coinex
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی جی تی نئو 6 (Realme GT Neo 6) برای پیش‌سفارش آماده شده است

شرکت ریلمی استراتژی هواوی را به کار گرفته و پیش از معرفی رسمی گوشی ریلمی جی تی نئو 6 آن را برای رزرو و پیش‌سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

سال گذشته، هواوی از سری پرطرفدار و محبوب Mate 60 برای اولین بار، به عنوان بخشی از برنامه جدید خود مبنی بر عرضه مستقیم محصولات در قفسه‌ فروشگاه‌ها، رونمایی کرد. این شرکت از همین استراتژی برای سری جدید گوشی‌های خود یعنی هواوی Pura 70 نیز استفاده کرد.

حال، به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی نیز رویکرد مشابهی را برای Realme GT Neo 6 در پیش گرفته است. این گوشی هنوز رسما معرفی نشده اما در مرکز خرید Jingdong برای رزرو در دسترس قرار گرفته است؛ یعنی ریلمی از پخش اعلامیه رسمی صرف‌نظر کرده و محصول جدید خود را مستقیما برای پیش‌سفارش در فروشگاه JD در دسترس قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی جی تی نئو 6 (Realme GT Neo 6)

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید نشان می‌دهد که قلب تپنده ریلمی GT Neo 6 چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام خواهد بود. این برند از ظرفیت باتری سخنی نگفته اما از سرعت شارژ بالای این گوشی یعنی شارژ سریع 120 واتی پرده برداشته است. علاوه بر این، ریلمی از وجود یک نسخه برتر با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی خبر داده است. قیمت ریلمی جی تی نئو 6 هنوز مشخص نیست اما این دستگاه احتمالا در چند روز آینده در چین برای خرید نهایی در دسترس خواهد بود.

ریلمی جی تی نئو 6

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بودند که در Realme GT Neo 6 از همان پنل 6.78 اینچی اولد استفاده خواهد شد که در Realme GT Neo 6 SE که ماه گذشته در چین عرضه شد، وجود داشت. از این رو، انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 6000 نیت باشد. گفته می‌شود که این صفحه نمایش از فناوری 8T LTPO برای ارائه نرخ نو‌سازی نرم‌ و روان و کاهش مصرف انرژی پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه برتر ریلمی جی تی Neo 6 احتمالا از 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، اندازه و ظرفیت باتری هنوز اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود که 5500 میلی آمپر ساعتی باشد. متاسفانه در رابطه با سیستم تصویربرداری و دوربین‌ها نیز هیچ اطلاعاتی در حال حاضر در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی جی تی نئو 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر