coinex
راهنمای خرید تکراتو

پوکو F6 گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد؛ عرضه جهانی نزدیک است

پوکو F6 گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد. این گوشی به زودی به همراه برادر بزرگ‌تر خود یعنی پوکو F6 پرو در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود.

گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو به طور پیوسته در حال طی کردن مراحل لازم برای عرضه جهانی هستند و در این راه گوا‌هی‌های متعددی را از وب‌سایت‌های نظارتی مختلف دریافت کرده‌اند. پس از آنکه در ماه مارس، نسخه پرو در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند ظاهر شد، حالا نوبت به نسخه پایه رسیده است. همه شواهد حاکی از نزدیک بودن زمان عرضه جهانی این دو گوشی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات پوکو F6

گوشی Poco F6 در پلتفرم صدور گواهی NBTC، با شماره مدل 24069PC12G ظاهر شده است. حرف G در پایان شماره مدل، به منزله کلمه Global و به معنی نسخه جهانی است. متاسفانه گواهی NBTC، طبق معمول، هیچ ویژگی یا پارامتری از دستگاه را فاش نکرده، اما به لطف افشاگری‌ها و گواهی‌های دیگر، چندان هم از مشخصات این دستگاه ناآگاه نیستیم.

پوکو F6
گواهی NBTC پوکو F6

برای مثال، این گوشی اخیراً با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفته و موفق شده که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این وب‌سایت، به ترتیب امتیازهای 1844 و 4799 را کسب کند.

علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد که می‌گوید Poco F6 یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی انحصاری بازار چین یعنی Redmi Turbo 3 خواهد بود. ردمی توربو 3 نیز از همان چیپست گفته شده برای F6 استفاده می‌کند و از حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 برخوردار است. صفحه نمایش آمولد آن 6.67 اینچی است و از نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری‌های دالبی ویژن و HDR 10+ پشتیبانی می‌کند.

تنظیمات دوربین آن هم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی می‌شود. البته گفته می‌شود که Poco F6 از تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه با لنز ماکرو برخوردار خواهد بود. این دستگاه ممکن است که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی داشته باشد. نسخه ویژه پوکو F6 با نام ددپول (Deadpool) نیز در پایگاه کدهای HyperOS مشاهده شده، اما جزئیات بیشتری درباره آن پخش نشده است.

انتظار می‌رود که Poco F6 در ماه ژوئن در بازارهای جهانی عرضه شود. از این رو، به احتمال زیاد، در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌ها و مشخصات آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پوکو F6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر