coinex
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی GT Neo 6 با صفحه نمایش 6000 نیتی به جنگ با میان‌رده‌های بازار می‌آید

پس از پخش شایعات و افشاگری‌های متعدد، سرانجام ریلمی از گوشی مورد انتظار ریلمی GT Neo 6 با نمایشگر 6000 نیتی و سرعت شارژ 120 واتی رونمایی کرد.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و ریلمی به طور رسمی از جانشین گوشی محبوب جی تی نئو 5 با نام ریلمی جی تی نئو 6 در چین رونمایی کرد. این گوشی را به جرات می‌توان گل سرسبد تمام میان‌رده‌های بازار و یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2024 دانست؛ در واقع ریلمی با ترکیب مشخصات رده بالا، عملکرد قوی و قیمت رقابتی، یک محصول شگفت‌انگیز را برای خریداران به تولید رسانده است. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات و قابلیت‌های این گوشی را از تمام زوایا مورد بررسی قرار دهیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی GT Neo 6

ابتدا به سراغ بخش سخت افزار و به طور کلی عملکرد و پایداری ریلمی جی تی نئو 6 می‌رویم. ریلمی در این گوشی از جدیدترین تراشه نیمه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 استفاده کرده است. این تراشه با همراهی سیستم خنک‌کننده ده هزار سطحی VC، عملکرد بالا و قابل قبولی را در حین بازی و سایر کارهای پیچیده برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

ریلمی GT Neo 6
Realme GT Neo 6

ریلمی برای بهبود و افزایش عملکرد دستگاه، از یک پنل Geek Performance 2.0 نیز استفاده کرده که به کاربران اجازه می‌دهد فرکانس‌های CPU و GPU خود را سفارشی کنند. یک حالت Burning Mode مبتنی بر هوش مصنوعی هم وجود دارد که به طور هوشمند عملکرد کامل دستگاه را هنگام اتصال دستگاه خنک‌کننده به پشت گوشی، فعال می‌کند.

به گفته شرکت ریلمی، ترکیب تمام این قابلیت‌ها با یکدیگر، یک تجربه بازی بی‌نظیر و باورنکردنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی در بازی محبوب Genshin Impact از رزولوشن اصلی خود یعنی 1.5K پشتیبانی می‌کند و حتی کاربران می‌توانند کیفیت تصویر و نرخ فریم خود در بازی‌های معروفی مانند Honor of Kings را تنظیم کنند.

ریلمی GT Neo 6
ریلمی جی تی نئو 6

صفحه نمایش یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این گوشی است؛ البته این نمایشگر با آنچه که در جی تی Neo 6 SE دیده‌ایم تفاوت چندانی ندارد. یعنی یک صفحه نمایش 6.78 اینچی که با همکاری BOE ساخته شده و حداکثر روشنایی 6000 نیت را ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که این اوج روشنایی گوشی است، وگرنه در حالت معمولی، روشنایی 1600 نیت و در حالت دستی 1000 نیت است. این پنل از فناوری 8T LTPO با نرخ نوسازی متغیر 0.5 تا 120 هرتز، فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 2160 هرتز و فناوری 3+1 Pulse DC برای دید راحت پشتیبانی می‌کند.

ریلمی GT Neo 6

علاوه بر این، یک حالت محافظ چشم Greenfield AI وجود دارد که به طور فعال میزان خستگی کاربر را تشخیص داده و پارامترهای مختلف نمایشگر را بر اساس آن تنظیم می‌کند. با حضور چنین ویژگی‌ای و قابلیت‌هایی مانند کم‌ کردن نور سوسو زن و کاهش نور آبی، مطلقا هیچ فشاری را در حین کار با گوشی بر روی چشم‌های خود احساس نخواهید کرد.

در پنل پشت Realme GT Neo 6 یک سیستم دوربین دوگانه دیده می‌شود که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونیIMX882) با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX355) را شامل می‌شود. درجلوی آن نیز  یک دوربین 32 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX615) برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

ریلمی GT Neo 6

منبع تغذیه ریلمی جی تی Neo 6 یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است که بزرگ‌ترین باتری در میان تمام گوشی‌های مجهز به Snapdragon 8s Gen 3 محسوب می‌شود. این باتری از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند و در عرض تنها 10 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود.

ریلمی GT Neo 6

از دیگر مشخصات برجسته ریلمی جی تی نئو 6 می‌توان به پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس 2، گواهی IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب، GPS دو فرکانسه و Beidou سه فرکانسه برای موقعیت‌یابی بسیار دقیق، فرستنده مادون قرمز، موتور خطی محور X و NFC اشاره کرد.

همچنین، ریلمی برای اولین بار با یک شرکت چینی همکاری کرده و یک نسخه ویژه از ریلمی GT Neo 6 با تم انیمیشن Perfect World را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است. این نسخه ویژه به تعداد محدود عرضه می‌شود و تم‌، آهنگ زنگ و افکت شارژ منحصربه‌فرد، با الهام از کمیک، را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. داخل جعبه این نسخه از گوشی، ایرباد جدید ریلمی یعنی Realme Buds Air 6 به همراه یک قاب سفارشی شده و یک‌سری لوازم جانبی دیگر نیز وجود دارد.

قیمت ریلمی GT Neo 6

ریلمی GT Neo6 در چهار پیکربندی مختلف به بازار عرضه شده است. قیمت هر کدام از آنها به شرح زیر است:

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2099 یوان (معادل 290 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2399 یوان (معادل 332 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2699 یوان (معادل 374 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 2999 یوان (معادل 415 دلار)

علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت در چین، در رنگ‌های بنفش، سبز و نقره‌ای خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی GT Neo 6 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. رو کاغذ مشخصاتش عالیه . ولی در عمل اونی نیست که میگن . ۶۰۰۰ هزار نیت روشنایی خیلیه . بیشتر تبلیغات که محصولشون فروش بره

    پاسخ