;
coinex

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

با بهترین برنامه ضبط تماس می‌توانید مکالمه‌های خود را به صورت خودکار یا برحسب نیاز ضبط کنید تا همیشه به اطلاعات مهم مبادله شده در تماس‌ها دسترسی داشته باشید.

فرض کنید که در یک تماس تلفنی با مشتری، اطلاعات مهمی را از او دریافت کرده‌اید، اما بعداً در هنگام نیاز به این اطلاعات، آنها را فراموش می‌کنید.

خوشبختانه بهترین برنامه های ضبط تماس برای حل این مشکل طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها امکانات و ابزارهای مختلفی دارند؛ از جمله قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان اطلاعات ضبط شده با همکاران، امکان دسترسی به فایل‌های ضبط شده از طریق چند دستگاه، امکان تنظیم متن تماس برای مشاهده سریع‌تر گفتگوهای قبلی و… .

در ادامه مطلب شما را با بهترین اپلیکیشن های ضبط تماس آشنا می‌کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای کاربرد مورد نظرتان انتخاب کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین برنامه ضبط تماس

امروزه پیدا کردن اپلیکیشن های ضبط مکالمه کار راحتی است؛ اما ممکن است پیدا کردن و انتخاب بهترین برنامه ضبط مکالمه تلفنی کار سختی باشد. برای اینکه به شما کمک کنیم، فهرستی از بهترین اپلیکیشن های ضبط تماس را برای شما تهیه کرده‌ایم.

بهترین برنامه ضبط تماس
بهترین برنامه ضبط تماس

در ادامه مطلب هر یک از این اپلیکیشن‌ها را بررسی کرده و دلیل انتخاب آنها را توضیح می‌دهیم. اما قبل از آن، یک مقایسه کلی از بهترین اپلیکیشن های ضبط تماس داریم.

اپلیکیشن شروع قیمت پلتفرم حافظه قابلیت تهیه متن
OpenPhone هر کاربر در یک ماه 13 دلار iOS، اندروید، کامپیوتر، مرورگر نامحدود بله، با طرح غیر رایگان
Cube ACR رایگان iOS، اندروید حافظه داخلی دستگاه و حافظی ابری با طرح غیر رایگان) خیر
Rev Call Recorder رایگان iOS (فقط رایگان) حافظه داخلی دستگاه 1.25 دلار به ازای هر دقیقه
KeKu بسته به کشور متفاوت است؛ برای ضبط کامل 9.99 دلار در ماه iOS، اندروید 1 ماه (رایگان)، 3 ماه (با طرح اشتراک) خیر
All Call Recorder رایگان اندروید حافظه داخلی دستگاه خیر
TapeACall Pro 10.99 دلار با خریدهای درون برنامه‌ای iOS، اندروید نامحدود قابل خرید به صورت مجزا
Google Voice 16 دلار در ماه iOS، اندروید، مرورگر وابسته به حافظه Google Workspace خیر
Ooma 19.95 دلار به ازای هر کاربر در ماه اندروید، iOS، کامپیوتر (فقط نسخه پرو) تا 90 روز خیر

OpenPhone – بهترین برنامه ضبط تماس برای مشاغل

بهترین برنامه ضبط تماس

مزایا

  • امکان استفاده در iOS، اندروید، کامپیوتر و مرورگر
  • قابلیت دسترسی فوری اعضای تیم به فایل‌های ضبط شده
  • امکان تبدیل تماس‌ها به متن به صورت فوری با تفکیک زمان و فرد در حال گفتگو
  • تولید خلاصه‌ای از نکات کلیدی
  • تفکیک شماره‌های تجاری از شخصی برای پیشگیری از ضبط تماس‌های شخصی

معایب

  • نیاز به کارت اعتباری برای تأیید هویت در دوره آزمایشی

OpenPhone یک اپلیکیشن تجاری است که امکان ضبط تماس‌ها را فراهم می‌کند. کافی‌است هنگام پاسخ دادن به تماس توسط خودتان یا شخص مقابل، روی دکمه ضبط تماس ضربه بزنید. با این اپلیکیشن، محدود به ضبط تماس با گوشی نیستید و می‌توانید با کامپیوتر و مرورگر هم از این اپلیکیشن استفاده کنید.

در صورت تهیه طرح پریمیوم OpenPhone می‌توانید قابلیت ضبط خودکار را فعال کنید تا همه تماس‌های یک شماره خاص ضبط شوند.

همچنین لازم نیست که نگران ضبط تصادفی و ناخواسته تماس‌های شخصی باشید؛ چون OpenPhone یک اپلیکیشن VoIP است که شماره‌های تجاری را تفکیک می‌کند تا به اشتباه تماس‌های شخصی را ضبط نکنید. می‌توانید بلافاصله صداهای ضبط شده را با اعضای تیم خودتان به اشتراک بگذارید تا وظیفه رسیدگی به تماس‌های دریافتی را تقسیم کنید.

مهم‌تر از همه اینکه OpenPhone قابلیت ایجاد متن تماس را به صورت رایگان برای همه تماس‌های دریافتی دارد و آنها را بر اساس برچسب زمانی و فرد سخنگو تفکیک می‌کند. حتی می‌توانید بدون نیاز به پخش کامل صداهای ضبط شده، از طریق اپلیکیشن‌های کامپیوتری یا تحت وب OpenPhone به صورت فوری به اطلاعات خاصی از گفتگوها مراجعه کنید.

همچنین OpenPhone به صورت خودکار و با کمک هوش مصنوعی یک خلاصه از تماس‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانید یک مرور کلی بر گفتگوهای خودتان و نکات مهم آنها داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

باتری سیور موبایل یا حالت ذخیره باتری در موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

آموزش نحوه تبدیل فیلم به گیف در تلگرام

Cube ACR – بهترین برنامه ضبط تماس تلفنی برای تماس گیرنده‌های شخص ثالث

بهترین برنامه ضبط مکالمه
بهترین برنامه ضبط مکالمه

مزایا

  • قابل نصب برای iOS و اندروید
  • ضبط تماس‌های اپلیکیشن‌های شخص ثالث مثل واتساپ، اسکایپ و تلگرام

معایب

  • نداشتن نسخه دسکتاپ یا وب
  • سرویس ذخیره ابر فقط برای طرح‌های غیر رایگان قابل استفاده است
  • قابلیت ایجاد متن تماس فقط در iOS وجود دارد
  • نیاز به اشتراک مجزا برای هر دستگاه

Cube ACR یکی از بهترین اپلیکیشن های ضبط تماس است که با استفاده از آن می‌توانید تماس‌های تلفنی را به صورت دستی یا خودکار در گوشی‌های اندروید و اپل ضبط کنید. این اپلیکیشن با اپلیکیشن phone خود گوشی و همچنین اپلیکیشن‌های شخص ثالثی مثل اسکایپ و واتساپ سازگاری دارد. حتی بدون صرف هیچ هزینه‌ای می‌توانید تنظیم کنید که تماس‌های کدام مخاطبان ضبط شوند.

مهم‌ترین ایراد اپلیکیشن ضبط تماس Cube این است که در نسخه رایگان، فضای ذخیره اطلاعات فقط روی دستگاه شما در دسترس است (نه روی بستر ابر).

برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های صوتی خودتان – روی گوگل درایو، دراپ باکس یا کارت SD – باید طرح اشتراک خودتان را ارتقاء دهید. بعلاوه، قابلیت تهیه متن تماس فقط در نسخه iOS وجود دارد؛ نه در اندروید.

همچنین، برای اینکه بتوانید با تنظیم یک پین کد از اطلاعات حساس خودتان در نسخه اندروید حفاظت کنید، باید طرح پریمیوم را (19.99 دلار در سال) بخرید.

Rev Call Recorder – بهترین برنامه ضبط تماس تلفنی برای شماره‌های آمریکایی

بهترین برنامه ضبط تماس

مزایا

  • رایگان
  • حافظه نامحدود

معایب

  • نداشتن نسخه اندروید، کامپیوتر، مرورگر
  • هزینه ایجاد متن تماس برای هر دقیقه، 1.25 دلار

Rev Call Recorder یک برنامه ضبط تماس تلفنی است که با هدف ضبط تماس‌های ورودی و خروجی تنها با یک ضربه طراحی شده است.

با Rev Call Recorder هیچ محدودیتی از نظر طول تماس‌ها یا تعداد فایل‌های قابل ضبط وجود ندارد. همچنین، می‌توانید فایل‌های ضبط شده را به صورت فوری از طریق ایمیل، پیامک یا پلتفرم ذخیره ابر با همکاران خودتان به اشتراک بگذارید.

اما همان‌طور که Cube ACR فقط برای دستگاه‌های اندروید قابل استفاده است، Rev هم فقط مخصوص کاربران آیفون و همچنین کاربران آمریکایی است. می‌توان تماس‌های دریافتی از کانادا را هم ذخیره کرد اما برای استفاده از این امکانات باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. به همین ترتیب، باید برای ایجاد متن مکالمات به ازای هر دقیقه 1.25 دلار هزینه پرداخت کنید.

قابلیت ضبط خودکار تماس‌ها هم در این اپلیکیشن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام

رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

KeKu – بهترین برنامه ضبط تماس برای شماره‌های مجازی با افزونه

بهترین برنامه ضبط تماس

مزایا

  • قابل نصب برای iOS و اندروید
  • قابلیت ضبط تماس‌های ورودی و خروجی با شماره‌های مجازی KeKu

معایب

  • فایل‌های ضبط شده فقط 90 روز باقی می‌مانند
  • نداشتن قابلیت تهیه متن تماس

KeKu یک اپلیکیشن VoIP پرکاربرد برای تماس‌های محلی و بین‌المللی است؛ اما یک قابلیت ضبط تماس هم دارد که با استفاده از آن می‌توانید تماس‌های خروجی را برای دستگاه‌های اندروید و آیفون ضبط کنید. همچنین می‌توانید تماس‌های دریافتی از سرویس شماره مجازی KeKu را ضبط کنید؛ اما باید علاوه بر سرویس ضبط تماس، برای شماره مجازی این سرویس هم هزینه پرداخت کنید.

KeKu که یکی از بهترین برنامه های ضبط تماس است، فایل‌های ضبط شده را برای یک ماه ذخیره می‌کند (در صورت تهیه اشتراک، برای سه ماه) و در این مدت می‌توانید هر زمان که مایل بودید فایل‌ها را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید.

اما اگر مراقب نباشید، هزینه‌های این اپلیکیشن به سرعت افزایش پیدا می‌کند. دانلود این اپلیکیشن هزینه‌ای ندارد اما برای تماس، باید بر اساس کشوری که قصد تماس با آن را دارید بر حسب دقیقه یا ماه هزینه پرداخت کنید.

دقت داشته باشید که باید طرح اشتراک ضبط تماس KeKu را با هزینه 9.99 دلار در ماه بخرید. در غیر این صورت، فقط امکان شنیدن 30 ثانیه ابتدایی هر تماس ضبط شده را خواهید داشت.

All Call Recorder – بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید

بهترین برنامه ضبط تماس

مزایا

  • رایگان
  • قابلیت شخصی‌سازی صدا

معایب

  • فقط با گوشی‌های اندروید قابل استفاده است
  • رابط کاربری نسبتاً قدیمی
  • نداشتن قابلیت تولید متن مکالمات

All Call Recorder یکی از اپلیکیشن های ضبط مکالمه با رابط کاربری بسیار قدیمی است، اما هنوز هم جزء بهترین برنامه های ضبط تماس موجود در بازار محسوب می‌شود. علاوه بر قابلیت ضبط خودکار تماس‌ها به صورت تنظیم و شخصی‌سازی شده، با این اپلیکیشن می‌توانید کیفیت صدای فایل‌های ضبط شده را هم تنظیم کنید.

یک نسخه غیر رایگان هم از این اپلیکیشن وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید با یک بار پرداخت هزینه 3.49 دلاری، تبلیغات را برای همیشه حذف کنید اما این نسخه تأثیری بر کیفیت ضبط تماس‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید:

بیشترین لایک در اینستاگرام ؛ رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

راه های دیده شدن پست در اینستاگرام

TapeACall Pro – بهترین برنامه ضبط تماس با قابلیت تهیه متن از مکالمه‌ها به صورت پلکانی

بهترین برنامه ضبط تماس

مزایا

  • ضبط تماس‌های ورودی و خروجی
  • رتبه بالای اپلیکیشن iOS
  • بارگذاری فایل‌های ضبط شده در گوگل درایو، دراپ باکس و اورنوت

معایب

  • قابلیت تهیه متن تماس‌ها، ضبط نامحدود و جستجوی کلمات در iOS به صورت مجزا فروخته می‌شوند.

TapeACall Pro یکی از اپلیکیشن های ضبط مکالمه است که با استفاده از آن می‌توانید تماس‌ها را روی دستگاه‌های اندروید یا آیفون ضبط کنید؛ اما قابلیت‌های موجود در این اپلیکیشن، برای همه دستگاه‌ها یکسان نیستند. نسخه آیفون این اپلیکیشن قابلیت ضبط نامحدود، ایجاد متن مکالمات و جستجوی کلمات را با پرداخت هزینه بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد. اپلیکیشن اندروید این ابزار (که به آنTapeACall  گفته می‌شود) قابلیت ضبط مکالمات و تولید متن را به صورت نامحدود دارد، اما امکان جستجوی کلمات در این نسخه وجود ندارد.

هنگام ضبط تماس در TapeACall، تماس وارد حالت hold شده و یک تماس سه طرفه بین شما، تماس گیرنده و خط ضبط کننده ایجاد می‌شود. این یعنی اگر اپراتور شما از تماس سه طرفه پشتیبانی نکند، امکان استفاده از این اپلیکیشن را نخواهید داشت.

Google Voice – بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه برای کاربران Google Workspace

بهترین برنامه ضبط تماس

مزایا

  • تماس نامحدود رایگان به آمریکا از همه جا (و به کانادا از آمریکا)
  • قابلیت ادغام با اپلیکیشن‌های Google Workspace

معایب

  • نداشتن نسخه دسکتاپ
  • نداشتن قابلیت تهیه متن از مکالمات

Google Voice یک سرویس VoIP است که امکان تماس نامحدود با آمریکا را فراهم می‌کند. این سرویس قابلیت ادغام با سایر اپلیکیشن‌های Google Workspace را دارد تا بتوانید اعضای تیم خودتان را با یکدیگر هماهنگ کنید.

اما ممکن است ضبط این تماس‌های صوتی نامحدود، بیشتر از آنچه انتظار دارید هزینه داشته باشد. قابلیت ضبط تماس بر حسب نیاز، در طرح استاندارد Google Voice وجود دارد (20 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه) اما قابلیت ضبط خودکار تماس‌ها فقط در طرح Premier قابل استفاده است (30 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه). در طرح ساده نمی‌توانید هیچ تماسی را ضبط کنید.

البته هزینه‌های Google Voice همینجا متوقف نمی‌شود. برای ثبت نام در طرح‌های Google Voice باید یک حساب Google Workspace هم داشته باشید که به ازای هر کاربر در هر ماه 6 دلار هزینه دارد.

بعلاوه، Google Voice قابلیت ایجاد خلاصه تماس یا متن تماس را ندارد و فقط با سایر اپلیکیشن‌های G-Suite قابل ادغام است.

بیشتر بخوانید:

دی اکتیو کردن اینستاگرام

چگونه بفهمیم گوشی هک شده

Ooma – بهترین برنامه ضبط تماس برای تماس‌های صوتی و ویدیویی

بهترین برنامه ضبط تماس

مزایا

  • ضبط تماس‌های صوتی و ویدیویی
  • ضبط نامحدود تماس‌های ضبط شده

معایب

  • اپلیکیشن دسکتاپ فقط برای سطوح بالاتر در دسترس است
  • قابلیت ایجاد متن از تماس‌ها را ندارد
  • تماس‌های ضبط شده فقط تا 90 روز ضبط می‌شوند

Ooma یک سرویس VoIP برای مشاغل کوچک است که در سال 2004 معرفی شد و یکی از اپلیکیشن های ضبط مکالمه هم محسوب می‌شود که امکان ضبط تماس‌های ویدیویی را فراهم می‌کند.

اما برای دسترسی به خیلی از امکانات این اپلیکیشن باید هزینه زیادی پرداخت کنید. طرح Essentials این اپلیکیشن (19.95 دلار در هر ماه) شامل 50 قابلیت است؛ از جمله فکس دیجیتال، اپلیکیشن موبایل و گروه‌های زنگ. با ارتقاء به طرح Pro (24.95 دلار در هر ماه) شما به قابلیت ضبط تماس‌ها، پیامک و اپلیکیشن دسکتاپ هم دسترسی خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که فایل‌های ضبط شما با Ooma فقط 90 روز باقی می‌مانند؛ حتی در صورت ارتقاء به گران‌ترین طرح.

جمع‌بندی

در این مطلب با بهترین برنامه های ضبط تماس آشنا شدید. برنامه‌های ضبط تماس، ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید اطلاعات مهم مبادله شده در تماس‌ها را برای شرایط پیش‌بینی نشده آینده ذخیره کنید. کسب و کارها هم از این اپلیکیشن‌ها برای ذخیره مکالماتی که با مشتریان خودشان دارند استفاده می‌کنند.

خوشبختانه تعداد چنین اپلیکیشن‌هایی در حال حاضر زیاد است و هر کدام از آنها قابلیت‌ها و امکانات خاصی دارند. امیدواریم که مطالعه این مطلب کار شما را برای انتخاب بهترین برنامه ضبط مکالمه راحت‌تر کرده باشد.

سوالات متداول

بهترین برنامه ضبط تماس برای مشاغل کدام است؟

OpenPhone بهترین برنامه ضبط تماس برای کسب‌وکارهای مختلف است.

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید کدام است؟

All Call Recorder بهترین اپلیکیشن ضبط تماس برای اندروید است که علاوه بر قابلیت ضبط خودکار تماس‌ها به صورت تنظیم و شخصی‌سازی شده، قابلیت تنظیم کیفیت صدای فایل‌های ضبط شده را هم دارد.

آیا اپلیکیشن‌های ضبط تماس امنیت دارند؟

حفاظت از حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید هنگام انتخاب اپلیکیشن‌های ضبط تماس به آن توجه داشته باشید و درباره آن تحقیق کنید. خیلی از این محصولات سطح امنیت بالایی دارند؛ مثل Movavi Screen Recorder ،Loom و Screencastify.

بیشتر بخوانید:

منبع: openphone

نظر شما درباره بررسی ردمی 12C چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر