coinex
راهنمای خرید تکراتو

فعالیت هواپیمایی معراج در مسیر پروازی تهران به استانبول

ایرلاین‌های ایرانی در مسیر پروازی تهران به استانبول خوش درخشیده‌اند. میان شرکت‌های هواپیمایی مختلفی که در این مسیر فعالیت دارند، ایرلاین معراج یکی از شناخته‌شده‌ترین‌ها محسوب می‌شود. آنچه باعث شهرت این شرکت هواپیما شده نرخ مقرون‌به‌صرفه بلیط‌ها و کیفیت بالای پروازهایش است. قیمت بلیط رفت و برگشت استانبول به تهران در این ایرلاین شما را شوکه خواهد کرد. در این مطلب نگاهی به تاریخچه هواپیمایی معراج و فعالیتش در مسیر پروازی تهران به استانبول میندازیم.

شرکت هواپیمایی معراج

سال 1389 بود که آوازه تاسیس یک شرکت هواپیمایی جدید در شهر تهران در همه جا پیچید. کاپیتان تورج دهقانی، یکی از فرماندهان نظامی و خلبانان نیروی هوایی، مدیریت این هواپیمایی را برعهده گرفت. تورج دهقانی مدتی به‌عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشور فعالیت می‎کرد؛ ازاین‌رو به‌خوبی با اصول مدیریت در زمینه گردشگری و سفرهای هوایی آشنایی داشت.

شرکت هواپیمایی معراج همه استانداردهای لازم را برای تبدیل‌شدن به یک ایرلاین موفق دارد. این هواپیمایی، تنها ایرلاین ایرانی است که پروازهای فرست‌کلاس را به مقاصد خارجی انجام می‌دهد. یکی دیگر از رکوردهای این هواپیمایی نسبت به دیگر ایرلاین‌های داخلی کشور، مربوط به آمار تاخیر در پرواز است. معراج ایرلاین کمترین میزان تاخیر را میان دیگر رقبا دارد؛ این خبر خوبی برای مسافرانی است که به زمان دقیق رسیدن به مقصد اهمیت می‌دهند.

شرکت هواپیمایی معراج

مسیر پروازی تهران تا استانبول

هواپیمایی معراج مسیر پروازی تهران تا استانبول را طی سه ساعت و 25 دقیقه طی می‌کند. با کمی جستجو و اطلاع از قیمت بلیط رفت و برگشت استانبول به تهران در این شرکت هواپیمایی نسبت به سایر ایرلاین‌ها، احتمالا تصمیمتان را برای خرید بلیط از این ایرلاین نهایی خواهید کرد!

بیشتر پروازهایی که شرکت هواپیمایی معراج در مسیر تهران به استانبول انجام می‌دهد در ساعات اولیه روز است. مسافران در پروازهای صبح می‌توانند در زمان اعلام‌شده برای تحویل اتاق در هتل حاضر باشند؛ همچنین فرصت بیشتری برای گشت‌وگذار در شهر و لذت از سفرشان دارند.

در این مسیر پروازی، هواپیما از فرودگاه امام خمینی تهران حرکت کرده و مسافران را به فرودگاه استانبول می‌رساند. ازآنجایی‌که پروازهای معراج ایر کمترین تاخیر را دارند، نیازی نیست نگران به‌هم‌خوردن برنامه‌هایتان از نظر زمانی باشید. برای خرید بلیط تهران استانبول از این هواپیمایی زمان را ازدست ندهید! امکانات و اعتبار این هواپیمایی باعث شده، مسافران برای خرید بلیط آن را در اولویت قرار دهند.

فعالیت هواپیمایی معراج در مسیر پروازی تهران به استانبول

بار مجاز در سفر به استانبول

چمدانتان را برای سفر بسته‌اید؟ اهل سبک سفرکردن هستید یا چمدانتان را تا آخرین جای ممکن پر کرده‌اید؟ در سفرهای هوایی شما فقط مجاز هستید میزان خاصی وسایل همراهتان داشته باشید. اگر عدد روی ترازوی بار هنگام دریافت کارت پرواز، بیشتر از این میزان مجاز را نشان دهد، اجازه همراه داشتن وسایل اضافی را نخواهید داشت. اگر این وسایل ضروری هستند و راهی برای حذف آن‌ها وجود ندارد، می‌توانید هزینه اضافه بار را بپردازید تا بتوانید وسایل بیشتری را در سفر همراه ببرید.

بلیط هواپیما تهران استانبول را در کدام کلاس پروازی خریده‌اید؟ در سفرهای اکونومی، مسافران می‌توانند یک چمدان تا وزن 25 کیلوگرم همراهشان داشته باشند. همچنین اجازه حمل یک ساک دستی تا وزن هشت کیلوگرم به داخل کابین هم به مسافران داده می‌شود.

اگر پروازی راحت‌تر را برای سفرتان درنظر دارید، بلیط پرواز تهران استانبول را در کلاس بیزینس بخرید. میزان بار مجاز در پروازهای بیزینس کلاس دو چمدان تا سقف 30 کیلوگرم است. مجموع وزن این دو چمدان نهایتا باید به 30 کیلوگرم برسد. همچنین می‌توانید دو ساک دستی هم همراه خود به کابین هواپیما ببرید؛ وزن این دو، باید روی هم هشت کیلوگرم باشد. معمولا هزینه اضافه بار با یک درصد از قیمت بلیط برای هرکیلوگرم وزن بیشتر از بار مجاز برابر است.

انواع بلیط

هواپیمایی معراج در مسیر پروازی تهران به استانبول دو نوع بلیط ارائه می‌دهد؛ بلیط سیستمی و چارتری. بلیط‌های سیستمی همان تیکت‌های معمولی هستند که به شما اجازه سفر از مبدا به مقصد را می‌دهند. این بلیط‌ها قابلیت استرداد و برگشت بخشی یا همه هزینه را دارند. بلیط چارتر یا لحظه آخری چند روز یا چند ساعت پیش از حرکت هواپیما ارائه می‌شود. این بلیط‌ها معمولا توسط یک آژانس گردشگری خریداری شده است. زمانی که تا چند روز پیش از حرکت، ظرفیت هواپیما هنوز تکمیل نشده باشد، بلیط‌ها با قیمتی کمتر عرضه می‌شوند. بلیط لحظه آخری معمولا قابلیت استرداد ندارد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر