coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو V30e با باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

امروز عضو جدیدی به جمع خانواده V30 ویوو پیوسته است. ویوو V30e یک گوشی میان‌رده با طراحی شیک است و می‌تواند یک گزینه عالی برای خریداران با بودجه پایین باشد.

امروز عضو جدیدی به سری V30 ویوو اضافه شده است. این عضو جدید Vivo V30e نام دارد و ساعاتی پیش به عنوان جانشین ویوو V29e سال گذشته، در بازار هند معرفی شده است. این گوشی که نسخه پایه سری ویوو V30 محسوب می‌شود از طراحی متفاوتی نسبت به برادران خود برخودار است. Vivo V30e یک گوشی میان‌رده با قیمت زیر 30000 روپیه است و با گوشی‌هایی مانند ریلمی 12 پرو و ردمی نوت 13 پرو در بازار رقابت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات ویوو V30e

طراحی ویوو V30e با نمایه باریک و ماژول دوربین دایره‌ای شکل در پنل پشت، بسیار مدرن و شیک به نظر می‌رسد. رنگ‌بندی این گوشی محدود به دو رنگ قرمز مخملی و آبی ابریشمی می‌شود و پنل پشتی نیز ظاهری دو رنگی دارد. مشخصه برجسته دیگر در طراحی این گوشی، گواهی IP64 است که به خوبی از آن در برابر گرد و غبار و آب محافظت می‌کند.

ویوو V30e

ویوو V30e دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با لبه‌های خمیده و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس است. این نمایشگر با اسکنر اثر انگشت ادغام شده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

برای تصویربرداری، یک ماژول دوربین دوگانه پشتی در نظر گرفته شده که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX882) با لرزش‌گیر OIS و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی می‌شود. حلقه نور معروف برند ویوو یعنی Aura Light در این گوشی نیز دیده می‌شود؛ این حلقه، نور LED را با کیفیت استودیو برای عکس‌برداری در نور کم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در جلو هم یک دوربین 50 مگایپسکلی با قابلیت فوکوس خودکار برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

در بخش سخت افزار از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم (قابل ارتقا از طریق گزینه رم مجازی) و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. بخش نرم افزار با رابط کاربری Funtouch OS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند و منبع تغذیه نیز یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی است.

قیمت ویوو V30e در بازار هند برای نسخه 128 گیگابایتی برابر 27999 روپیه و برای نسخه 256 گیگابایتی برابر 29999 روپیه است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را از وب‌سایت رسمی ویوو، Flipkart و سایر خرده فروشی‌های شریک در سراسر کشور هند خریداری کنند. دارندگان کارت‌های HDFC و SBI در هنگام خرید آنلاین، از تخفیف 10 درصدی فوری بهره‌مند می‌شوند. یک تخفیف 10 درصدی دیگر نیز برای کارت‌ بانک‌های ICICI ،SBI ،IndusInd ،IDFC در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو V30e چیست؟ از نظر شما این گوشی میان رده از برند ویوو با این قیمت و مشخصات، ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر