coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هواوی Watch Fit 3 با طراحی جدید و قابلیت‌های برجسته معرفی شد

هواوی از جدیدترین گجت پوشیدنی خود رونمایی کرد. بدنه‌ی آلمینیومی هواوی Watch Fit 3 به شکل مربع طراحی شده و با قابلیت اتصال به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به بازار عرضه شده است. Watch Fit 3 به نمایشگر 1.82 اینچی اولد با وضوح بالا و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است که امکان روشنایی با حداکثر میزان 1500 نیت را فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از سنسور نور محیط، روشنایی نمایشگر به صورت خودکار تنظیم می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی Watch Fit 3

ویژگی‌های دیگر این ساعت شامل 101 حالت تمرینی، پایش ضربان و آریتمی قلب، پایش سطح اکسیژن خون، پایش خواب و امکانات ردیابی سلامت زنان است. همچنین Watch Fit 3 می‌تواند فعالیت‌های ورزشی را به کاربر پیشنهاد دهد و انیمیشن‌های راهنمای انجام حرکات را نمایش دهد.

ساعت هوشمند جدید Watch Fit 3 با طراحی جدید و قابلیت‌های برجسته معرفی شد

این ساعت هوشمند همچنین ویژگی مدیریت کالری و مربی دویدن مبتنی بر هوش مصنوعی را دارد. هواوی اعلام کرده که عمر باتری Watch Fit 3 تا 10 روز با استفاده معمولی و تا ۷ روز با استفاده سنگین است، همچنین شارژ 10 دقیقه‌ای می‌تواند انرژی مورد نیاز برای یک روز کامل ساعت را فراهم کند.

ساعت هوشمند جدید Watch Fit 3 با طراحی جدید و قابلیت‌های برجسته معرفی شد

انتظار می‌رود Watch Fit 3 با توجه به مشخصاتی که دارد جزء بهترین ساعت های هوشمند 2024 باشد. محصول جدید هواوی از امروز در سراسر اروپا با قیمت 159 یورو در حالت پیش‌فروش قرار دارد و احتمالا فروش رسمی آن از 22 می برابر با 2 خرداد آغاز خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر