردیبهشت 1403 از سمت سایپا پیانک واریز وجه دریافت کرده، می‌توانند با مراجعه به وب سایت فروش سایپا وجه علی‌الحساب خودرو را پرداخت تا ثبت‌نام آنها نهایی شود.

در این طرح 4 خودرو شامل اطلس G، کوییک GX-L با ترمز ESC، کوییک GXR-L رینگ آلومینیومی با ترمز ESC و سهند تیپ S به مشتریان تحویل می‌شود. لازم به ذکر است که مابقی بهای خودرو در زمان تحویل و به نرخ روز با خریدار حساب می‌شود. ضمناً موعد تحویل خودروهای سایپا مطابق با چیزی که در بخشنامه فروش آمده و بسته به نوع خودرو، از مرداد سال جاری آغاز شده  تا اسفند 1403 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 اردیبهشت 1403

فراخوان طرح پیش فروش محصولات سایپا صادر شد

بنابر اطلاعیه سایپا، تمامی متقاضیانی که امروز دوشنبه، 9 اردیبهشت 1403 از سمت این شرکت پیامک واریز وجه دریافت کرده می‌بایست به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی saipacorp.com مراجعه کرده و بهای خواسته شده خودرو ثبت‌نمی خود مندرج در بخشنامه فروش را پرداخت کنند.

جزئیات بخشنامه فروش سایپا به همراه موعد تحویل، قیمت علی‌الحساب هر خوردو و دیگر موارد در تصویر زیر درج شده است:

فراخوان طرح پیش فروش محصولات سایپا صادر شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص فراخوان واریز وجه محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر