coinex
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا مدل Moto X50 Ultra به شارژ سریع 125 واتی مجهز است

شرکت موتورولا در بازارهای جهانی پیش‌تر مدل Edge 50 Ultra را معرفی کرده بود. طبق معمول همیشه، این دستگاه قرار است با نام تجاری Moto X50 Ultra در بازار چین با مشخصاتی متفاوت از نسخه‌ جهانی عرضه شود. Moto X50 Ultra با شماره مدل XT2401-2 در مرجع 3C چین به ثبت رسیده و در آن به شارژ سریع 125 واتی اشاره شده است. اطلاعاتی که تاکنون درباره‌ی این دستگاه منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی موتو ایکس 50 اولترا با پردازنده اینپدراگون 8s نسل 3 عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


موتورولا مدل Moto X50 Ultra

جالب اینکه، قبلاً، این برند تحت مالکیت لنوو، ویژگی‌های هوش مصنوعی را در این گوشی تلفن همراه تبلیغ کرده بود. احتمالاً با استفاده از دستیار شخصی هوش مصنوعی لنوو و قابلیت‌های دیگر هوش مصنوعی در زمینه عملکرد، دوربین و موارد دیگر همراه خواهد بود. انتظار می‌رود X50 Ultra در این ماه در چین عرضه شود.

هنوز مشخص نیست که نسخه‌‌ای که قرار است در چین عرضه شود، مشخصاتی متفاوتی خواهد داشت یا نه؛ با اینحال با توجه به اطلاعاتی که تاکنون فاش شده، تقریبا می‌توان به اطمینان گفت که Moto X50 Ultra  به صفحه نمایشpOLED با منحنی 6.7 اینچی، رزولوشن 1.5K، روشنایی نور 2,500 نیت و نرخ تازه‌سازی هرتز مجهز است.

موتورولا مدل Moto X50 Ultra

این دستگاه تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند و از  باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بیسیم 50 واتی و اشتراکی بی‌سیم 10 واتی بهره‌مند است.

علاوه بر این امکانات که قطعا این دستگاه را یکی از بهترین گوشی های 2024 خواهد کرد، Edge 50 Ultra  از سیستم دوربین سه‌گانه‌ای استفاده می‌کند که حسگر اصلی آن 50 مگاپیکسل، لنز periscope 64 مگاپیکسل و یک دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر