coinex
راهنمای خرید تکراتو

اوپو Find X7 در یک نسخه سفید رنگ وارد بازار چین شد

نسخه سفید رنگ اوپو Find X7 وارد بازار چین شد. این گوشی از این به بعد در پنج رنگ سفید، مشکی، بنفش، نقره‌ای و آبی به فروش می‌رسد.

شرکت اوپو رنگ سفید گوشی پرچمدار Oppo Find X7 را روانه بازار کرد. در حال حاضر، نسخه تمام سفید این گوشی در بازار چین در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویر منتشر شده از این رنگ جدید را تماشا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ سفید اوپو Find X7

اگر به یاد داشته باشید، شرکت اوپو از سری گوشی‌های پر طرفدار فایند ایکس 7 خود در اوایل سال جاری در چین رونمایی کرد. هر کدام از مدل‌های موجود در این سری، با مشخصات برجسته و قابل توجهی که داشتند به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

اوپو Find X7

در این میان، مدل پایه این سری یعنی Oppo Find X7 در رنگ‌های جذاب و متنوعی مانند مشکی، بنفش، نقره‌ای و آبی در بازار عرضه شد. حالا این مدل، یک نسخه جدید به رنگ سفید را در بازار چین دریافت کرده و رنگ‌بندی خود را گسترش داده است.

این گوشی با اینکه مدل پایه سری پرچمدار اوپو است، اما در مشخصات چیزی کم ندارد. اوپو فایند X7 دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این دستگاه به تراشه رده بالای دایمنسیتی 8300 مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در سیستم شارژدهی، از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 100 واتی استفاده شده که به خوبی از پس تامین انرژی دستگاه برمی‌آید.

اوپو Find X7

تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی، شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی می‌شود. در عین حال، در پنل جلویی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. رنگ جدید فایند ایکس 7 اوپو در قیمت هم تفاوتی با رنگ‌های دیگر ندارد. قیمت آن از 3999 یوان (تقریبا معادل 552 دلار آمریکا) برای نسخه 12 / 256 گیگابایتی شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگ سفید گوشی اوپو Find X7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر