coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی GT 6T به عنوان اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 در هند معرفی شد

ریلمی GT 6T با مشخصات برجسته و خیره‌کننده در بازار هند معرفی شد. این اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 در هند است.

امروز عضو جدیدی با نام Realme GT 6T به سری GT ریلمی در هند اضافه شده است. پس از وقفه دو ساله‌ای که بین عرضه گوشی‌های این سری افتاده، حالا آخرین محصول GT شرکت ریلمی به بازار آمده تا لقب بهترین گوشی ریلمی در سال 2024 را از آن خود کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در هند آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی GT 6T

همان‌طور که گفته شد، قلب تپنده Realme GT 6T تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 است. این اولین گوشی در هند است که با این تراشه عرضه شده و امتیاز بنچمارک بیش از 1.5 میلیون را در AnTuTu دریافت کرده است.

ریلمی GT 6T

این تراشه با حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 جفت شده و سیستم خنک‌کننده 9 لایه‌ای محفظه بخار با مساحت 10014 میلی‌متر مربع، عملکرد آن را، با خنک نگه داشتن گوشی، تقویت می‌کند.

ریلمی جی تی 6T آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 14 را در قالب رابط کاربری Realme اجرا می‌کند و یک‌سری ویژگی‌های نرم‌افزاری انحصاری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ریلمی GT 6T

در این گوشی یک حالت Geek Power Tuning وجود دارد که به کمک آن می‌توانید فرکانس CPU و GPU را برحسب نیاز، تنظیم کنید. حالت GT Mode 5.0 نیز به تثبیت فریم با هوش مصنوعی، زمان‌بندی منابع در سطح اتمی، و رندرگیری GPU برای حفظ نرخ فریم بالا با حداقل نوسانات کمک می‌کند.

ریلمی در بخش نمایشگر هم کم نگذاشته و این گوشی را به یک صفحه نمایش خیره‌کننده 6.78 اینچی LTPO AMOLED با حداکثر روشنایی 6000 نیت مجهز کرده است. این روشن‌ترین صفحه نمایش در میان تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است.

ریلمی GT 6T

البته توجه داشته باشید که حداکثر روشنایی معمولی 1600 نیت و حداکثر روشنایی دستی، برای استفاده روزمره، 1000 نیت است. از سوی دیگر، فناوری 8T LTPO امکان برقراری نرخ نوسازی متغیر و تطبیقی را فراهم می‌کند که به صورت پویا بین 1 هرتز و 120 هرتز تنظیم می‌شود و با این کار هم عمر باتری را حفظ می‌کند و هم نرم و روان بودن تصویر را. علاوه بر این، صفحه نمایش با گوریلا گلس ویکتوس 2 (Gorilla Glass Victus 2) پوشانده شده که از آن در برابر ضربه‌ها و خراش‌های احتمالی محافظت می‌کند.

در پنل پشتی ریلمی جی تی 6 تی یک سیستم دوربین دوگانه قرار گرفته که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز سونی LYT-600 و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

ریلمی GT 6T

منبع تغذیه Realme GT 6T باتری سنگین و بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 120 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که آداپتور و کابل شارژر هر دو داخل جعبه گوشی موجود هستند.

نکته دیگری که حائز اهمیت است، قول ریلمی، برای عرضه 4 سال به‌روزرسانی نرم افزار و 3 سال به‌روزرسانی رابط کاربری برای این گوشی است. از دیگر مشخصات Realme GT 6T می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت فایوجی، بلوتوث 5.4 و وای‌فای 6 اشاره کرد.

قیمت ریلمی GT 6T

ریلمی GT 6T در دو رنگ‌ جذاب و دیدنی نقره‌ای و سبز در بازار موجود خواهد شد. نحوه قیمت‌گذاری آن در بازار هند به شرح زیر خواهد بود:

  • نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۰۹۹۹ روپیه (معادل 370 دلار/ 340 یورو)
  • نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳2۹۹۹ روپیه (معادل 400 دلار/ 365 یورو)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳5۹۹۹ روپیه (معادل 430 دلار/ 400 یورو)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳9۹۹۹ روپیه (معادل 480 دلار/ 440 یورو)

این گوشی در تاریخ 29 مه (9 خرداد) از ساعت 12 ظهر در فروشگاه‌های Realme، آمازون هند و سایر خرده‌فروشی‌ها برای خرید در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی GT 6T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر