coinex
راهنمای خرید تکراتو

آغاز فروش 5 خودرو در سامانه یکپارچه [+ جزئیات]

فروش 5 خودرو در سامانه یکپارچه خودرو که تحت نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان  است آغاز شد. طی این فرآیند، افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت خود را تایید کرده‌اند، از امروز 1403/2/16 تا روز سه‌شنبه، 1403/2/18، می‌توانند یکی از محصولات مورد نظر خود را از جدول زیر انتخاب کنند.بدیهی است که در این مرحله، هیچ ثبت‌نام جدیدی مقبول نیست و تنها افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده و حساب‌هایشان در اسفند 1401 بسته نشده است، مجاز به انتخاب محصول هستند.


بیشتر بخوانید:


فروش 5 خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

لازم به ذکر است که قیمت نهایی محصولات متناسب با مدارک و مستندات ارائه شده توسط متقاضیان و به‌استناد آخرین مقررات و دستورالعمل‌ها تعیین خواهد شد و در سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین، عدم واریز وجه در هر مرحله و حداکثر ظرف مدت 5 روز پس از فراخوان، به معنای لغو ثبت‌نام و حذف از لیست انتظار محسوب می‌شود.

فروش 5 خودرو در سامانه یکپارچه

شرکت‌های واردکننده نیز باید به موجب آیین‌نامه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، مطابق قوانین عمل کرده و در صورت تاخیر در تحویل خودروها یا عدم ارائه خدمات مشخص شده، مسئول قانونی شناخته خواهند شد.

تخصیص محصولات در این مرحله بر اساس اولویت و رتبه‌بندی ثبت‌نام‌های قبلی افراد صورت می‌گیرد. همچنین، افرادی که در مراحل قبلی انتخابی نداشته و مایل به خرید محصولاتی از جدول فوق هستند، در این مرحله نیز فرصت دارند تا انتخاب خود را ثبت کنند.

اطلاعات کامل و جزئیات مربوط به این طرح مطابق ماده 19 آیین‌نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه به نهادهای ذیربط ارائه می‌شود، و افراد می‌توانند از طریق این نهادها به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر