coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه گلوبال ویوو ایکس فولد 3 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 3 در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفت

نسخه گلوبال ویوو ایکس فولد 3 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به پایگاه اطلاعاتی Geekbench راه یافت و امتیازات چشمگیری را کسب کرد.

ویوو از گوشی‌های تاشو ویوو X Fold 3 و ویوو X Fold 3 Pro در ماه مارس در چین رونمایی کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که این برند قصد دارد نسخه جهانی این دو گوشی را به زودی وارد بازارهای جهانی کند. ظاهر شدن این دو گوشی در وب‌سایت‌های نظارتی و مراجع صدور گواهی مختلف در سراسر جهان، مهر تاییدی بر این مسئله هستند. نسخه پرو نیز به تازگی در وب‌سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده و مشخصات کلیدی‌اش لو رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه نسخه گلوبال ویوو ایکس فولد 3 پرو

نسخه گلوبال ویوو ایکس فولد 3 پرو در لیست Geekbench با شماره مدل V2330 و امتیازهای چشمگیر 2146 و 6304 برای تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای قرار گرفته است.

نسخه گلوبال ویوو ایکس فولد 3 پرو

جزئیات مربوط به هسته‌های پردازنده، ما را تنها به یک تراشه یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام می‌رسانند. علاوه بر این، در این لیست، وجود 16 گیگابایت رم و اندروید 14 با رابط کاربری FuntouchOS تایید شده است.

توجه داشته باشید که ویوو ایکس Fold 3 Pro پیش از قرارگیری در Geekbench، گواهی BIS هند را دریافت کرده است. بنابراین به احتمال زیاد شاهد رونمایی از این دستگاه در بازار هند نیز خواهیم بود. اگرچه، شرکت ویوو خود درباره زمان عرضه جهانی ویوو ایکس فولد 3 پرو ساکت مانده، اما تمام این گواهی‌ها نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه هستند.

مشخصات ویوو ایکس فولد 3 پرو

ویوو X Fold 3 پرو دارای یک صفحه نمایش خارجی 6.53 اینچی با وضوح 2480 در 2200 پیکسل و یک صفحه نمایش داخلی 8.03 اینچی با وضوح 2748 در 1172 پیکسل است. هر دو پنل از نوع اولد بوده و نرخ نوسازی 120 هرتز با حداکثر روشنایی 4500 نیت را ارائه می‌دهند. یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک نیز برای احراز هویت بیومتریک داخل نمایشگر تعبیه شده است.

نسخه گلوبال ویوو ایکس فولد 3 پرو

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده و از حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 بهره می‌برد.

منبع تغذیه آن یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی است. تنظیمات دوربین سه‌گانه نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز OV50H) با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و فاصله کانونی 70 میلی‌متری می‌شود.

از دیگر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به وای‌فای 7، پشتیبانی از دو سیم‌کارت فایوجی، NFC، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و بلندگوی استریو با پشتیبانی از صدای Hi-Fi اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه گلوبال ویوو ایکس فولد 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر