coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری اوپو فایند ایکس 8 (Oppo Find X8) در سه ماهه آخر سال 2024 معرفی می‌شود

تنها دو ماه از زمان عرضه نسخه ماهواره‌ای اوپو فایند ایکس 7 اولترا گذشته و حالا اوپو در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سری اوپو فایند ایکس 8 در آینده نزدیک است.

اوپو از گوشی‌های پرچمدار Find X7 و Find X7 Ultra خود در ژانویه سال جاری رونمایی کرد. پس از آن، این شرکت به تولید نسخه ماهواره‌ای فایند ایکس 7 اولترا (با مشخصات مشابه نسخه معمولی) مشغول شد و آن را در اواخر ماه مارس عرضه کرد. اکنون در حالی که تنها دو ماه از زمان عرضه نسخه ماهواره‌ای گذشته، اوپو در حال برنامه‌ریزی برای عرضه جانشین سری Find X7 با گوشی‌های سری Find X8 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه سری اوپو فایند ایکس 8

اوایل امروز، افشاگر مشهور و معتبر دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، پستی را منتشر کرده و در آن مدعی شده که Oppo در حال توسعه سری Find X8 است. او می‌گوید که سری Find X8 اوپو به احتمال زیاد در اوایل سه ماهه چهارم سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد.

سری اوپو فایند ایکس 8

بر اساس شایعات منتشر شده، ما می‌دانیم که این سری از گوشی‌های اوپو به احتمال قوی از تراشه‌های پرچمدار دایمنسیتی مدیاتک استفاده خواهند کرد. البته گفته می‌شود که مدل برتر این سری یعنی اوپو فایند ایکس 8 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهد شد. همچنین شایعه شده که اوپو بالاخره در این سری، از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده خواهد کرد. با این حال، این امکان وجود دارد که نسخه پایه Find X8 همچنان به همان اسکنر اثر انگشت نوری مجهز شود.

در هر صورت اگر پیش‌بینی DCS درباره تاریخ معرفی سری فایند X8 درست باشد، ما شاهد یک رقابت جانانه میان این گوشی‌ها با سری 15 شیائومی و وان پلاس 13 خواهیم بود.

تا به امروز تصور می‌شد که اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 (که احتمالا در اواسط اکتبر معرفی می‌شود) یک پرچمدار از برند شیائومی خواهد بود؛ اما حالا با جدول زمانی که برای عرضه گوشی‌های جدید اوپو منتشر شده، تمام این معادلات به هم ریخته‌اند. با این وجود، به گفته افشاگری به نام Yogesh Brar، حق انحصاری اولین عرضه تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون در اختیار شیائومی خواهد بود.

در حال حاضر تنها اطلاعاتی که درباره این تراشه در دست هستند، به هسته‌های Oryon توسعه یافته توسط کوالکام و معماری  2+6 خلاصه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری اوپو فایند ایکس 8 چیست؟ به نظر شما اولین گوشی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام متعلق به کدام برند خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر