coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های Galaxy A73 هفته آینده منتشر می‌شود

این هفته به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های Galaxy A73 در هند منتشر می‌شود. این به‌روزرسانی کمتر از یک هفته پس از عرضه جهانی آن و شش ماه پس از ارتقاء گوشی به One UI 6.0، به‌طور تدریجی در حال گسترش به بازارهای مختلف است.گلکسی A73 شاید یکی از معدود گوشی‌هایی باشد که نسبت به مشخصاتش کمتر به آن پرداخته شده است. این گوشی یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین است که در سال 2022 عرضه شد. دوربین 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار تشخیص چهره بهترین عکس‌ها را ثبت می‌کند.


بیشتر بخوانید: 

خرید بلیط هواپیما

عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های Galaxy A73 در هند

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy A73 حجمی معادل 2.6 گیگابایت دارد. کاربران هندی می‌توانند این به‌روزرسانی را با شماره ساخت A73GBXXU7EXDC شناسایی کنند. برخلاف به‌روزرسانی‌های مشابه برای گوشی‌های Galaxy A53 و Galaxy A54، به‌روزرسانی One UI 6.1 برای A73 با وجود داشتن همان تغییرات، حجم بیشتری دارد.

با این حال، انتظار ویژگی‌های خاص مانند قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy یا ویژگی‌های جذاب دیگر One UI 6.1 را نداشته باشید. One UI 6.1 بهبودهای زیادی از جمله انیمیشن‌های روان‌تر دارد که تجربه کاربری روزمره را بهتر می‌کند.

از آنجایی که سامسونگ از عرضه مدل‌های Galaxy A74 و Galaxy A75 صرف نظر کرده، گوشی A73 آخرین مدل از سری مدرن Galaxy A7x محسوب می‌شود که این بروزرسانی را دریافت می‌کند. با این حال، One UI 6.1 آخرین به‌روزرسانی مهم نرم‌افزاری برای این گوشی نخواهد بود و برای دریافت 4 بروزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید شرایط لازم را دارد. بنابراین در آینده به‌روزرسانی‌های Android 14 و One UI 7 و همچنین Android 15 و One UI 8 را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من تونستم از طریق فیلترشکن و با آی پی هند وارد قسمت بروز رسانی بشم و گوشیم رو به ۶.۱ one ui اپدیت کنم

    پاسخ

    برای a13 5g کی میاد

    پاسخ