;
coinex

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی ؛ راهنمای خرید اسمارت واچ مخصوص فعالیت‌های ورزشی

ساعت‌های هوشمند امروزه توسط برندهای بسیاری با کاربری‌های مختلف عرضه می‌شوند. اما بهترین ساعت های هوشمند ورزشی کدامند؟

امروزه ساعت‌های هوشمند در مسیر فراگیری قرار دارند و با توجه به تنوع بالایی که در بازار این محصولات وجود دارد، افراد با بودجه‌ها، سلیقه‌ها و کاربری‌های مختلف نسبت به انتخاب و خرید یک محصول مناسب خود اقدام می‌کنند.

یکی از عمده‌ترین قابلیت‌ها و کاربردهای ساعت‌های هوشمند که مورد توجه بسیاری از خریداران این محصولات قرار دارد، امکانات ورزشی این ساعت‌ها است که به شما اطلاعات جامعی از فعالیت‌های ورزشی گوناگون برای برنامه‌ریزی بهتر ارائه می‌کند.

این مسئله سبب شده تا افراد از انواع مچ‌بندهای اقتصادی و ارزانقیمت تا ساعت‌های هوشمند گرانقیمت با اهداف ورزشی گوناگونی استفاده کنند و پشتیبانی ساعت‌ها از حالات ورزشی گوناگون به یکی از مزایای آن‌ها بدل شده که در تصمیم‌گیری خریداران موثر است. اما با این تنوع شدید ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند، انتخاب بهترین ساعت های هوشمند ورزشی می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. در این مطلب ما را همراهی کنید تا فهرستی کامل و دقیقی از بهترین گزینه‌های بازار به شما معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

همانطور که گفتیم امروزه بسیاری از افراد برای آنالیز فعالیت ورزشی خود از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این ساعت‌ها به شما برای نظارت بر انواع فعالیت‌های ورزشی مانند دو، شنا، کوه‌نوردی و مواردی دیگر کمک می‌کنند.

اما برندهای بسیاری در حوزه عرضه ساعت‌های هوشمند فعال هستند و عمده محصولات پرچمدار بازار با پشتیبانی از حالات ورزشی بسیاری عرضه می‌شوند. در چنین شرایطی انتخاب یک یا چند مورد از بهترین‌های بازار در این دسته کار سختی است و محصولات بسیار متنوعی از برندهای گارمین، اپل، سامسونگ، هواوی و حتی شیائومی در دسترس شما قرار دارد. با این شرایط ما در تکراتو تصمیم گرفتیم فهرست بسیار جامع و دقیقی از بهترین ساعت های ورزشی تهیه کنیم.

اپل واچ اولترا

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

کمپانی جذاب و محبوب اپل را به طراحی و عرضه شماری از محبوب‌ترین گجت های پوشیدنی از جمله هدست و ساعت می‌شناسیم. اما ساعت‌های هوشمند اپل همواره به دلیل قابلیت‌های انحصاری فراوانی که دارند از بهترین ساعت هوشمند برای ورزش محسوب می‌شوند.

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی اپل در سالیان اخیر عرضه شده است، ساعت اپل واچ اولترا محسوب می‌شود که یک نمایشگر 1.92 اینچی از نوع رتینا LTPO OLED با رزولوشن 502 در 410 دارد. این نمایشگر می‌تواند به نرخ روشنایی بسیار بالای 2000 نیتی برسد که در زمان ورزش کردن در محیط بیرون خصوصا در طول روز و زیر نور آفتاب بسیار کاربردی است.

اپل واچ اولترا از فعالیت‌های ورزشی بسیار گسترده و متنوعی پشتیبانی می‌کند و با آن می‌توانید فعالیت‌های ورزشی خود از دویدن و شنا گرفته تا دیگر فعالیت‌ها را بررسی و نظارت کنید.

این محصول به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین ساعت‌های اپل اطلاعاتی از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون، دمای بدن و وضعیت خواب را به دقت نشان می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به امکان سنجش دمای آب، عمق آب، سنجش ارتفاع، قطب‌نما و تشخیص سقوط اشاره کرد.

این محصول به عنوان یکی از بهترین دستبند های هوشمند مقاومت بسیار بالایی نیز دارد و انواع استانداردهای نظامی را پشت سرگذاشته و تا عمق صدمتری هم در برابر آب مقاوم است.

این محصول در دماهای بالا و پایین نیز کارایی خوبی دارد و می‌تواند در دمای منفی 20 و مثبت 55 درجه بدون افت کیفیت و عملکرد کار کند. از دیگر مزایای این محصول 36 ساعت شارژدهی باتری در حالت عادی و 60 ساعت در حالت استفاده کم است.

اپل واچ اولترا به عنوان یکی از بهترین ساعت های ورزشی از تراشه قدرتمند و اختصاصی اپل با نام S8، 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. البته فراموش نکنید که این محصول تنها با اکوسیستم خود اپل سازگار است و شما فقط می‌توانید آن را به آیفون‌ها وصل کنید.

اپل واچ اولترا 2

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

اپل بعد از عرضه موفق اولین نسخه اپل واچ اولترا و استقبال خوبی که کاربران از آن داشتند، امسال نیز نسخه دوم این ساعت را به عنوان قدرتمندترین ساعت هوشمند دنیا عرضه کرد. ساعت جدید چندان تفاوت خاصی در بخش ظاهری و امکانات ورزشی با ساعت قبلی ندارد و از آنجا که در بخش قبلی به معرفی اپل واچ اولترا 1 پرداختیم، اینجا تنها به وجوه تمایز می‌پردازیم.

در اپل واچ اولترا 2 به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی اپل دقت سنسورهای سلامتی تا 25 درصد افزایش یافته است و شما اطلاعاتی به مراتب دقیق‌تر و بهتر از قبل دریافت می‌کنید. از طرف دیگر روشنایی پنل نمایشگر اپل واچ اولترا 2 باز هم افزایش یافته از 2000 نیت به 3000 نیت رسیده است و این یعنی در هر شرایط محیطی و نوری که تصمیم به ورزش کردن داشته باشید می‌توانید به وضوح اطلاعات را مشاهده کنید.

در این نسخه، ظرفیت حافظه داخلی از 32 به 64 گیگابایت افزایش یافته و ارتقای تراشه از S8 به S9 نیز منجر به افزایش 30 درصدی سرعت عملکرد آن شده است.

خوشبختانه در این نسخه، دستیار هوشمند سیری اپل به اطلاعات ساعت دسترسی دارد و می‌تواند سوالات شما در این باره را پاسخ دهد. با این اوصاف باید گفت اپل واچ اولترا 2 بدون شک یکی از کاملترین و بهترین گجت های پوشیدنی دنیا محسوب می‌شود.

گلکسی واچ 6 کلاسیک

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

به هنگام بحث درباره بهترین ساعت های ورزشی امکان ندارد بتوان از قید کمپانی کره‌ای سامسونگ و ساعت‌های هوشمند جذابش که رقبایی چشمگیر برای محصولات اپل هستند گذشت.

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی سامسونگ مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک است که چندی پیش در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 معرفی شد و طراحی بسیار چشمگیر و جذابی دارد. حاشیه‌های نمایشگر در این ساعت نسبت به گلکسی واچ 4 کلاسیک کاهش یافته و در اطراف پنل نمایشگر نیز یک حلقه چرخشی برای جابجایی راحت‌تر بین منوها قرار دارد.

این محصول سامسونگ از گواهی‌های IP68 و ATM5 نیز برخوردار است که سبب شده با خیال راحت بتوانید از آن در محیط‌های خاص استفاده کنید و از بابت آسیب‌ندیدن آن در برابر آب اطمینان داشته باشید.

نمایشگر گلکسی واچ 6 کلاسیک یک پنل 1.47 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 480 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی چشمگیر 461 پیکسل بر هر اینچ است. البته این مشخصات برای نسخه 47 میلیمتری این ساعت است و ابعاد نمایشگر در نسخه 43 میلیمتری به 1.31 اینچ کاهش می‌یابد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز مانند محصولات اپل از طیف وسیعی از سنسورها از جمله سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، سنسور دمای بدن، سنسور سنجش وضعیت خواب، سنسور سنجش تعداد گام‌های طی شده و سنسوری برای پیگیری وضعیت عادت ماهانه در بانوان برخوردار است.

شما با این محصول که یکی از بهترین گجت های پوشیدنی سامسونگ محسوب می‌شود می‌توانید به سادگی انواع فعالیت‌های ورزشی را به طور حرفه‌ای و با اطلاعات دقیق و جزئی پیگیری و رصد کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

اپل واچ سری 9

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین ساعت های ورزشی

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی اپل که از جمله جدیدترین محصولات کوپرتینویی‌ها محسوب می‌شود اپل واچ سری 9 است که از نظر قابلیت‌های ورزشی کاملا با اپل واچ سری 8 مشابه است با این تفاوت که به گفته اپل دقت سنسورهای سلامتی در این محصول تا 25 درصد افزایش یافته و اطلاعات بسیاری دقیقتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این محصول برای ورزش‌کردن بسیار عالی است و شما می‌توانید اطلاعات فعالیت‌های ورزشی خود را به طور دقیق و حرفه‌ای رصد کنید. میزان روشنایی پنل این ساعت از 1000 نیت به 2000 نیت رسیده که رقمی برابر با اپل واچ اولترا است و از این نظر بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود.

اپل واچ سری 9 نیز مانند اپل واچ اولترا 2 به قابلیت Double Tap مجهز شده که سبب می‌شود شما بتوانید با یک دست دستوراتی را به ساعت انتقال دهید. مثلا با دوبار بشکن زدن می‌تواند فعالیت ورزشی را متوقف کرد یا به یک تماس پاسخ داد.

این ساعت برای اولین بار با دستیار هوشمند سیری اپل نیز جفت شده و این سبب می‌شود تا شما بتوانید به سادگی سوالاتی درباره فعالیت‌های ورزشی خود ار سیری بپرسید. استفاده از تراشه جدید S9 در این ساعت نیز به گفته اپل منجر به بهبود 30 درصدی عملکرد اپل واچ سری 9 شده است.

اپل واچ سری 8

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

اگر به دنبال یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی اپل هستید و قصد ندارید در حد اپل واچ اولترا یا اپل واچ سری 9 خرج کنید می‌توانید به سراغ اپل واچ سری 8 بروید که در کنار نسخه نخست اپل واچ اولترا معرفی شد و یکی از بهترین محصولات اپل برای بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود. دلیلی که سبب می‌شود این محصول را یکی از بهترین گجت های پوشیدنی ورزشی بدانیم اینکه این محصول که تقریبا به تمام قابلیت‌های ورزشی نسخه اولترا مجهز شده، قیمتی نصف آن ساعت گرانقیمت دارد.

اپل واچ سری 8 به یک نمایشگر رتینا LTPO OLED در ابعاد 1.9 اینچی با رزولوشن 484 در 396 مجهز شده که تراکم پیکسلی قابل قبول 326 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این ساعت به عنوان یکی از بهترین دستبند های هوشمند به سنسورهای سنجش اکسیژن خون، سنسور سنجش ضربان قلب و سنسور سنجش دمای بدن مجهز شده و از انواع فعالیت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند. اگر ضد‌آب بودن ساعت نیز برای شما مهم است باید بدانید که اپل واچ سری 8 به گفته اپل تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

از نظر شارژدهی نیز وضعیت اپل واچ سری 8 خوب به نظر می‌رسد و به گفته اپل این محصول در صورت استفاده کم تا 36 ساعت و در صورت استفاده مداوم تا 18 ساعت شارژدهی دارد. از دیگر مزایای این محصول نیز باید به قابلیت پیگیری و رصد عادت ماهانه بانوان، سنسور تشخیص ارتفاع و تراشه قدرتمند S8 با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم اشاره کرد.

اپل واچ SE 2022

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

برای افرادی که باز هم به دنبال یک نسخه اقتصادی و ارزان، اما با کیفیت از محصولات اپل هستند، اپل واچ SE 2022 به عنوان یکی از ارزانترین ساعت های هوشمند ورزشی اپل می‌تواند گزینه بسیار جذابی باشد.

این ساعت از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و در قیاس با اپل واچ سری 8 تقریبا چیزی جز دو قابلیت AOD و سنسور SPO2 کم ندارد.

اپل واچ SE 2022 که از جمله بهترین دستبند های هوشمند اپل محسوب می‌شود یک نمایشگر 1.78 اینچی دارد و از عموم فعالیت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بررسی اپل واچ اولترا 2

بررسی می بند 8 پرو

گلکسی واچ 5 پرو

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین گجت های پوشیدنی

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی سامسونگ نسخه پرو خانواده گلکسی واچ 5 است که با عملکرد، طراحی و مشخصات خوبی که دارد برای بسیاری از ورزشکاران یک گزینه محبوب و مناسب محسوب می‌شود.

نمایشگر گلکسی واچ 5 پرو یک پنل 1.4 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 450 در 450 است که تراکم پیکسلی 321 اینچی و روشنایی حداکثر 1000 نیتی را ارائه می‌کند.

این ساعت که از جمله بهترین ساعت های ورزشی محسوب می‌شود تمام فعالیت‌های روزانه شما را به دقت رصد و بررسی کرده و از ضربان قلب تا اکسیژن خون و تعداد قدم‌های روزانه روزانه را به شما نمایش می‌دهد. این محصول از انواع فعالیت‌های ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند و در رصد فعالیت‌های ورزشی، ضربان قلب و اکسیژن خون کاربر بسیار دقیق عمل می‌کند.

این ساعت می‌تواند وضعیت کلی بدن شما را نیز بسنجد و حجم عضله، چربی، BMI و موارد دیگر را نیز تشخیص دهد که این مسئله آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی سامسونگ بدل کرده است. این محصول با ظرفیت باتری بالای خود در صورت استفاده عادی تا 3 روز دوام می‌آورد که برای یک ساعت هوشمند با چنین نمایشگر و قابلیت‌هایی بسیار ایده‌آل است. به گفته سامسونگ ساعت گلکسی واچ 5 پرو تا عمق 50 متری نیز در برابر نفوذ آب مقاوم است و از نظر مقاومت بدنه و ساختار نیز موفق به دریافت گواهی نظامی سطح بالای MIL-STD-810H شده است.

گلکسی واچ 5

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

شاید طرفدار سامسونگ و ساعت‌های هوشمند جذابش باشید اما بودجه شما در حد گلکسی واچ 5 پرو نباشد. نگران نباشید چراکه گلکسی واچ 5 با مشخصات نسبتا مشابه و قیمت ارزان‌تر در دسترس شما است.

این ساعت تنها اندکی در بخش طراحی، مقاومت بدنه و شارژدهی باتری با نسخه پرو متفاوت است و از تمام سنسورها و قابلیت‌های ورزشی گلکسی واچ 5 پرو برخوردار بوده که سبب می‌شود این مدل از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی سامسونگ باشد.

دقت داشته باشید که دقیقا مشابه اپل واچ‌ها که تنها با آیفون سازگارند، ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز تنها با گوشی‌های اندرویدی جفت می‌شوند و بهترین عملکرد خود را نیز در شرایط اتصال به گوشی‌های خود سامسونگ ارائه می‌کنند.

شیائومی S1 Active

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

یکی از بهترین ساعت هوشمند برای ورزش مدل S1 اکتیو از شرکت شیائومی است و اساس پسوند Active در نام آن به اختصاص داشتن آن به فعالیت‌های ورزشی و بدنی اشاره دارد. اما بیایید ببینیم این محصول چه ویژگی‌هایی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active یک نمایشگر دایره‌ای با اندازه 1.43 اینچ از نوع آمولد دارد که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار است و وزن تنها 36 گرمی آن سبب می‌شود تا در طولانی مدت هرگز وجود آن را روی دست خود احساس نکنید و شما را آزار ندهید.

پشتیبانی این ساعت از 117 فعالیت ورزشی مختلف و پیگیری حرفه‌ای 19 ورزش مختلف سبب شده تا به حق این محصول یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی شیائومی باشد.

به گفته شرکت سازنده، S1 Active تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و از یک GPS دوبانده برخوردار است. باتری این ساعت نیز عملکردی شگفت‌انگیز دارد و حتی در صورت استفاده مداوم تا 12 روز دوام می‌آورد و این مسئله سبب می‌شود تا S1 Active عملکردی به مراتب بهتر از پرچمداران دیگر برندها داشته باشد.

سنسور سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، سنجش وضعیت خواب و سنجش استرس نیز از دیگر مزایای S1 Active محسوب می‌شود. این محصول به قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث هم مجهز شده و شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی خود با استفاده از ساعت پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 6

بهترین گجت های ورزشی

آمازفیت T-Rex پرو

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین ساعت هوشمند برای ورزش

یکی از بهترین برندهای عرضه‌کننده بهترین ساعت های هوشمند ورزشی مناسب برای ورزش شرکت آمازفیت است که یکی از موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی محسوب می‌شود.

محصولات آمازفیت خصوصا مدل T-Rex پرو از زیباترین و در عین حال مقاوم‌ترین ساعت‌های بازار هستند که در شرایط محیطی مختلف و ورزش‌های گوناگون نیاز شما را به خوبی برطرف می‌کند.

ساعت هوشمند T-Rex پرو از گواهی نظامی مقاومت در برابر ضربه، فشار و تغییرات دما برخوردار است و گواهی ATM10 مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق 100 متری را تضمین می‌کند.

این مدل که یکی از بهترین ساعت هوشمند برای ورزش است به یک نمایشگر 1.3 اینچی آمولد با رزولوشن 360 در 360 مجهز شده و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند T-Rex پرو از 100 فعالیت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند که سبب شده با یکی از بهترین گجت های پوشیدنی ورزشی بازار طرف باشیم. این محصول سنسورهای زیادی از جمله سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خوب، سنسور سنجش استرس و سنسور نظارت بر وضعیت خواب هم دارد و با توجه به برخورداری از GPS ماهواره‌ای شما در هر شرایطی از موقعیت جغرافیایی خود باخبر خواهید بود. این ساعت نیز عمر باتری 18 روزه دارد که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

شیائومی بند 7 پرو

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی شیائومی مدل بند 7 پرو بوده که از جمله جدیدترین و کامل‌ترین محصولات ورزشی این شرکت است و در عین حال قیمت اقتصادی و خوبی دارد.

این مدل که از جمله ارزانترین ساعت های هوشمند ورزشی نیز محسوب می‌شود به یک نمایشگر آمولد 1.64 اینچی مستطیلی شکل با رزولوشن 456 در 280 مجهز شده و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ دارد. این نمایشگر تقریبا 70 درصد پنل جلو را پوشانده از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار است که سبب می‌شود شما در هر لحظه با نگاه به نمایشگر ساعت بتوانید به زمان و برخی اطلاعات خاص دسترسی داشته باشید.

وزن این ساعت تنها 20 گرم است و ضخامت 11 میلی‌متری آن اصلا به چشم نمی‌آید. بند 7 پرو به گفته شیائومی امکان پیگیری و رصد 14 ورزش به طور تخصصی را دارد و به طور کلی نیز از 110 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

از سنسورهای این محصول نیز می‌توان به سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور سنجش وضعیت خواب، سنسور سنجش استرس، سنسور رصد عادت ماهانه بانوان و تمرین تنفس اشاره کرد.

پشتیبانی شیائومی بند 7 پرو از گواهی ATM5 نیز به معنای مقاومت آن در برابر آب تا عمق 50 متری بوده که آن را به یکی از بهترین ساعت هوشمند برای ورزش بازار بدل کرده است. از نظر شارژدهی و باتری نیز به گفته شیائومی این ساعت با استفاده سنگین تا 6 روز و در صورت استفاده معمولی تا 14 روز کارکرد دارد.

میبرو X1

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

ساعت هوشمند میبرو X1 یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی مناسب برای ورزش محسوب می‌شود که به گفته کمپانی سازنده تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

این ساعت که از بهترین گجت های پوشیدنی محسوب می‌شود یک نمایشگر 1.3 اینچی آمولد با رزولوشن 360 در 360 دارد که از نظر کیفیت ایده‌آل به نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند میبرو ایکس 1 به عنوان یکی از ارزانترین ساعت های هوشمند ورزشی به سنسورهای مختلفی از جمله سنسور سنجش ضربان قلب و سنسور SPO2 مجهز شده و از نظر ورزشی نیز از 38 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به پیگیری وضعیت خواب، برخورداری از ماشین حساب، قابلیت یافتن گوشی، امکان عکس‌برداری، کنترل موزیک و البته امکان نمایش اعلانات اشاره کرد.

میبرو مدعی است که این محصول در صورت استفاده سنگین تا 14 روز شارژدهی خواهد داشت و در صورتی استفاده سبک تا دو ماه کامل یعنی 60 روز نیاز به شارژ مجدد ندارد. رقمی که یک عدد شگفت‌انگیز در این بازار محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

گارمین Fenix 6

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین ساعت های هوشمند ورزشی مناسب برای ورزش

گارمین Fenix 6 یکی از بهترین دستبند های هوشمند بازار محسوب می‌شود که قیمت نسبتا بالایی دارد اما برای فعالیت‌های ورزشی مختلف بسیار مناسب است. این محصول که به GPS و مانیتور ضربان قلب نیز مجهز شده زیر آب به خوبی قابل ردیابی است.

فنیکس 6 از نظر باتری هم اوضاع خوبی دارد و به گفته شرکت سازنده تا 21 روز در حالت استفاده عادی شارژدهی دارد. عمر باتری طولانی، سنسورهای پیشرفته و طراحی زیبا همگی سبب شده تا با یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی مناسب برای ورزش مواجه باشیم.

البته که قیمت بالای فنیکس 6 سبب شده تا برخی کاربران خرید پرچمداران برندهایی چون سامسونگ و شیائومی را به آن ترجیح دهند اما از آنجایی که این محصول به طور تخصصی برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده و امکانات ورزشی خاص و پیشرفته‌ای دارد، بسیار از ورزشکاران به سمت آن می‌روند.

گارمین Venu 2

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

کمپانی گارمین بعد از عرضه مدل‌های بسیاری از ساعت‌های مقاوم با ظاهر بسیار زمخت و سنگین که قیمت بالایی نیز داشتند با عرضه Venu 2 تصمیم گرفت تا یک محصول نسبتا ارزان‌قیمت‌تر با قابلیت‌های پیشرفته و ظاهر زیبا برای مکان‌های رسمی نیز عرضه کند.

این محصول که یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی مناسب برای ورزش محسوب می‌شود ویژگی‌های خوبی برای استفاده عادی و روزمره نیز دارد و می‌توانید هر دو کاربری را از آن داشته باشید.

طراحی ظاهری این محصول با دیگر خانواده ساعت‌های گارمین متفاوت است و بسیار شیک و جذاب محسوب می‌شود. این محصول یک نمایشگر امولد با نرخ روشنایی و تراکم پیکسلی بالا دارد و به قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز مجهز شده است.

جالب است بدانید Venu 2 را می‌توانید با برخی تجهیزات بدنسازی نیز جفت کنید و ساعت می‌تواند به شما مشورت‌هایی برای طراحی برنامه‌های تناسب اندام و رژیم‌های سوم شخص می‌دهد.

گارمین Forerunner 255

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی بازار ساعت گارمین  Forerunner 255 بوده که به قابلیت سنجش ضربان قلب و نظارت بر خواب مجهز شده است. این محصول با برخورداری از یک GPS قدرتمند دوبانده، نمایشگر بسیار پرنور و فشارسنج یکی از بهترین محصولات گارمین محسوب می‌شود و به گفته شرکت سازنده تا 14 روز شارژدهی دارد.

این مدل البته در دو سایز 41 و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود اگر نسخه بزرگتر را که کمی گران‌تر است خریداری کنید به امکانات به مراتب بیشتری دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید:

بدرد نخور ترین گجت های بازار

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

آمازفیت GTR 3

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

یکی از بهترین و در عین حال ارزانترین ساعت های هوشمند ورزشی بازار مدل GTR3 از برند معروف امازفیت است. این محصول یک نمایشگر 1.39 اینچی آمولد با شکل مستطیلی دارد و ظاهر آن شباهت خاصی به ساعت‌های اپل دارد.

حداکثر روشنایی 1000 نیت و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ از دیگر مزایای این ساعت محسوب می‌شود. به گفته امزفیت این ساعت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و از 150 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند. GTR3 همچنین امکان پیگیری تخصصی و حرفه‌ای 8 ورزش را دارد که برای یک مدل ارزانقیمت، خوب به نظر می‌رسد.

باتری این محصول در حالت استفاده عادی تا 21 روز کارکرد دارد و جی تی آر 3 به انواع حسگرهای ضربان قلب، اکسیژن خون، نظارت بر خواب و GPS مجهز است. امکان کنترل موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها با بلوتوث نیز از دیگر قابلیت‌های این مدل محسوب می‌شود.

گارمین Forerunner 265

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 265 با نمایشگر آمولد و پرنور خود یکی از بهترین ساعت های ورزشی بازار بوده که ارتقا کمی نسبت به مدل 255 داشته است. این مدل از قابلیت ردیابی ضربان قلب نیز برخوردار است و می‌تواند بر اساس میزان آمادگی یا خستگی شما به شما پیشنهادهای خوبی ارائه کند.

گارمین Forerunner 265 همچنین امکان بررسی میزان ریکاوری شما نسبت به تمرینات روزهای قبل را دارد و کمک می‌کند هر تمرینی را در حد ممکن و نیاز انجام دهید.

گارمین ویوو اکتیو 4

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

در صورتی که قصد خرید یک ساعت هوشمند ورزشی مجهز به GPS با ظاهر شیک و جذاب و قابلیت‌های متعدد را دارید یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن مدل ویوو اکتیو 4 از برند گارمین است.

این محصول بیشتر برای دونده‌های حرفه‌ای یا افرادی که مهمترین ورزشی که انجام می‌دهند، دو است مناسب محسوب می‌شود و از این نظر به خاطر قیمت خوبی که دارد با محصولات گرانقیمت اپل و سامسونگ رقابت می‌کند.

این مدل از قابلیت ردیابی ضربان قلب، پشتیبانی از حالات ورزشی گوناگون و پخش موسیقی نیز پشتیبانی می‌کند و به گفته شرکت سازنده باتری آن در صورت استفاده مداوم در حد 5 روز و در صورت استفاده سبک تا 18 روز دوام دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

گارمین اپیکس پرو

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین ساعت های ورزشی

گارمین اپیکس پرو نیز یکی از ساعت‌های مناسب برای فعالیت‌های ورزشی است که مجموعه کاملی از فعالیت‌های ورزشی شامل دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا، پیاده‌روی، کوه‌نوردی و بسیاری موارد دیگر را پشتیبانی می‌کند.

این ساعت حتی یک حالت مخصوص مسابقات گلف دارد و می‌توانید از این قابلیت آن در تجربه گلف استفاده کنید. مقاومت بدنه بالا، طراحی زیبا و نمایشگر بزرگ با قابلیت همیشه روشن از دیگر مزایای این محصول است.

هواوی Band 8

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

هواوی بند 8 از جمله ارزانترین و بهترین ساعت های هوشمند ورزشی هواوی محسوب می‌شود که یک نمایشگر آمولد 1.47 اینچی با رزولوشن 194 در 368 پیکسل دارد.

جنس بدنه این ساعت از مواد پلیمری بسیار مقاوم است و گواهی ATM5 نیز مقاومت آن تا عمق 50 متری در برابر آب را تضمین می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این مدل باید به عمر باتری خوب آن اشاره کرد که به گفته هواوی تا 14 رو به طول می‌انجامد. هواوی همچنین می‌گوید این محصول با تنها 45 دقیقه شارژ، به طور کامل شارژ می‌شود.

هواوی واچ فیت 2 نسخه Active

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

هواوی واچ فیت 2 نسخه اکتیو یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی هواوی بوده که وزن کمی دارد و از میکروفون برای پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی برخوردار است.

نمایشگر 1.74 اینچی این محصول از نوع آمولد است و طراحی مستطیلی دارد. رزولوشن این نمایشگر نیز 336 در 480 پیکسل بر هر اینچ است. بدنه این ساعت که وزن کمی دارد از جنس پلیمر بسیار مقاوم بوده و این مسئله منجر به وزن نسبتا کم و 26 گرمی آن شده است.

هواوی اعلام کرده که این ساعت از 97 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به قابلیت‌هایی چون سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، قابلیت مکالمه و پخش موسیقی مجهز است. این ساعت هواوی با حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی و پشتیبانی از GPS عرضه می‌شود و باتری آن در حالت استفاده عادی تا 10 روز کارایی دارد.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل ساعت شیائومی

حل مشکل گوشی شیائومی

ساعت هوشمند هواوی واچ GT3

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی
بهترین ساعت های هوشمند ورزشی هواوی

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی هواوی ساعت هواوی واچ GT3 است که از پرچمداران کمپانی چینی با مشخصات چشمگیر و عملکرد باتری بی‌نظیر، طرفداران بسیار دارد.

این ساعت در دو مدل 42 و 46 میلی‌متری عرضه شده و مدل کوچکتر آن با وزن 35 گرمی از جمله ساعت‌های سبک بازار نیز محسوب می‌شود. مدل بزرگتر نیز 42.6 گرم وزن دارد. ابعاد نمایشگر این دو مدل به ترتیب 1.32 و 1.43 اینچ است و هر دو نمایشگر رزولوشن 466 در 466 دارند.

از نظر سخت‌افزاری این محصول از پردازنده آرم Cortex-M با 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 3 گیگابایت رم برخوردار بوده و در نسخه‌های 46 و 42 میلی‌متری به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت 455 و 292 میلی‌آمپرساعت برخوردار است.

امکان مکالمه و پخش موسیقی، برخورداری از GPS، سنسور اکسیژن خون و فشارسنج نیز از دیگر مزایای این ساعت هوشمند است. این مدل به طور پیشفرض با سیستم عامل HarmonyOS2 عرضه می‌شود و با آن امکان پاسخگویی به پیام‌ها و اعلانات را خواهید داشت.

ساعت شیائومی S1 pro

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

در طول این مطلب از شیائومی اس 1 اکتیو به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند ورزشی شیائومی یاد کردیم و حالا نیز قصد داریم S1 پرو را معرفی کنیم که دست‌کمی از آن مدل ندارد.

این محصول طراحی ظاهری بسیار زیبا و شیکی دارد و از ترکیبی از شیشه و فولاد ضدزنگ ساخته شده است. نمایشگر این مدل یک پنل آمولد 1.47 اینچی است که رزولوشن 480 در 480 دارد و تراکم پیکسلی 462 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند.

برخورداری از گواهی ATM5 سبب شده تا این مدل تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم باشد، پس می‌توانید با خیال آسوده در زمان شنا کردن از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند از اسپیکر و میکروفون برای پاسخگویی به تماس‌های دریافتی نیز برخوردار است.

باتری 500 میلی‌آمپرساعتی اس 1 پرو عملکرد خوبی دارد و این ساعت به سنسورهای سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، سنسور سنجش استرس، سنسور سنجش دمای بدن و رابط کاربری اختصاصی شیائومی مجهز شده است. گفتنی است که S1 pro از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند ورزشی کدام است؟

اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال بهترین ساعت موجود در بازار هستید برای کابران گوشی‌های اپل، اپل واچ اولترا 2 بهترین و کاملترین گزینه ممکن است. در صورتی که از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید نیز می‌توانید به سراغ گلکسی واچ 6 کلاسیک بروید.

بهترین ساعت هوشمند ورزشی از نظر استحکام کدام است؟

از نظر استحکام و مقاومت بدنه، اپل واچ اولترا 2، اپل واچ اولترا و اپل واچ سری 9 در کنار سری ساعت‌های تی رکس آمازفیت از مقاوم‌ترین ساعت‌های هوشمند و ورزشی بازار هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین ساعت های هوشمند مناسب برای ورزش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر