coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرچمدار بعدی ریلمی توسط یک شخصیت دیجیتالی معرفی می‌شود

کمیسیون بازاریابی ریلمی تصمیم دارد تا از هوش مصنوعی به شکل دیگری استفاده کند. معرفی کننده‌ی پرچمدار بعدی ریلمی در رویداد 9 می این شرکت، یک شخصیت دیجیتالی است که مراسم را رهبری می‌کند.تاکنون از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلفی استفاده شده اما ریلمی ایده خلاقانه‌تری دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که رویداد ریلمی را یک شخصیت دیجیتالی راهنمایی می‌کند که مبتنی بر هوش مصنوعی است. این رویداد ریلمی را به یک پیشرو تبدیل می‌کند چرا که تاکنون هیچ برندی یک شخصیت دیجیتالی را برای کنفرانس خود انتخاب نکرده است.


بیشتر بخوانید:


پرچمدار بعدی ریلمی GT Neo 6 خواهد بود

بالاخره هفته آینده پس از معرفی ریلمی GT Neo 6 مشخص می‌شود که این دستگاه با چه قیمتی وارد بازار چین خواهد شد. پرچمدار بعدی ریلمی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد، اما میزان حافظه آن همچنان مثل یک راز باقی مانده است. خوشبختانه، خرده‌فروش چینی JD.mall قبل از معرفی رسمی، جزئیات بیشتری در مورد Realme GT Neo 6 فاش کرد.

بر اساس آنچه اعلام شده این گوشی هوشمند دارای یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود. همچنین GT Neo 6 از دوربین دوگانه استفاده می‌کند که تنها سنسور 50 مگاپیکسلی آن در تصاویر قابل مشاهده است.

تاکنون ریلمی رنگ بنفش این دستگاه را تائید کرده اما مشخصا رنگ‌های دیگری هم دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه پرچمدار بعدی ریلمی مقاومت آن در برابر گردوغبار و آب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پرچمدار بعدی ریلمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر