coinex
راهنمای خرید تکراتو

آی‌پد های جدید اپل با بهترین پنل‌های تبلت OLED بازار عرضه می‌شود

همانطور که ‌می‌دانید اپل از آی‌پد های جدید خود در 7 می رونمایی می‌کند اما بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده در این کنفراس ما شاهد باریک‌ترین تبلت‌های جهان خواهیم بود. ساعاتی پیش اعلام شد که دستگاه‌های جدید به تراشه M4 اپل مجهز می‌شوند اما به نظر می‌رسد این غول فناوری برنامه‌های بزرگتری در سر دارد.راس یانگ، تحلیلگر معروف DSCC، ادعا کرد که اپل در آی‌پد های جدید از بهترین نمایشگرهای OLED موجود در بازار استفاده کرده، این اولین باری است که یک تبلت به چنین نمایشگری مجهز می‌شود.

یانگ همچنین گفت که این پنل‌ها با LTPO، نرخ نو سازی 120 هرتز و یک صفحه نازک شیشه‌ای می‌تواند یک نمایشگر بسیار سبک با روشنایی بالا و عمر باتری طولانی‌تر ارائه دهد.

طبق شایعات منشر شده، آی‌پد پرو 2024 اپل در اندازه‌های 11.1 و 12.9 اینچی با حاشیه‌های کوچک‌تر عرضه می‌شوند. در کنار تبلت‌های جدید، گفته می‌شود که اپل در کنفرانس 7 می، اپل از یک قلم جدید که توانایی تشخیص رفتار و بازخورد لمسی را دارد، رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آی‌پد های جدید چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر