coinex
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی بادز T110 در رنگ‌بندی جذاب و متنوع معرفی شد

ریلمی بادز T110 به عنوان یک هدفون بی سیم اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه معرفی شد. این دستگاه تنها 18 دلار قیمت دارد و در عین حال عملکرد خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ریلمی در طول رویداد معرفی که امروز برگزار کرد، از هدفون بی سیم جدید خود با نام Realme Buds T110 در کنار Realme GT Neo 6 SE رونمایی کرد. این دستگاه مخصوص افرادی طراحی شده که به دنبال یک ایرباد خوب و در عین حال اقتصادی هستند. در ادامه به شرح کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گجت می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات ریلمی بادز T110

ریلمی Buds T110 در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و آبی در بازار موجود خواهد شد. وزن هر هدفون این دستگاه تنها 4.09 گرم است که استفاده از آن در طولانی مدت را راحت و ایمن می‌کند. این هدفون‌ها برای ارائه صدای باکیفیت، به یک درایور دینامیک 10 میلی‌متری و یک دیافراگم کامپوزیتی PEEK+TPU با پوشش تیتانیومی مجهز شده‌اند.

ریلمی بادز T110

این دستگاه از فناوری کاهش نویز با هوش مصنوعی برخوردار است که برقراری ارتباط واضح و روان را ممکن می‌کند و نویز پس‌زمینه در حین تماس را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، Realme Buds T110 دارای یک حالت با تاخیر 88 میلی‌ثانیه‌ای است که برای بازی‌ بسیار ایده‌آل و مناسب می‌باشد. عمر باتری این هدفون با یک بار شارژ حدودا 7 ساعت است که این مقدار با وجود کیس شارژ به 38 ساعت افزایش می‌یابد.

مشخصه برجسته دیگری که وجود دارد پشتیبانی از شارژ سریع است که به گفته شرکت سازنده، تنها با 10 دقیقه شارژ، دستگاه را برای اجرای 20 دقیقه بازی آماده می‌کند. این هدفون از بلوتوث 5.4 برای اتصال پایدار و کارآمد و همچنین از فناوری انتقال هم‌زمان صدا برای انتقال مستقل صدا به هر هدفون جهت بهبود هماهنگ سازی صداها استفاده می‌کند.

در نهایت بهتر است به گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر آب نیز اشاره کنیم، این گواهی به کاربران کمک می‌کند تا بدون هیچ نگرانی از هدفون خود در حین تمرین‌های ورزشی یا در زیر باران استفاده کنند.

ریلمی بادز T110

قیمت ریلمی بادز T110 کاملا اقتصادی و حدودا 129 یوان (معادل 18 دلار یا 1500 روپیه) است. این قیمت، T110 را به یک گزینه عالی برای مصرف‌کنندگان با بودجه پایین تبدیل می‌کند که به دنبال داشتن یک ایرباد بی‌سیم با ویژگی‌ها و قابلیت‌های کامل هستند. این دستگاه از امروز از طریق وب‌سایت JD.com در چین در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هدفون بی سیم ریلمی بادز T110 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر